Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut kaikille rakenneultrassa hyviä uutisia saaneille ja tsemppiä kärvistelijöille! Musta tuntuu, että oon ihan tippunut kärryiltä täällä, kun oon ollut muutaman päivän vähän taju pois. Ootte te vaan niin kovia tyttöjä kirjoittelemaan! :grin

Hyvää ultrapäivää!!!! Täällä jo innolla odotellaan uusia uutisia pienistä tyttölöistä ja pojanpalleroista! :excited001

Ultrassa käyty:joyful:
KAIKKI HYVIN!!!!!!!! :Heartbigred Pikkunen vastasi viikkoja ja kaikki rakenteet kunnossa! Painoa oli 320g. Ja meille on tulossa pikku prinsessa!! :hello2 Vahva tyttöolo piti näemmä hyvin paikkansa! Meidän poika saa pikkusiskon:love7 :binkybaby
Olo on niin onnellinen ja huojentunut. Huh. Yökin meni jatkuvasti heräillen kun niin kovin jännitti! nyt se on ohi ja voi taas olla hetken jännittämättä! :)
Hurjasti tsemppiä muille ultraan menijöille! ♥

:signs001 Voi että! Olen maailman onnellisin mamma! Just sanoin eilen miehelleni että voisikohan meille vielä käydä niin onnellisesti että saamme toisen terveen lapsen?! Se on niin monta kertaa todettu että mikään ei ole itsestäänselvää, ei raskaaksi tulo eikä terve lapsi. Olen onnekas ja kiitollinen
kaikesta! Tuli vähän hehkutettua, mutta eiköhän se ole ihan aiheellista! :)

Edit. Vaikka siis vieläkin on riskejä, mutta _tähän asti_ kaikki on mennyt hyvin! :)

Saa hehkuttaa ja pitää! <3 <3 Paljon onnea MorningSun! Ihanaa kun tulee sisko veljelle :)<3 Mäkin pyörittelen jatkuvasti päässäni et voiko muka olla niin hyvin käyny tässä elämässä, että saa sekä tyttö- että poikalapsen kasvattaa... Vaikka sukupuoli on terveysasioihin verraten täysin sivuseikka, niin kyllä mun sisäinen pikkutyttö heti pian keksi, kun kuultiin että tyttö olis tulossa, että vihdoinkin saa tämäkin mamma barbileikkiseuraa... :happy::happy: Vai menikse toistepäin, et lapsi saa seuraa... :wink

Eipä sillä etteikö vois pojatkin barbeilla leikkiä, mutta meillä ei oo ollu juurikaan innostusta. :) onnea ja tsemppiä myös muille, jotka ehkä vielä jännäävät kurkistusvuoroaan!

Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Painoa 321 g ja vastasi päivälleen viikkoja eli 19+6. Oma veikkaus oloineen osui oikeaan..ei löytäny kätilö pippeliä vaikka kuinka yritti etsiä eli tyttö olis tulossa näin kolmen pojan jälkeen. Oon niiin onnellinen!!:dummy1::dance018

Takaisin