Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä mekin silti kysytään, jos vaan vauva tahtoo sen paljastaa :) mut et hyvä tietää, että se on kuitenkin vaan arvaus ja saattaa mennä pieleen, vaikka vaikuttaa varmalta.

Joo en mä ainakaan sokeesti luota siihen arvioon mikä sanotaan sukupuoleksi. Kyllä silti varmaan ostan ihan neutraaleita, jos synnärillä tuleekin ylläri niin ei pojalle pinkkiä ja tytölle pelkkää sinistä.

Me aijotaan kysyä sukupuolet mutta yritetään kuitenkin pitää suvulta ja kavereilta salassa vaikka varmaan sit lipsahtaakin jossain vaiheessa. :)

Mä oon nyt kans kallistunu siihen suuntaan et haluun tietää :) mummut ja muut kyselee et minkä väristä nuttua saa kutoa ni rupes itteeki houkuttaa :)

Mä kans HALUUN tietää. On niin poikaolo :D mut totta ei kannata ehkä seiniä maalata/tapetoida ultran perusteella. Ja must erityisesti vauvoille on ihanaa ostaa kuohukerman värisiä pikku vaatteita. Jotenkin aina ihastun siihen hirveesti kun viimeisiä viikkoja mennään. En tiedä miksi. Hormonit? :D

Poikaolo myös täällä, vahvasti :)
Kumpaakin merkkiä jo on, niin on mihin verrata. Mene ja tiedä :P

Täällä on niin tyttöfiilis ollu koko aika, kunnes viime yönä töissä ultrasin ja vauva potki nii paljo takasin et eihän se tokikaan voi tyttö olla :D että rakenneultraa odotellessa, vielä 4 viikkoa...

Meillä ru 6.2.ja aiotaan kysyä kumpi tulee :) mies kyllä on jo varma,et on tyttö,kun tekee töitä wi-fi -verkon kanssa ja kaikki miehet sillä alalla kuulemma (maailmanlaajuisestikin) saa vaan tyttöjä... katsotaan sitten pitääkö tämä olettamus paikkaansa..

Mulla on jostain syystä poikaolo, ollu jo pidemmän aikaa. Mut kyl mekin halutaan ultrassa tietää jos sen selkeästi näkee. Vähän sama ajatus täälläkin että pidettäis se ihan omana tietonamme, mut kattoo nyt miten onnistuu. Ja aion kyllä suhtautua pienellä varauksella enkä lähe maalaamaan seiniä tai ostamaan tietynvärisiä vaatteita. Joskin eipä meille muutenkaan tule mitään vaaleanpunaisen tai -sinisen ilotulitusta, tykkään enemmän neutraalin värisistä pikkunutuista.

Mää oon jotenki melkeen satavarma että poika tullee. Toivoisin tyttöä, mutta jotenki oon vaan varma että se on poika, eikä sekään toki mitään haittaa <3

Aika jännä et on oloja kumpi tulee. Mull ei oo mitää hajuu olisko tyttö vai poika olo xD jännitystä odottaen

Mulla on taas tyttö olo, oon nähny pari untakin siitä, että tyttö tulee. Jos nyt näin saa sanoa niin poikaa toivoisin, mutta tyttö yhtä tervetullut.

Mulla ei ollut aluksi tässä raskaudessa mitään oloja et kumpi tulee. Tyttöä toivotaan vaikka tietenkin poika on yhtä rakas, mutta tuon toiveen takia pelkäsin että tulee tyttöolo koska toivon sitä. Ehkä pari viikkoa sitten tulikin se tyttöolo ja se on edelleen, ja esim kun puhun vauvasta esikoiselle saatan puhua pikkusiskosta ja sit havahtua asiaan ja sanoa "tai pikkuveli".

Me kysytään ultrassa sukupuoli ja kerrotaan kysyjille, niin tehtiin esikoisestakin. Mutta meillä tosiaan meni viimeksi väärin (poika piti tulla mutta tulikin tyttö), joten enemmän uskon sukupuolessa omaan äitiini kuin ultraan. :D viimeksi äiti oli nimittäin loppuun asti varma, että tyttö tulee. :)

Sadetar olikohan klo 11. En tarkkaan muista. Täytyy etsiä se ajanvarauskortti. Millon sulla on?

Mulla on myös ultra 20.1. Mulla on klo 13 muistaakseni :) .

Takaisin