Oishan se 4D varmaan joo ihan kiva, mutta lompakko ei anna myöden tai ohan tulossa kaikkia bonuksia, mutta käytän ne rahat mielummin tarvikkeisiin, kaikki täytyy ostaa kun ei aikaisempia ole. Ja toisaalta, ei ole enään pitkä aika loppujen lopuks, kun sen pienen näkee sylissä.
Mä en välttämättä rakenneultran jälkeen mene 4d:hen, vaikka se olis kyllä varmasti hieno kokemus! Mutta meinaan ainakin vielä kerran käydä ultrassa varmistamassa että kaikki on pienokaisella hyvin + 30 viikolla
Jotenkin ku odotti esikoista niin sillon harkitsin 4Dtä. Jooo :D mies ampu alas sen aika nopeasti hinnan kuultuaan. Nythän olis ihanaa, ku on masussa 2. Mut tällä kertaa minä taidan ampua alas ja joo hinnan takia. :)
Minä kysyin mieheltä että mennäänkö 4d-ultraan, hetken pohdittuaan sanoi että ilman muuta! Sillä se rauhoittaa sua kun näet että ksikki on hyvin ja ehkä jatkuva stressaaminen loppuu hetkeks! :)
Katselin lääkäriasemien nettisivuja ja kovin on eroja että millä viikoilla tehdään! Terveystalolla vk 20-30 ja Koskiklinikalla vk 18-21. Täytyy varmaan tiedustella hintoja. ..
Mä en tavallaan oo päättäny kysytäänkö :) katotaan tilanteen mukaan :) jos hän haluu sukupuolensa näyttää niin otetaan tieto vastaan :) mut jos ei näytä ni ei haittaa :)
Mua ressaa kun en tiedä koska mulla ru. Ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle ja uudesta neuvolasta laittoivat lähetteen ja sieltä pitäisi jossain vaiheessa tulla sitten kirje.. Nyt siis jo 20+2 menkkojen mukaan. Nt-ultran mukaan la olisi 4pv myöhemmin. Mä näen suurinpiirtein painajaisia ettei mulle saada tammikuulle aikaa.. Kamalaa odottaa, kun ei edes tiedä mitä odottaa..
Soita sinne äitiyspolille tms missä ultraus tehdään ja kysy onko aikaa varattu! Liian kauaa ei kannata odottaa. Mulle meinaan kävi niin kakkosta odottaessa, että ootteli oottelin kutsua nt-ultraan. Aloin epäillä, että jotain on pielessä, joten soitin sinne. Ja niinhän se oli, etteivät olleetkaan varanneet mulle sitä! :O Eli ois jäänyt käymättä ellen olisi soittanut.
Meillä rakenneultra 11.2. ja eniten vaan toivon näkeväni terveen pikku-ihmisen. Sukupuoli tuolloin jo tiedossa, sillä se selviää NIPT-kokeesta. Esikoinen on poika ja mahan muotokin oli sellainen, utrassakin näkyi selkeä poika :). Nyt on "tyttö-tunne", mutta voi mennä pahasti pieleen .
Wuaaaa.. mua jännittää, eniten kaikki!!! Teillä joillakin ru jo kohta ja niin mullakin viikon päästä MA. Nyt ku oon muutaman pvän tuntenut potkuja ni yhtäkkiä vauva sai jotenkin persoonan ja mietin kaikkea. Ollaan Ylläksellä lomalla ja huomen olin menossa rinteeseen mut yhtäkkiä en ehkä uskallakaan! Ehkä pysyn vaan täysin maantasolla. Oon suht kokenut laskija mut nyt mammaroin kaikessa ;-)