Rakenneultra :)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Neeuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Mariannu, mulla tuli ihan kyynel silmään, olen ihan sanaton:/ onneksi sinulla tosiaan on nuo lapset, jotka pitävät mielen kirkkaana. Voimahalit sinulle<3
 
Otan osaa Mariannu.. :( Ei voi muuta kun ihailla sun vahvuutta.. Saatan kuulostaa julmalta mutta ehkä parempi, että asia selvisi nyt eikä sitten syntymän jälkeen.. Joka tapauksessa tosi surullinen juttu. Voimia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle... <3

 
Iso halaus sinulle Mariannu <3. Onneksi teillä tosiaan kaksi ihanaa ja tervettä lasta; auttaa ihan varmasti tilanteessa. Näin esikoista odottaessa tuntuisi jo ajatuksenakin kamalalta jos kuulisin huomenna rakenneultrassa huonoja uutisia :(. Raskaus ja pienokainen masussa on jo niin todellinen. Voimia koko teidän perheelle!
 
Mariannu - tulin niin surulliseksi uutisistasi. Niin kuin Suhwi sanoi - suhtaudut asiaan ihailtavan tasapainoisesti ja vahvasti. Voin silti kuvitella, kuinka pahalta sinusta tuntuu. Voimia!
 
Suuret osaanotot Mariannu! :( <3 Teillä on suuri surutyö edessä, voimia koko perheelle <3
 
Voi Mariannu, voimia sulle ja koko perheelle! Tosi ikävä oli lukea, että kovin vähän oli toivoa annettu :((
 
Heippa! Täällä saatiin hyviä uutisia rakenneultrasta. Kaikki oli kohdillaan ja painoarvio pikkuisella 455g. Piti kädet koko ajan osittain kasvojen edessä joten ei saatu kovin hyvää profiilikuvaa, mutta pääasia oli kuulla että kaikki hyvin. Nyt uskaltaa vieläkin julkisemmin iloita asiasta ja tulevasta pikku-tytöstä :) :). 
 
Mariannu: Voimia sulle tulevaan. Minäkin ihailen tuota sinun rauhallista asennetta käsitellä asiaa. Hyvä, että saat voimaa näistä terveistä lapsistasi, joita on molempiin kainaloihin rutistettavaksi.

Minäkin kävin tänään rakenneultrassa, jossa kaikki oli hyvin. Painoarvioksi saatiin 365 g ja rakenteet näyttivät säännöllisiltä. Kovin oli tämä meidän tyttö eloisa pakkaus ja mittoja olikin kovin vaikea saada. Heh, mulla oli aivan poikaolo koko alkuraskauden ja olin aivan varma, että pippeli sieltä jalkovälistä löytyy. Kätilöä nauratti kun kerroin, jotta uudenvuoden tinastakin tuli pitkäpippelinen poika ja sanoikin jotta nyt punnitaan hänen ammattitaitonsa vastaan ennustus. Kätilö oli kokenut jo lähellä eläkeikää oleva ihana ihminen ja kyllä mä taidan hänen sanaansa nyt enemmän tässä asiassa luottaa. 


 
Mariannu, oot ajatuksissani <3 Voimia! Vaikka eihän mikään ole vielä varmaa. Tule kertomaan tuloksia kunhan saat itse ne ja jaksat. 
 
Tiesi tuo meidän ultraaja kertoa, että tutkitusti 90% kaikista esikoisen odottajista odottaa (mielestään) poikaa. Jännä juttu. :) Tyttö se meillekkin sitten on tulossa, vaikka niin kovasti poikana pidin... Alkuihmetyksen jälkeen olo on onnellinen. Rakenteet käyrillä, ja painoarvio 425g. <3
 
Ihanko totta? Onpa tosiaan jännä ja mielenkiintoinen asia tuo poikajuttu. Ja en todellakaan ole pettynyt tähän meidän prinsessaan, vaan sitä kun tosiaan oli niin poikafiiliksissä niin ajatukseen täytyy oikein totutella.  
 
