Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläki nt-ultra oli 10min. Vauva köllötti optimaalisessa asennossa, turvotus saatiin mitattua heti kättelyssä. Ja ei siinä liikoja ihmetelty, äkkiä pois laverilta ja se oli siinä. Oishan tuota voinut pidempäänkin tuijotella...

Oho, kylläpä ajat vaihtelee; me oltiin nt-ultrassa tunnin! Mä aloin jo itekin vähän ihmettelemään, että tällä kätilöllä ei tunnu olevan kiire mihinkään, mutta sehän oli tietysti vain hyvä asia! :)

Edit: Joskin meillä ensin vain katteltiin pikkusta kun se pyöri kuin väkkyrä ja sitten kun kätilö ois alkanu mittailee sitä, se alkokin lepäämään ja jouduttiin jonkin aikaa odotella että vaihtais asentoa, että ehkä siinäkin syy. :)

No nyt oon kyllä minäkin pihalla noista Jyväskylän paikoista! Kun synnytysvastaanotto ja gravida on ihan täysin eri puolella koko sairaalaa kun missä pääovet on, tosin kai sinne pääsee sisäkauttakin mut on aika sokkeloista... Mä sain ru ajan nt ultrassa ja sillon sanottiin että ne siirtyy tonne toiseen paikkaan, sillon mulla siis ultrattiin synnytysvastaanotolla. Ehkä täytyy vaan mennä tosi ajoissa et jos ne ei ookkaan vielä siirtynyt niin ehtii kipittää sinne talon toiselle puolelle...

Meillä meni kans ainakin se puoli tuntia np ultrassa. Kätilö katsoi aivot, sydänäänet, ja se joku suoni siinä sydämen alapuolella joku virtaussysteemi, sit mahalaukun ja turvotuksen. Katso varmaan jotain muutaki mut en muista, oli paljon laajempi mitä osasin odottaa.
Toki meidän pienellä oli hirveet aamujumpat vielä menossa, mut se kätilö oli aivan ihana.

Minä haluaisin aina ennemmin mies lääkärin :D sen verran oon alakerran rappauksissa käyny että oon huomannu että miehet o siinä hommassa hellempiä xD

Hei Tuiti!
Minulla 19.1. Jyväskylässä gravidassa rakenneultra.Käynti pääovista ja d-osassa itse ultrapaikka.Itse gravidan tilat sisäilmaongelmien takia remontissa,joten vastaanotto muissa tiloissa.Voithan aina soittaa ja varmistaa paikan,jos epäilyttää.

Minä haluaisin aina ennemmin mies lääkärin :D sen verran oon alakerran rappauksissa käyny että oon huomannu että miehet o siinä hommassa hellempiä xD

Kyllä niillä miehillä semmonen tietynlainen kunnioitus on toosia kohtaan :joyful: Varsinkii nuoremmilla lekureilla

Mulla tasan viikko rakenneultraan! Mulla meni kyllä kans se nt-ultra tosi nopeesti, en kyllä katsonut kelloa, mutta veikkaisin 10-15 min itse toimenpiteeseen. Vauva oli optimaalisessa asennossa, jotta niskaturvotus saatiin heti mitattua ja kaikki muukin oleellinen katsottua. Esikoinen taas oli niin niskaseisonnassa silloin, että siinä meni kauemmin, kun piti ite alkaa jumppailemaan, jotta vauva ois vaihtanu asentoa :) .

Ei meilläkään nt-ultrassa kovin kauaa itse ultraus kestänyt, olisko ollu just se 10 min. Vauva oli hyvässä asennossa ja kaikki näky niin selkeästi (en mä itse tietty nähnyt KAIKKEA, mut luotetaan tutkijan sanaan).

Ei kai siinä sit mitään turhia katsella :D

Mitenköhän muuten porukka on ennen selvinnyt kun ei oo nähnyt lastaan ennen kun siellä saunan lauteilla ;)

Meillä on nyt selvinnyt et isä ei pääse tähänkään ultraan :( mä meen sit yksin. Enää 6 päivää....

Mulla ei oo hajuakaan miten kauan meillä on varattu aikaa tohon ultraan. No sen näkee sitten. :)

Huomenna iltapäivällä... Aika on menny hirmu nopeesti kun ajattelee että puoliväli jo kolkuttelee ovella... Meillä on esikoinen vatsataudissa ja pelkään että tuun itsekin kipeäksi ja joudun siirtämään ultra-ajan, se olis kyllä melkoinen pettymys...

Omaa jaksaa odottaa kun saa siihen asti jännäillä porukoiden rultra tuloksia :love017:Heartred

Takaisin