Rakenneultra

Meillä oli tuo rakenneultra viikko sitten maanantaina. Kaikki oli ihan mainiosti, mitään painoarviota ei kyllä saatu tai sitten se meni minulta jotenkin ohi. Sukupuoltaan masumatkaaja ei suostunut näyttämään, joten eipä ole mitään hajua kumpi sieltä sitten tulee. Kaksi tyttöä kun on entuudestaan on vaikea kuvitellakaan, että sieltä voisi tulla muuta kuin tyttö :)
Syyskuun puolessa välissä meillä on sitten seuraava ultra ja silloin saadaan sitten tarkempaa arviota vauvan koosta ja ehkäpä sitten selviää se sukupuolikin..
 
Tänään oltiin rakenneultras rv.20+3 ja kaikki oli normaalisti. Painoarvio oli 340g.Tyttö ois tulossa, toisin ku ite luulin. ;D <3 Ihanaa...<3
 
Heipsan, Mulla oli rakenneultra viikko sitten, mutta ei osannut sanoa kumpi tulee. Aika hassusti sanoi, että tyttö voisi olla mutta ei ole aivan varma.. Oli niin ihanaa nähdä pienokainen.
 
Hei kaikille! Kyllä tosiaankin on poikavoittoista ollut näköjään nämä joululapset emoticon
Itselläni on RU 5.8 eli ensi perjantaina. IIKS! Tätä on ootettu tosi kauan, koska meillä halutaan niin kovasti tietää kumpi tulee. Tottakai terveys ensin, mutta ihana päästä ostelemaan vauvakamaa kun tietää kumpi tulee :) On niin hankala tänä päivänä löytää mitään unisexiä!
Mutta perjantaita odotellessa..
 
onnea :)
meilläkin oli ultra ja poikahan sieltä tulee.
vehkeet näkyi ihan heti alussa,sit "tyyppi" kääntyi ja ei näyttäny sen koommin sukukalleuksiaan. oli kyllä niin onnenkyyneleet silmissä niin mulla kuin tulevan pojan isällä,herkkä hetki <3

poika oli mulle enemmän se juttu,kuin tulevalle isälle. mä oon aina halunnu pojan ja nyt sen saan <3 toki se terveys on kaikista tärkein,mutta silti oon äärimmäisen onnelinen,että saamme pojan emmekä tyttöä. nyt sitten vaan odotellaan,että "tyyppi" tulee tähän maailmaan meidän rakastettavaks ja kasvatettavaks :) tosin ennenaikojaan EI SAA tulla ;)

pituusarvio oli n.24cm ja paino n.410g, iso poika kuulemma tulossa.
 
RU käyty ja tytöltä näytti.Vehkeet siis näytti auliisti mutta muut mitat otti sit aikansa kun tykkää olla pää alaspäin ja piilossa. Painoarvio oli 320g.
Terve vaavi siis ja sehän on pääasia :)
 
Meillä rakenneultra oli viime viikolla 20+3. Yksin kävin, kun mies vahti esikoista. Sukupuolta en kysynyt, koska se nyt on ihan sama ja jääpähän sitten jotain jännitettävää loppuun saakka. ;-) Vauva vastasi viikkoja - vain päivä oli heittoa. Paino oli noin 330 g ja kaikki näytti olevan kunnossa. :-)
 
Meilläkin oli RU 1.8, tyttöä lupailivat :)) Painoarvio oli 350g, ja vastasi viikkoja.
Hyvä mieli jäi sieltä, kun kaikki oli niin hyvin kehittynyt! Nyt kelpaa odotella joulukuuta ;)
 
Voi kuinka moni on jo käynyt RU:ssa ja onneksi olkoon, on varmasti huojentavaa tietää että kaikki on hyvin. Nyt vaan jotenkin alkaa jänskättää omasta puolesta, se olis ihan kamalaa jos tässä vaiheessa todettais jotain vakavaa. Toisaalta, kamalaa se olis missä vaiheessa vaan mutta kummasti tähän masuasukkiin kiintyy päiväpäivältä enemmän. Ei sais olla näin negatiivinen mutta täs alkaa pelätä oman todennäköisyyden kanssa, että jotain on vialla, kun teillä muilla on kaikki ollut normaalisti ;) 
 
Meillä oli rakenneultra eilen. Oli kyllä mahtavaa taas jälleen kerran nähdä oma rakas pikkunen. Saatiin myöskin tietää että poikahan sieltä tulee. :)
 
Aikasemmin kirjotin et kaikki oli pikkusel ru:s normaalisti ja niin olikii mut lopus kätilö tarkisti napanuoraa ja siin ei ollu kun 2 suonta ja 3 pitäis normaalisti olla. Oli "pieni" järkytys itelle ja miehelle mut nyt on mieli jo parempi. Lääkäri sit selvensi asiaa meille ja sano et kaikki on sikiöl ultran perusteel hyvin ja ei hätää jne.
Kunhan pikkunen kasvaa normaalisti niin ku tähänkii asti niin kaikki tulee oleen hyvin. :) Toivon ja rukoilen ja uskon niin. Harmittaa vaan ku luulin et kaikki menee täydellisesti ja ettei mikään voi mennä "vikaan". Onneks netist on löytyny vastaavanlaisia tapauksia ja mitkä on päättyny hyvin niin on niistäkin saanu mielenrauhaa.
 
