Rakenneultra :)

Alle 10 päivän heitto on täysin normaalia, kyllä ne olisi teidät lähettänyt jatkotutkimuksiin jos olisi ollut liian pieni. 

Ei varmaan olisi pitänyt meidän kokemusta kertoa ollenkaan..
 
Ihanaa, ihanaa, ihanaa!! :) Rakenneultra ohi ja kaikki hyvin! Pieni poika siellä kovin potki! :) Paino 342 grammaa, vastasi hyvin viikkoja. Syke 144. Lapsiveden määrä normaali, istukka edessä. Nyt on niiin helpottunut olo! Ihanaa, pienen pieni poika. <3
 
Ja täällä olen sitkeästi :). Vauvan sydän on tänään ultrattu, pitkään ja hartaasti, ja kaikki on hienosti :). Eli sydämessä ei mitään sellaista, mikä vaatisi jatkotutkimuksia. Lapsivettä yhä vähän, vauva kaksi viikkoa liian pieni ja napanuoran tilanteesta ei tietoa, kun sitä ei taaskaan saatu kunnolla näkyviin. Mutta sydän kunnossa :). Olo alkaa olemaan jo varovaisen toiveikas, nyt vaan odotellaan lopullisia kromosomituloksia.

Huomenna palaan töihin ja olen päättänyt yrittää taas nauttia raskaudesta, oli lopputulos myöhemmin mikä tahansa.
 
Rakenneultra tämän viikob torstaina (7.3) klo: 12.00!! Oon niin täpinöissäni ja tuntuu että päivät matelee :P Kohta näämme taas meidän pikkurusinan <3>
 
Voi miten ihana uutinen Mariannu! <3 Täällä myös kaikki varpaat ja sormet pystyssä toivoen että teillä menee kaikki loppuun asti hyvin ja saatte pienen tytöntyllerön heinäkuussa syliin! <3
 
Eipä myö, Mariannu, sinnuu pois täältä lasketakkaan! :) Kylläpäs tosiaan siellä jännityksessä pitävät! Hienoo, että sydän on pienellä kunnossa..toivottavasti sit selviää se napanuoran tilannekin jossain vaiheessa ja saatte hyviä uutisia kromosomitesteistä. :)
 
Täällä viikkoja kasassa huomenna pyöreät 20! :D ..rakenneultra on ensiviikon tiistaina ja siihen perään ylimääräinen lääkäri käynti.. Eli kerrotuamme puolison äidille raskaudesta, reagtio olikin hiukka kummallinen: Just! kai työ tiedätte että suvussa on perinnöllinen sairaus joka periytyy 50% mahdollisuudella!..Joo eipä tiedetty ei, kun et ole kertonut :O eli kyseessä luuston kehityshäiriö joka pahimmillaan on todella hankala, siis luut murskaantuu pienimmästäkin. Miehellä se on niin lievä ettei tästä edes tiennyt, ei siis ole ikinä vaikuttanut kun ilmeisesti pituuteen (on siis 165). Olen aivan sanaton miten moisesta ei ole puhuttu ja anoppi kun oli ajatellut että eihän me lapsia tehdä, varsinkaan vielä..ööö..ollaanhan me seurusteltu 7 vuotta ja on oma talo, työpaikat ja kaikki reilassa :O en käsitä, on niin petetty olo..no nyt sitten viimenään kun saatiin asiasta tietää niin aloitetaan tutkimukset eli nyt meneillään kituviikko ja jos sitten selviäisi lisää, huoh....
 
MariZZ, onpa erikoista käytöstä anopilta! Luulisi todellakin, että tuollaisen asian ottaisi esiin jo hyvissä ajoin, jos näyttää siltä että poika on puolisonsa löytänyt. Mutta hyvä että nyt pääsette asian kanssa eteenpäin, ohjaavat varmaan teitäkin sikiötutkimusyksikköön.

Mä olen taas vaihteeksi töissä ja tuntuu ihan mukavalta olla normaalielämässä kiinni. Tosin heti aamusta kyllä soitin sikiötutkimusyksikköön, että jokojokojoko olisi meidän tuloksia... Ei vielä, mutta soitan vielä iltapäivällä uudestaan, kun heillä on ollut labrakokous. Miten niin malttamaton... Mutta seuraava ultra-aika saatiin, eli ensi maanantaina taas ultrataan samaisessa sikiötutkimusyksikössä lapsiveden ja vauvan kasvun tilannetta. Onneksi ei tarvitse mitään montaa viikkoa odotella.

Ja onnittelut taas kaikille hyviä uutisia rakenneultrassa saaneille!
 
Meillä oli 19.2 rakenneultra ja nöpö ei sitten millään availlut haarojansa, joten sukupuoli jäi tietämättä. Ultraaja kuitenkin veikkasi tyttöä, muttei luvannut mitään.

Rv 28 tienoilla sitten vielä kasvunseurantaultraan kun ei ollut ihan samoilla mitoilla viikkojen kanssa viimeksi.
 
