Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla 23 päivää viellä:smiley-angry017:smiley-bounce012:smiley-bounce015:Heartred Onneksi tässä välissä viellä neuvola ens keskiviikkona ja yks sokerijuttujen takia sairaalaskäynti eli koko ajan on jotain....ja tietty duunia,aika menee nopsaan :smile

Kyl mä melkeen oon päättäny et meen,Eestiin, ehkä n.pari kuukautta rakenneultrasta :) Saan mun parhaista parhaimman ystävän mukaan,asuu siis Eestissä :Heartred:Heartred

Meillä täytyy täällä varata itse ru aika. Ajanvaraus on aina ma-to klo 15-16. Joko unohdan soittaa, oon töissä tai sitten kun soitan ni on koko ajan varattu. HUOH! Ma koitan taas uudestaan! 2.5vkoa ni on rv20. Eli oletan et tammikuun lopulle saan ajan. Hope so.

Muokattu viimeksi:
Meillä ru ensi perjantaina 16.1. ja onneksi jo klo 9.00 aamulla! Olisi inhottavaa hermoilla asiaa koko päivä töissä, nyt pääsee aamulla suoraan sängystä lähtemään sinne :grin Meillä silloin viikkoja kasassa 20+1. Haluaisimme tietää kumpi tulossa, pitkän mietinnän jälkeen! Alkuraskaudesta punnitsimme kysymisen ja yllärin välillä, mutta pikkuhiljaa lähti voimistumaan tunne, ett kyllä tämän haluamme selvittää :Heartred Miehellä tyttöolo, mulla poikaolo, joten saa nähdä! Ne harvat vaatteet mitä jo on hankittu, on neutraaleja ja menisi kyllä hyvin molemmille!:love7

Ihanaa, ALLE VIIKKO enää!

Mä en taida maksaa sitä yli 200e. Jos ru todetaan kaiken olevan ok, luotan siihen vaikka 4d paljon tarkempi onkin. Täällä oli ilmeisesti aikoinaan ollut kokeilussa äitiyspolilla 4D ultralaitteet, mutta eivät sit ostaneet sitä. Musta toi ultran hinta on vaan aika kova ja kun noita hankintoja tässä on muutenkin.

Mun iskä tuumas 4D ultrasta höpöhöpöt et turhaa rahastusta oottavilta perheiltä. Oishan se helkkarin mukava käydä siellä, mutta on mulla fiksumpiaki käyttötarkotuksia 200 eurolle :-) asia olis varmaan eri jos olis enemmän kk tulot eikä tarvis raha-asioita miettiä

Mä sit taas ihan intona odotan et saan ajan varattua siihen. Täällä aika liki on yks asema missä se maksaa 200€ kuluinen, kuvineen ja videoineen.

Mä sit taas ajattelen sen niin et ku en sillon alkuun tuhlannut sen pavun näkemisestä sitä +100€ ni nyt voin hyvällä omalla tunnolla tosta maksaa sen 200€.

Ja tosta saa itselle jotenkin niin kivan muiston, varsinkin se video. Toisaalta, mulle on myös tulossa joululisät ni on sit hiukan ylimääräistä :)

Parhaat viikot käydä ultrassa (4D) on muuten rv 23 tienoilla, koska lapsivettä on silloin suhteessa eniten. Sen jälkeen kun lapsiveden määrä on vähäisempi suhteessa vaivan kokoon, saattaa tulla epätarkempaa kuvaa. Kuvan tarkkuus siis on siis suora seuraus nesteestä, jossa ne ultraääniaallor kulkee näin huonosti suomennettuna. :)

Ok. Hyvä tietää. Netissä kun noita kattoo ni on aika laaja se aika jolloin olis paras käydä :)

Oiskohan se öbaut rv 22-26 kun on ne parhaat viikot, mut yks Suomen (maailman) johtavista ultraajalääkäreistä mainitsi tuon rv 23 parhaimmaksi. :)

Tottakai se ois ihana käydä 4D-ultrassakin, mutta mä en käynyt varhaisultrassakaan silloin. Ru:ta ootan kuin kuuta nousevaa, vielä 8 kokonaista päivää!!!

Mä pääsin/jouduin viime raskaudessa ä-polille ylimääräisiin ultriin viikoilla 31 ja 35, ja noilla viikoilla ei saanut oikein enää mitään tolkkua, mitä ruudulla näkyi, vaikka lääkäri yritti parhaansa mukaan selostaa. Eli varmaankin juuri nuo aiemmin mainitut 20+ -viikot parhaita, jos neljädeehen halajaa.

Meillä on kunnan ultrassa myös 4D-laitteet, joten mukaan saa yleensä myös 4D-kuvia tavallisten lisäksi. Videoita sieltä ei toki saa, vaikka oishan tuo jännää. :)

Mun yksi kaveri oli käynyt 4d-ultrassa lähempänä 30 viikkoa ja olivat saaneet katsella lapsen pyllyä koko ultrauksen ajan :grin Vauva oli jo sen verran iso ja ilmeisesti aika laiskalla päällä, joten ei vaan suostunut kääntymään. Ei ollut tämä pariskunta kovin tyytyväisiä 4d:hen :confused:

Takaisin