Rakenneultra

taikatutti

Vauhtiin päässyt keskustelija
Lokakuun äidit 2019
Ajattelin luoda tänne uuden aiheen, jonne kaikki innokkaat voivat lisäillä RU kuulumisia.

Itselläni oli tänään ja vauvalla kaikki hyvin poika olisi tulossa ( ei voi erehtyä kuin näki pelit :) ) Kysyimme sukupuolen kuitenkin vaikka olin sitä mieltä etten halua tietää, mutta mies halusi niin kysyimme. Vauva vastasi viikkoja ja painoarvioiksi saimme 323g. emoticon
 
Onnea Taikatutille poikalupauksesta! Mekin toivottas, että tirriäinen näyttäisi kumpainen hän on...mut tietenkin tärkeintä on, että lapsi on terve. Täällä jännityksellä odotellaan ensi viikon rakenneultraa.
 
Mulla se on vasta 15.8. tuntuu niin kauheen pitkältä ajalta. Eiköhän nää viikot kuitenkin mene nopeesti :) Aiotaan kysyä kumpi sieltä on tulossa, poika olo mulla on ollut. Katsotaan meneekö ihan mönkään mun olot :D
 
Mulla ru 16.8. :D itsellä fiilis että mimmi tulee, mutta katsotaan! :D jännittää jo nyt, eikä tosiaan jaksais millään odottaa..
 
Täälläkin jännätään 16pv saakka! Melkein kuukausi vielä aikaa odotella.
Muuten viikot on alkanut juoksemaan sitten ekan ultran.
Isukki toivoo prinsessaa ja mammalle ei ole yhtään väliä, kun vain kaikki olisi muuten kunnossa... !!
 
Minulla itselläni oli sellainen tunne, että tyttö olisi ollut, mut toisin kävi. Siinä vaiheessa kun ultraaja kysyi haluammeko tietää kumpi on, niin mies sanoi et hänestä tuntuu että poika on tulossa ja halusi tietää onko oikeassa. Meillä sukupuolella ei ole mitään merkitystä kunhan vain on terve pieni vauva. <3>
 
Hihhuu, tänään oli ultra ja poikahan siellä vehkeitänsä auliisti esitteli!
Painoksi saatiin 369g, joka vastaa 4:ää päivää enemmän kuin mitä on menossa. Noh, meidän geeneillä ei ole todellakaan odotettavissa mitään pikku tirriäistä...(Mies 194cm ja rapiat 100kg ja itse 183cm ja 70 kg...)
Kaikki oli hyvin ja hoitaja (vai lääkäri, en mie tiijä) sanoikin että oli ihana ultrata kun kaikki oli niin hienosti esillä.
Katotaan saanko lisättyä joskus kuvankin vaikka, kun tää ei oleantanut mun edes lisätä masukuvaa, vaikka oon yrittäny monesti... :(
 
Mulla rakenneultra 28.7 eli vajaa viikko vielä :)
Jänskättää jo kovasti ja jos se sukupuoli vielä näkyis <3
 
Mulla rakenneultra on 29.7 ja sitä on odotettu pitkään. :) Toivottavasti kaikki on hyvin.<3 Sukupuoli ois kans must kiva tietää. Oon aina ajatellu et mun ensimmäin lapsi ois poika ja se ajatus on vahvistunu vaan nyt raskauden aikana. Ehkä ens perjantaina saan tietää vihdoinki. :) Ois kiva päästä shoppailee vauvajuttui lisää. :D
 
mulla on RU 27.7.11 ja jänskättää aivan kammottavan paljon,varsinkin kun on ollut pieniä alavatsakipuja (lieneekö ilmaa vai kasvaneeko muksu).
ja sitten,että onko vauvalla kaikki hyvin.

me halutaan tietää sukupuoli,mutta sekin jänskättää,et näkyykö se. neuvolassa sanottiin,ettei kätilöt enää saa kertoa,mikäli ei ole aivan 100%:n varmoja asiasta.
me tahdottais poikaa,mutta toki tyttökin on hyvin tervetullut,loppupeleissä on kuitenkin tärkeintä,että vauva on terve :)
 
Nonni nyt on käyty rakenne ultrassa :) Ja vahva poikalupaus tuli! Pikkunen näytti vielä monta kertaa haarojensa väliin! <3 
nyt saa ruveta ostelemaan ihania poika vaatteita <3
 
Itellä vasta syyskuun alussa ru. :( se on vasta se rv 24. Tuntuu ihan ikuisuudelta ja haluisin sinne nyt heti. :D Toivon vaan että kaikki on hyvin pikkusella <3
 
Meillä oli vihdoin ja viimein paljon odotettu rakenneultra eilen. Sukupuoli haluttiin tietää ja tyttö näyttäis olevan tulossa <3 Viikkoja on nyt 21+4 ja painoarvio 430g.

Ei ole paljon tullut nukuttua kahtena viime yönä.. Ensin odotti ja jännitti onko kaikki hyvin ja kumpi tulee ja ultran jälkeen tietysti ajatukset pyöri pienen tytön ympärillä :D Jospa ens yönä sitten vähän ehtis nukkumaankin ;)
 
Huomenta! Meilläkin oli eilen vihdoinkin rakenneultra. Tirppana näytti voivan hyvin ja kaikki oli kunnossa. Halusimme tietää sukupuolen...rakas pikku tyttäremme saa joulukuussa pikku veljen! Ajatukset tosiaankin pyörii masun ja pikku pojan ympärillä. Päätimme että emme kerro sukupuolta muille (paitsi nyt teille joulukuisille :))....säilyy jännitystä ilmassa :)
 
meillä oli tänään rakenneultra ja ihanaa kaikki vauvalla hyvin ja poika on tulossa.ei ujostellut olleskaan näyttää jalkoväliä :)
 
Näyttäisi poika lupauksia olevan edelleen paljon enemmän kuin tyttöjä, onnea kaikille jo rakenneultrassa käyneille ja lupauksen saaneille. emoticonMeilläkään ei olla kerrottu kenellekkään kumpi on tulossa vaikka itse tiedämme ja tarkoitus olisi pitää se salaisuutena, kunnes jompi kumpi vahingossa möläyttää sen jollekinemoticon
 
Mekin oltiin tänään Ru:ssa =)
Poika tulee ja kaikki on hyvin!! <3

Paitsi hän on vkon verran kasvusta jäljessä, mutta kätilö ei pitänyt sitä huonona juttuna :)
 
Takaisin
Top