Mariannu: Saako kysyä millaisia tutkimuksia sinulle tehtiin? On niin tietämätön olo mitä tuleman pitää..
 
meillä oli rakenneultra tänään ja hyvältä näytti! :) huojentunut olo! ja saatiin aika varma sukupuoli veikkauskin kun pikkuinen pötkötteli niin rauhallisesti paikallaan. jos pitää paikkansa niin pieni tyttö tulossa meille kesällä :) <3 istukka oli kuulemma matalalla.. että toivon mukaan siirtyy seuraavaan ultraan mennessä. 
 
Meillä oli rakenneultra viime viikolla, kun oli rv 20+3. Pikkuinen Sintti painoi 340g ja vastasi kaikki mitat huomioon ottaen viikkoja 20+6. Kaikki nähtävissä olevat rakenteet olivat kunnossa, joten hyvä mieli on.
 Kuvia saimme peräti kolme kappaletta, mutta pikkuinen ei halunnut kasvojaan esitellä, joten aika epämääräisiä niistä tuli. Jos ei tyyppi kasvojaan halunnut paljastaa, niin jalkoväliään kyllä auliisti esitteli, täten tiedettävästi pikkuinen poika on kesällä tähän perheeseen tulossa.
Olen niin onnellinen pienestä ihmisen alusta mahassani.
 
Onnittelut Kiille pojasta! :) Myö vielä pari viikkoo jännitetään..4d-ultrassa vasta (toivottavasti) varmistuu sukupuoli.. :)
 
Hei!
Rakenneultra täälläkin takanapäin, kaikki mitat ja rakenteet oli päällisin puolin kunnossa ja vauva vastasi hyvin viikkoja...mutta,mutta lääkäri haluaa ultrata ensiviikolla uudestaan ja tarkistaa aivojen takakuopan mitan uudelleen. Sai useasti mitaksi 8mm ja hälytysraja on 10mm, eli toistaiseksi vielä normin puolella. Silti oli aivan järkyttynyt olo ultran jälkeen ja asiaa tutkittuani olin vielä järkyttyneempi. Nyt ei auta muuta kuin odotella ja yrittää olla murehtimatta.

Onko teille kerrottu paljonko tuo mitta oli???
 
Toive3, hmmm meillä ei mielestäni mitattu tuuollaista mittaa :O Katsolliin isot aivot, aivojen keskiviiva ja pikkuaivojen koko tarkistettiin, että vastaako milleissä raskauviikkoja... Mistään takakuopasta ei puhuttu mitään?!?
 
Oisko se takakuopan mitta siis aivojen ja kallon välistä "aluetta", muistaakseni mulla kakkosen raskaudessa seurattiin sitä mittaa siis onko se jotain nestettä tms.. Kun pään koko oli pienempi mitä muut mitat. Mutta en muista koskaan paljonko se oli. Voisko se olla tuo toive3?

Meillä rakenneultra tuossa reilun tunnin päästä, pikkusen jännittää!!! Kohta lähetään ajelemaan, luulen että jännitys vaan kasvaa... Aina joka kerralla yhtä jännittävä tapahtuma! 
 
Rakenneultra takana! 

Masussa köllöttelee 370g painava POIKA! :) Niinkuin itse arvelinkin. Niin auliisti vehkeitänsä esitteli. Kasvoja ei sitten suostunut ollenkaan näyttämään vaikka kuinka kätilö yritti. Kaikki rakenteet oli kunnossa ja vastasivat viikkoja. Tuo takakuopan mitta katsottiin myös ja sanoi vain sen olevan normaali. Kaikki siis meillä hyvin, nyt vain odotellaan heinäkuuta. :)

toive3, aika jännä jos maksimi on 10mm ja sulla oli 8mm se mitta, sehän on normaali! Mulle kätilö sanoi että kaikki alle sentin on normaalia. Outoa kyllä. Mutta hyvä että tutkiivat! Tsemppiä. 

Mariannu, täällä sormet ja varppat pystyssä että kaikki kääntyy vielä hyväksi ja tyttö vain on pienempi kooltaan. Toiv. istukastakaan ei mitään löydy eikä muutkaan kromosomitestit hälyytä. Tsemppiä sinnekin!
 
Tänään oli rakenneultra, jossa selvisi että heinäkuussa meille syntyy POIKA <3 :) hyvin esitteli niin vehkeensä kuin naamansakin :d kaikki mitat sai otettua ja kaikki oli ihan priimaa. innostui poika.myös habaansa meille esittelemään ;) paino oli 365g eli vastasi viikkoja jotka onkin tänään sen 20+6. huomenna pärähtää siis taas viikot ja ollaan taas askeleen lähempänä pojan syntymää :)>
 
Käytiin eilen ultrassa ja kaikki on hyvin. Sukupuoltaan pikkuinen ei suostunut näyttämään, jalat ristissä napotti koko ajan! Uusi tilanne meille, kun aiemmat ollaan tiedetty. Nyt tuntuu oudolta odotella syntymään asti tietoa, kun muita ultria ei tule jos kaikki menee hyvin.
Mutta ihanalta pikkuinen näytti ja hyvä sivuprofiili-kuva saatiin :) Olen niiiin onnellinen!
 
Takaisin
Top