Meillä oli viikko sitte rakenneultra ja Sykerö oli pää ylöspäin niin sykkyrällä (raapi varpailla otsaansa) ja peppu tiukasti kiinni kohdun seinämässä, ettei sukupuolesta saanut selvää. Kun kysyttiin sukupuolta, kätilö sanoi, että ei ole näkynyt vauvelin asennon takia, mutta sitten hän sanoi, että kun jalka heilahti, niin ihan kuin hän olis nähnyt pippelin ja kivespussit, muttei voi kyllä olla ihan varma ja, että "älkää nyt vaan menkö huonetta sisustamaan". No ei mennä.

Itsellä ollut jotenki koko raskauden ajan olo, että tyttö olis tulossa ("oireetki" viittais siihen, mutta voihan ne yksilöllisiäkin olla), mut nyt en ookaan enää yhtään varma mistään. Kovasti oltais haluttu tietää, kumpi sieltä tulee, mutta pääasia on kuitenkin, että kaikki on hyvin ja terveeltä pieneltä näyttää. Sykerömme oli kuulemma siro, mutta pitkäjalkainen.

Rakennultra oli siis rv 20+1 ja kätilön kirjoittamien tietojen perusteella vastais viikkoja 19+5, painoarvio 347 g.
 
Juu mulla oli kans viime perjantaina rakenneultra, mutta vauveli piti visusti jalat ristissä joten sukupuoli ei selvinnyt. Vaavilla kaikki kunnossa <3 :)
 
Moikka,
no eilen sitten kävimme ultrassa :) Kaikki oli ok, ja paino arvio oli 320 g. Sano kyllä, että hieman pienempi ipana tulossa, jos viikot ovat oikein. Eli nyt sitten jännäillään siirtyykö la. Mutta mitä teiltä muilta oon lukenu niin saman kokosta porukkaa ollu. Mulla siis viikkoja ultrassa kasassa 20+3. Ja mahtavinta on se, että tyttöä lupaili. Ihanaa (: Mutta lopullisestihan kaikki selviää sitten kun naperon saa syliinsä.

Ihanaa odotusta teille mammat! :)
 
heippahei kaikille joulukuun mammoille!
täälläkin vihdoin rakenneultra takana päin, ja kaikki on kunnossa, onneksi ja ei jäänyt yhtään epäselväksi kumpi on, itse nähtiin, että poika tulee:) painoarvio 447g, onkohan tuo sitten aika isokin tähän vaiheeseen (?), rv 21+ menossa.
 
Vihdoinkin täälläkin rakenneultrassa käyty. Painoarvio oli 370g ja sanoi et vois tosin olla hieman nuorempi vkojaan kohti. No senpä sitten näkee. Poikaolo ei ollut turha eli saatiin lupaus pojasta <3 Muutenki kaikki näytti hyvälle..

Millamag: Ei varmasti ole yhtään liian iso tohon vaiheeseen vauva kun kaverilla oli samoil viikoil ollu kokoo jo huimat 510g

Ensi vkolla sitten se kela neuvola ja paperit kelalle ja pakkausta odotteleen. En malta odottaa..
 
mä oon käyny jo pari viikkoa sitten rakenneultrassa. poika tulossa ja kaikki oli ok. painoarvio tuolloin 420g. huomenna kontrolliaika ku ei saatu kunnolla sydäntä katsottua... mitään poikkeavaa ei kuulemma oo, mut varalta vielä kontrolli..
 
Onneksi olkoon ultran läpäisseille! Meillä edessä perjantaina, ja jänskättää kyllä pirusti. Eilisestä lähtien ollut outoa mahakipua, joka nyt ehkä hieman helpottanut. Liikkeet tuntuu kyllä koko ajan vahvemmin, mikä vähän lohduttaa. En tiedä johtuisko obsidanista mitä on nyt joutunut käyttään..
 
Rakenneultrassa käyty ja kiva juttu oli kun selitettiin niin tarkasti kaikkea :) Kaikki näytti muuten ihan siltä miltä pitääkin, mutta paino oli 333g ja muutenkin taas näytti nuoremmalta kun pitäisi. Menee hassusti edestakaisin toi arvioitu laskettu aika, mutta eihän sitä nyt enää vaihdettu. Sain silti määräyksen kontrollikäyntiin viikolle 28, lääkäri sitten katsoo kokoa ja ennen kaikkea istukkaa joka näytti ainakin vielä olevan aika alhaalla :/ Toivottavasti se nousee, että voisi mahdollisesti synnyttää normaalisti.
 
Meillä oli rakenneultra myös tänään ja kaikki oli onneksi ihan kunnossa! Tuli kyllä niin ihana olo, kun näki pienen tyttösen siellä kääntyilevän. Nyt ei enää malta odottaa että saa kaverin syliinsä!
 
Takaisin
Top