Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellä olis vielä 9päivää ootettavaa mut onneksi voi välissä lukia muiden ultra kuulumisia. :)

:confused005Mulla on ru kanssa ylihuomenna ja jännittää ihan törkeästi.Ensisynnyttäjänä ei tiedä yhtään mitä odottaa vaikka nt-ultra antoikin vähän esimakua.Tällä hetkellä tuntuu todella yhdentekevältä onko mahassa tyttö vai poika kun kaikki olisi vain hyvin!

Mulla kans ultra ylihuomenna! Ja ummikkona mennään jännittämään :) Pikkuinen ainakin jumppaa tosi vilkkaasti joka päivä mahassa <3 Ja hui, mähän oon jo puolessa välissä!!!

Ihanaa että täällä on niin tapahtumarikasta ensi viikolla! Varmaan joka päivä saa tulla lueskelemaan ihania ultrakuulumisia, jeeeee :smiley-bounce013 Eli mä oon kanssa sitä mieltä, että on todella mielenkiintoista vielä jännätä teidän muidenkin ultria, vaikka oma onkin ohi, voi palata yhä uudelleen siihen tunnelmaan!

Nemsku: en tiedä missäpäin Suomea asut, ilmeisesti esimerkiksi rakenneultran kesto vaihtelee kunnittain (mitä täältä lukenut), mutta olettaisi että muuten mennään samalla periaatteella. Meillä ainakin kätilö katsoi aika alkuvaiheessa istukan paikan, minulla oli kohdun takaosassa "hyvässä paikassa" (varmaan muitakin hyviä paikkoja on, heh), ja lapsiveden määrän. Sitten alkoi käymään läpi vauvan rakenteita, mittasi pään koon ja reisiluun pituuden, ne jäi ainakin mieleen. Sitten kertoi että sydän näyttää normaalita, kammiot ok ja kammioiden väliseinä ehjä, napanuoran sisällä menee oikea määrä suonia, sitten katsoi vatsalaukun, maksan, munuaiset, ylähuulestakin kommentoi että on ehjä, enkä edelleenkään tajua miten siitä kuvasta tuollaisenkin voi nähdä. Sanoi myös että vauva liikkuu hyvin. Tuossa meni varmaan noin vartti, jonka jälkeen oli enemmän sellaista "fiilistelyä", yritti saada meille muistoksi hyviä ultrakuvia :grin Siinä vaiheessa kerroimme, että sukupuolen saa kertoa jos näkyy, ja katsoi sitäkin sitten vielä muutamaan otteeseen. Kokonaisuudessaan meillä meni varmaan noin 40 min, Helsingissä siis ollaan :p

:signs001Kiitos Momwoc!Nt-ultrassa oli ihana kätilö ja toivottavasti nytkin niin olisi helpompi rentoutua...

Ainiin siitä kestosta oli joskus aiemmin puhetta. Me taidettiin olla vastaanotolla noin puolisen tuntia. :)

Se on niin ihanaa kun laskette päiviä, pääsee siihen omaan fiilikseen hyvin mukaan! :)

Toi on muuten varmaan aika paha, kun sä odotat sitä koko päivän! :nailbiting::eek:

Mut lohduttaudu sillä, että se on ylihuomenna iltapäivällä, voishan se olla yliylihuomennakin vasta ;)

Mulla se on "kivasti " yövuorojen välissä, että oon siellä sit ihan töttöröö :S
Aikaa on vielä kaksi viikkoa siihen, mut tässä välissä on kauheesti töitä ja mun koiran synnytys ja kaikkee et luulis ajan menevän nopeesti!

Huominen päivä tosiaan menee täällä jännäillessä muitten ru kuulumisia. :) Ja saakeli mä olin siinä uskossa et mun ru:hun ois 17 päivää nii köh,ei sinne ois ku 29 päivää! :smiley-angry019:laughing021 Mutta ru:n jälkeen ei sitten taas vastaavasti ole pitkä aika niin lähdetään esikoisen kans vkl reissulle kylpylään. :notworthy

Mä meen ru:n jälkeen töihin, onneks on väljä aikataulu et jos kestää... Et ilmottelen vasta keskiviikkona kuulumiset tai sit tiistaina töitten jälkeen, jos jaksan!!

Ompas täällä monella huomenna ultra, jännää! Tsemit kaikille!

Mä saan huomenna vielä tasan viikon odotella, onneksi ultra on jo kympiltä niin ei tarvitse koko päivää jännäillä :)

Takaisin