Ensinnäkin voimia Mariannu sinulle ja koko perheellesi ikävistä uutisista, olen todella pahoillani sinun puolesta. Tuntuu pahalta tämä uutinen varsinkin kun tämä raskaus tuntuu muutenkin vetävän tunteet aika herkille ni näitä uutisia ei ole helppo kenenkään sulattaa. Onneksi sinulla on kuitenkin kaksi tervettä lasta kuten itsekin kerroit, saat heistä varmasti voimaa jatkaa vaikka vaikeita asioita edessä tuntuukin olevan.

Nyt tuntuu ihan pahalta hehkuttaa omia hyviä uutisia, mutta siis: eilen käytiin rakanneultrassa, viikkoja 20+2 mutta vaavi vastasi kooltaan jo viikkoja 20+4, joidenkin rakenteiden mukaan jopa enemmän. La kuitenkin pidettiin ennallaan. Kaikki rakenteet löytyivät ja vaikuttivat normaaleilta ja tyttöä meillekin uumoiltiin, hassua sinänsä että minullakin oli ihan poikaolo :) Painoarvo meidän "pähkinällä" oli 367g ja vauhtia tuntui riittävän.

Toivon hyviä uutisia kaikille muillekin heinäkuun odottajille ja teille tsemiä keillä rakenneultra on vasta edessä :)
 
Täältäkin hurjan paljon voimia Mariannu <3 hurjaa luettavaa,joskin niin kuin täällä moni on kommentoinut niin ihailtava vahva ajatusmaailma asian tiimoilla..jos itsellä olisi tai tulisi olemaan tuollainen tilanne niin toivoisin voivani suhtautua tuolla samalla voimalla asiaan, olet upean vahva ihminen!
Meillä ru siis huomenna aamulla ja jännitän ihan hurjanlailla...jo viimeyö tuli valvottua ja mietittyä,mutta...huomenna siis tästä sitten enemmän <3

Ihania uutisia kuitenkin tosi monelle tullut joten siis isoja onnitteluita teille jo ru:n läpikäyneille <3 !!
 
Halauksia Mariannu<3!

Tänään kävin rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin. Painoarvio oli 390g! Kaikki kehittynyt hyvin. Tyttöä luvattiin tännekki. Ultraaja sano, ettei tästä kyllä poikaa saa :D! Eli enköhän voi uskoa! Mulla on ollut alusta asti tyttöolo! Ja kaikissa unissakin, mitä oon nähnyt, niin tyttö on tullut! Nyt täytyy vielä 19viikkoa odottaa, että näkee seuraavan kerran pikkusen ja sillon saa myös pikkusen syliin! Tänään viikkoja tasan 21.
 
Nyt meilläkin rakenneultra takana ja onnistunut ja onnellinen reissu :) eli rakenteet oli kaikki kunnossa. "Mansikka" vastasi 3päivää eli rv20(nyt rv20+3) pienempää aivan kuten ekassakin ultrassa mutta siis painoarvio oli 330 ja syke huiteli tuolla 145 tienoilla <3 sukupuoli jäi meille arvoitukseksi aivan kuten toivottiinkin,kuvia saatiin 4kpl ;) jännitys jatkuu loppuun asti sukupuoliasian tiimoilla,muuten voi hengähtää <3
 
Hehkuttakaa vaan hyviä ultrakuulumisia :), musta on kiva lueskella niitä. Toivon että mä olen ainoa, joka saa huonoja uutisia ultrasta.

Mä olen aika järki-ihminen noin normaalistikin, eli vaikka itku tulee vähän väliä, en koe suurta tarvetta vajota itsesääliin. Omat kaksi aiempaa keskenmenoa ovat opettaneet sen, että asiat vaan välillä menee huonosti, mutta se ei tarkoita sitä että seuraava kerta olisi yhtä epäonninen. Ja kun ikää on jo lähemmäs 40, kaikennäköistä on muutenkin ehtinyt näkemään ja kokemaan. Ja ihana on ollut huomata, että mulla on ystäviä ja sukulaisia, jotka eivät säikähdä tilannetta, vaan uskaltavat soittaa ja jutella, niin monella on kuitenkin samankaltaisia kokemuksia liittyen joko keskenmenoihin tai lapsettomuuteen.
 
Takaisin
Top