Meillä rakenneultra oli tänään, viikkoja nyt 20+3. Siellä käytiin läpi melkeinpä kaikki, sydän, munuaiset, aivot, mahalaukku, virtsarakko jne. Mitat otettiin päästä, mahan ympäryksestä ja reisiluusta ja ne vastasi melko tarkkaan kaikki oikeita viikkoja. Kaikki oli siis hyvin. Kätilö, joka meillä tutkimuksen tekee, meinasi jo lopetella ja totesi, että ei täällä mitään ihmeellistä, että kaikki on hyvin, niin piti nopeasti kysäistä, että kumpaas sukupuolta kaveri on? :) Sitä kätilö sitten vielä katsoi ja näytti toki meillekin, mutta itse en siitä selkoa saanut. Totesi, että "melko varma poika on". Mies oli toivonut poikaa ja itsellä ei toiveita ollut, mutta "tyttöolo". Nyt oon täällä sulatellut, että meidän perheeseen tulee ensimmäinen poika. :) minulla on siis kaksi siskoa ja toisella heistä kaksi tyttöä. Soitinkin siskon tytöille asiasta ja kun olin sanonut että poika tulee, niin 4v. totesi perään, että "tai tyttö". :D Ei tainnut sisäistää asiaa...:D Nyt on himo lähteä shoppaamaan poikien vaatteita, ennen tätä en osannut ostaa mitään.