Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakaan ei oo vielä lääkärineuvolaa (on 17+4) jos nyt oikein muistan. Neuvolatäti sano, että ei oo varma tekeekö ekalla kerralla alatutkimusta. Mut todennäköisesti tekee. Siis ei ilmeisesti täällä kuulu ihan vakijuttuihin, tapauskohtaisesti? En tiedä :D

Mulla teki sisätutkimuksen rv 8+3 kun kävin. Ja sit ultralla tarkistettiin kohdun suu ja kaikki muukin että saatiin ne alku arvot sinne. :) ite oon rakenne ultran aikaan 20+3. Ikuisuus aikaa sinne.

Meillä taitaa olla 4.2. Ja aijotaan kysyä, vaikka ite jo oonki tietonen että poika täältä tulee ;) Sormustesti ei voi olla väärässä, eikä oma intuitio !!

Ps. onko se väärin että ehin jo tilata tolle tulevalle vauvalle poikavärisiä vaatteita..? muoks. ja siis ihan vaan ajatuksissani tilasin "pojille" (esikoinen+kesäkuinen), sit rupesin miettimään et hetkinen eihän ru:ta oo vielä edes ollu tästä toisesta... :D

Hui ku tuntuu että toisilla kohta jo ru. hyvä kun itellä juuri np ollu :) mutta niinhän se kun meillä la vasta kesäkuun lopulla... :) eli meemme ru helmikuussa...

Mun isä teki ton sormustestin, näytti et tyttö tulis ja myöhemmin poika, itse aika skeptinen mutta, avokille tuli sama tulos ;) <3

Sormus laitetaan narun varaan ja masun yläpuolella roikotetaan sitä. Ja sit tulkitaan sormuksen liikkeestä kumpi tulee. Sormus joko pyörii tai heiluu, kertokoot joku muu miten päin se nyt sit meni :D ihan hölynpölyähän se on. :D

Ja meil otettiin käden päältä :D olikohan niin että jos pyörii on tyttö ja jos menee vaan edestakaisin on poika :P isäni uskoo tähän kyllä todella vahvasti :D :D katotaan run jälkeen :P

:) hauskoja!!!! Täytyypä kokeilla! Mä oon kuullut perinteisemmästä: tyyliin jos äiti on kaunis ja hehkuva niin poika. Ja tyttö päinvastoin! No joo kauneuskin taitaa olla katsojan silmissä :)

Mää vasta odottelen aikaa sinne ultraan. Täälä pikkukylällä ei oo sellaseen mahdollisuutta ja se onki ostopalveluna tuolta isommalta kirkolta. Kuulin, että siellä onki 4D-ultravermeet, että en kyllä malttaisi odotella kauheen kauaa Sukupuolen haluan tietää ja tyttö on toiveissa, mutta on kyllä "paha kutina" pojasta.. Mulla yks Ville Vallaton jo löytyy kotoa. Sen kyllä voi sitte laittaa täysin miehen syyksi ja sitä sättiä, jos sieltä poika tulee On se persetinlempo kö miehen sukusiittiöt päättää kumpi sieltä tulee..

Sit on se kiinalainen kalenteri (löytyy googlettamalla). Sen mukaan mun edelliset lapset on sitä merkkiä kuin "pitikin" ja nyt se(kin) povaa poikaa :)

Meillä on ollu sormustesti niin että oma hius pujotetaan omaan sormukseen ja sitä roikutetaan ranteen yläpuolelle (käsi siis pöytää tms vasten) niinku lähellee roikkuu siinä ja sit pitäs näyttää muksut järjestyksessä...poijat eestaas liikkuu ja tytöltä pyörii... :) meillä kyllä näyttää ihan oikein edelliset... :) höpöjuttuja mut kiva kattoa :wink

Rakenneultra 14.1. silloin 20+5. Mies haluaa ehdottomasti tietää kumpi tulossa. Mulle se oli ihan sama, eiköhän sitä sitten kysytä jos vaan näkyy :)

Mä oon kirppikseltä shoppaillu neutraalin välisiä vaatteita et menee molemmille! Eilen löysin yhen käyttämättömän kuorivaipankin. Onko ne harsot mitä käytetään niitten kanssa ihan perusharsoja, ihan jäätävän hintasia ainakin prismasta... Joku jossain kerto et stokkan hulluilta päiviltä saa halvalla. Joku sukulainen varmaan sellasilla käy..

Kyllä toi aika kuluu kun huomenna on jo kuukaus npultrasta ja kuukaus odoteltavaa rakenneultraan enää!! Mä yritän saada ton miehen mukaan seuraavaan ultraan ja neuvolaan. Pääsis sekin mukaan vähän enempi tähän odotukseen.

Takaisin