Rakenneultra

Pikkus

Satasella mukana keskusteluissa
Kohta alkaa oleen taas ultrauksen aika, ei millään jaksais odotella. Mitä lähemmäks ajankohtaa mennään nii stressi alkaa, mua niin kiinnostaa että onko pikkukaverilla kaikki kunnossa ja että miten on vaikuttanu lääkkeet veren virtauksiin. Tietysti plussana olis jos vauveli viittis sukupuoltaan vilauttaa ;) Itellä on 14.11 ja silloin on rv 20.
 
Mä odotan kans kovasti! Jännittää aika paljon.
Mulla olis 19.11. ja silloin olis viikot 20+1
 
Ah, kohta on sentään marraskuu jo. Mulla myös rakenneultra 14.11. ja silloin on 20+1. Vielä kaksi viikkoa. Nyt perjantaina neuvola niin jotain "erityistä" tähän odotukseen liittyen kivasti. Ja on onneksi muutenkin paljon kaikkea tekemistä.
 
Mulla on rakenneultra vasta joulkuussa eli 4.12. Noh mut mä en jotenki ees mieti asiaa ku o ni paljo tekemistä muutenki koko aika varsinki ton esikoisenkaa x)
 
Minulla rakenneultra jo maanantaina 5.11, odottelen jo kovasti! Viikkoja silloin vasta 18+5, johtunee siitä kun laskettu-aika siirtyi yli kahdella viikolla. Toivon että pikkuisella kaikki hyvin ja kivaa olisi selvitä sukupuoli:)
 
Mie joudun odottamaan ultraa vielä pitkään, koska se on vasta 30.11 jolloin viikkoja on kasassa 20+5
 
Odotan myös kovasti rakenneultraa, jotta sais vielä yhden varmistuksen, että kaikki on kunnossa vauvalla. Mulla se on 13.11 ja silloin on 20+0. Toivon myös, että sukupuoli selviäisi. Musta tuntuu, että tää raskaus tulisi vielä todellisemmaksi, kun tietäis kumpi on tulossa. Nyt mielikuvavauvaa on vaikea hahmottaa.
 
meillä rakenneultra piti olla joskus 20.11 ja silloin 21+jotain mutta nyt siirrettiin ensi torstaiksi, koska tuo 20.11 oli joku sulkujuttu silloin. en oikein tiedä. mut nyt on sit 19+ viikkoja ja sanoivat että ihan hyvät viikot tehdä ultraus jo noin varhain. Sopii mulle:)
 
Rakenneultra takana!!! Olemme niin onnellisia, aivan upea kokemus :) kaikki on niinkuin pitääkin ja terve poikavauva tulossa :) saatiin aivan ihania kuvia mukaan , laitan muutaman tänne alas. Sukupuolesta ei tarvinnut edes kysyä kun siellä pikkuinen vilautteli ahkerasti. Viikkoja onkin nyt 19 ja LA 1.4, pysyn vielä huhtikuisten puolella :) image jpg 1843-279 image jpg 1843-280 image jpg 1843-281
 
Voi miten ihanaa ku alkaa jo ensimmäisiä kuvia tulemaan tänne <3 Onnea be hyvistä ultratuloksista! Meillä on rakenneultra vasta  12.12. (aikaa varatessa täti naureskeli, että harmi kun ei oo klo 12 aikaa :DD) ja viikkoja taitaa silloin olla jo 21+ Hirveän pitkältä tuntuu sinne asti odottaa, mutta onneksi on neuvola ensi viikolla niin pääsee sydänääniä kuuntelemaan :) Ehkäpä sillä jaksaa sitten joulukuuhun asti.
 
Onnea be täältäkin ! :) Ihania kuvia!! :)


Meillä on 20.päivä rakenneultra ja silloin viikkoja 21+0 (jos laskin oikein :P).. 
Jännittää! :) 
 
Voiku ihania kuvia :)
Täälläkin odotellaan ihan hulluna rakenneultraa. Meillä on vasta 7.12 ja viikkoja sillon 21. Jospa se aika tässä kuluis pikkuhiljaa
 
Eilen olin rakenneultrassa ja kaikki rakenteet kunnossa. Katsoi 4D:lla vielä pikkusen, aika vähän tosin. sain pari profiilia sillä itselleni kuvina. aika rääpäle vauveli vielä on kun ei oo oikein rasvamassaa tai lihasta:D kylkiluut paistoi ja raajat näytti isoilta. mutta oikean kokoinen viikkoihin nähden jne. Poikahan sieltä tällä kertaa olis tulossa. Esikoistytön toive näyttäis toteutuvan ;D se on sanonut koko ajan et haluaa pikkuveljen.

ja tosiaan liikkeet alkaneet tuntumaan paremmin. vauva oli sillain poikittain miten se oli viimeksikin ultrassa. hassua että samassa asennossa vaikka oon ajatellut et ne liikkuu niin paljon vielä, et luulis et aina asento on erilainen.istukka oli aika alhaalla, mut eiköhän nouse kuulemma vielä ylemmäs. mitäs vielä..nyt vois käydä ostamassa jotain poikajuttua ekana ostoksena<3
 
Mua jäi harmittamaan toi jälkeenpäin, koska rakenneultrassa en muistanut kysyä painosta eikä se kätilökään sanonnut mitään.. Pituutta oli 18,3cm, mutta painosta en tiedä. Yritin katsoo ultrakuvia, mutta siellä ei vissiin näy tota painoa..
 
meillä painoarvio oli (19+1 viikkoina) 385g ja meni ihan  keskikäyrällä..olisko ollut laskettuaika sen mukaan päivän olis pidemmällä kun nuo viikot olis.
 
Be: kato näkyykö sattumoisin niistä ultrakuvista? meillä ainakin näkyi ja arvioitu viikko painon mukaan...
 
Takaisin
Top