Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anjuska toivottavasti kaikki hyvin!!

Onnea!! Ihania uutisia tän päivän ultrassa kävijöillä!!

Lueskelein tässä illan ratoksi läpi muiden rakenneultrakokemuksia.:)

Ihanaa luettavaa.<3 Onnea Kaikille ja toivon, että Anjuskakin saa hyviä uutisia seuraavalla käynnillä!<3

Meillä on rakenneultra vasta 16.2!:/ Onko täällä vielä monta jotka vasta odottelee omaa vuoroaan???

Ennestään meillä on pojat 3,5v ja 5v ja nyt odotetaan kaksosia. Mies myhäilee, että poikia ne ovat nämäkin. Minä oon kyllä sitä mieltä, että ois jo kiva saada prinsessakin tähän tupaan...:) Vaikka varmasti ilolla otetaan vastaan mitä saadaan.<3

Meilläkin on paljon väriä poikien vaatteissa. On keltaista, oranssia ja punaista, sinisen ja vihreän rinnalla.:) Jonkin verran harmaata, mustaa ja ruskeaa lähinnä housuissa...:)

Pinkkiä ja vaaleansinistä en osaa kuvitella vauvoille ollenkaan. Jotenkin mun silmään pastellivärit ei passaa vastasyntyneelle jolla usein on vähän punakka iho. Mut näähän on ihan makuasioita ja kukin tyylillään.:)

Meillä esikoinen ei edelleenkään ota mitään kantaa vaateasioihin vaan pukee just mitä ostetaan. Nuorempi suosii traktoreita yms vaatteissa ja tykkää itsekin oranssista ja keltaisesta.:) Passaa minunki silmään pojalle hyvin nuo värit, kun hän on ruskeasilmäinen ja päivettyy helposti.:) Lindexiä suositaan meilläkin, kun vaatteet istuu hyvin ja paidat ei roiku hoikan esikoisenkaan päällä.:)

Ja seuraavaks jännitetään synnytys uutisia Synnytys-ketjussa....hui hitsit tätä ajan kulua :( ja jännittämisen määrää :D<3

Rakenneultra lähenee ja kyselisin kuinka tarkasti teillä on ultraaja kertonu mitä mittaa ja kuinka näkyy ym?

Kyllä kaikki katottiin tosi tarkasti ja kaiken todellakin piti näkyä kunnolla :) ja monet täällä kertoneetkin et vaikka kaikki näyttäny olevan ihan kunnossa on mennyt uusiks ultraan ihan vaan just siks et saadaak varmasti kaikki nähtyä! :)

Kätilö kertoi koko ajan mitä teki ja mitä kuvassa näkyi.Sitä mukaa kun tutki niin sanoi aina kaiken olevan kunnossa.Onneksi ei juuri tullut niitä hiljaisia hetkiä niin ei tarvinnut pelätä mitä sanoo...Eli varmaan myös persoonakysymys,mutta uskoisin,että useimmat kertovat koko ajan mitä tapahtuu.

Näin meilläkin!! Koko aika jutteli samalla kun tutki

Muoks. Siis aiheesta puhuttiin

Muokattu viimeksi:
Meillä ei puhunut koko ajan. Uskoisin että johtuu antiikinaikaisista tutkimuslaitteista ja joutui niin keskittymään mitä näki :) mut oli siis ystävällinen ja kaikki käytiin läpi.

Olinpas jääny jälkeen tän ketjun kanssa, onnea ihan mielettömästi mahtavista ultrauutisista kaikille tasapuolisesti, ja tsemppiä epätietoisille, toivotaan että kaikki on hyvin <3 itellä enää (vielä) kolme päivää jännättävää, onneks viime neuvolassa kurkattiin ni en ihan halkea tähän odottamiseen:D

Meillä myös lääkäri kertoi koko ajan ja otti paljon myös tutkimuksen kannalta "turhia" kuvia meille muistoksi. Puhui myös mukavasti vauvoista ja leperteli niille samalla. :D

Ihanaa, kun pääsee vähän reilu viikon päästä taas ultraan. :)

Elaffy, sama! Meillä tosin vielä kuukaus odoteltava mut ihana päästä taas pian :)

Tsemppiä ensi viikolla vuorossa oleville. Ois kiva tietää vieläkö on paljon äiskiä käymättä rakenneultrassa? :)

Meilläkin kätilö kertoi tosi tarkkaan koko ajan kaiken mitä tutki vauvasta ja mitä siellä näkyi ja mitä siellä pitäisi näkyä. Välillä ehti itse kysymäänkin jos tuli jotain mieleen, eikä onneksi tullut pitkiä, hiljaisia "katsotaanpas vähän tarkemmin"-hetkiä... Tosi luonnostaan meni kaikki, vaikka itse jännitinkin kovasti :)

Meillä myös, monta "turhaakin" kuvaa napsi ja koko ajan selitti ja kertoi mitä näkyy, missä ja miksi :)

Meillä oli tosin sekin hyvä puoli, että mukana ultrassa oli kätilöopiskelija, joten lääkäri kertoi todella tarkkaan joitain asioita.

Meilläkin oli opiskelija :D siitä se selittäminen varmaan sit johtu, eipä tullu ees mieleen :D

Takaisin