Rakenneultra

Emmiliina

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin vaan tulla kertomaan, että meillä oli rakenneultra tänään, ja pikkuisella on  kaikki hyvin emoticon 

Kyllä sitä rakenneultraa on odotettukin, ja pelko ja jännitys oli ihan kamala. Mä olen muutenkin vähän sellainen pessimisti, että en usko, että kaikki on ok, ennekuin todistetaan. Mutta siis kaikki tarvittava löytyi ja oikeilta paikoilta. Pikkaisen iso oli meidän pikkuinen viikkoihin nähden, mutta normaalin sisällä kuitenkin.

Niin, ja vahvasti näyttäisi, että tyttö on tulossa emoticon
 
HIENOA! Nyt on sitten eka tyttö ennustettu!

Itellä se 4D ens vkolla! Jännittää hirmusesti jo nyt!
 
Heh, juuri meinasin tulla tänne tällaisen rakenneultra-osion tulla laittamaan, mutta Emmiliina oli nopeampi. emoticon Hienoa muuten, että teillä oli kaikki hyvin pikkuisella ja onnea tyttö lupauksesta!

Meillä oli kanssa rakenneultra tänään ja kaikki oli tosiaan niinkuin pitääkin, sydämen kammiot löytyivät, molemmat munuaiset, virtsarakko jne. emoticon Vauva taas meillä vastasi kooltaan viikkoa pienempää, eli meillä saattaa olla vielä yksi ylimääräinen ultra tuossa n.25 viikolla. Ei kyllä haittaa mua yhtään, mielelläänhän sitä pikkuista käy urkkimassa.. ;-) Ja meillekin povattiin tyttöä, eli esikoinen saa pikkusiskon.emoticon  Onnea kaikille muillekin ultriin ja tulkaahan sitten kertomaan uutisia! :-D
 
Desiree84: Onnittelut myös teille tytöstä ja siitä, että kaikki oli hyvin .

Oli tosiaan pakko tulla tänne heti kertomaan. Olin ultran jälkeen niin tärinässä, ettei työnteosta meinannut tulla mitään. Olis vaan halunnut kaikille hehkuttaa, että meidän tytöllä on kaikki hyvin. tosin työkaverit saa kuunnella vauvajuttuja ihan tarpeeksi, eli yritin pitää hehkutuksen rajoissa ja siksi siis heti tänne...

Meillä mies varmaan jännitti ultraa enemmän kun mä. se on vähän katkera, kun liikkeet ei vielä oikein tunnu ulospäin ja sille vaavin näkeminen on isompi juttu kun ei sitä muuten pääse vielä tuntemaan. Vähän meinasi tippa linssiin tulla sillekin...
 
Desiree84, miksi uudestaan ultraan? Varmistamaan kokoa vai eikö kaikkia mittoja saanut otettua? :O

Onnea tyttö ennusteesta! <3 :)
 
jon: Totesit, että nyt on ensimmäinen tyttö enneustettu, niin on ihan pakko muistuttaa, ettei ole varsinaisesti ensimmäinen :D Sain itse mummiltani ennusteen tyttövauvasta rv 11+?.

Onnea hurjasti tyttövauva lupauksista. Mukavaa, että teillä on kaikki kunnossa (:
 
Meriy NIIN, totta teillä oli eka. Muistakin sen, mut tuli vaan jotenki näistä ultraennustuksista itelle mieleen tuo eka! Mutta toki nyt jännätään mitä ultrassa teille sanotaan.. :) Mummit on kyllä hurjia noiden ennustuksien ja unien kanssa! emoticon
 
Emmiliina, kiitos! :-) miehillehän se tosiaan on tuo ultra aikamoinen juttu, kun useinkaan vielä näihin aikoihin ei vielä välttämättä liikkeet ulospäin näy. :-D kyllä se vaan meitäkin kosketti, vaikka tässä tilanteessa ollaan "jo" toista kertaa... ;-)

Jon, kiitos onnitteluista! :-) Kaikki mitat saatiin kyllä katsottua ja jokaisen mukaan pienokainen vastasi viikkoa nuorempaa. Kätilö halusi kuitenkin vielä kysellä lääkärin mielipidettä, että käydäänkö mittoja vielä tarkistuttamassa uudestaan, ja lähdetäänkö laskettua aikaa muuttaamaan vaiko eikö... ultran mukaan meidän neidin uusi laskettu aika olisi 6. tai 7.11. :-)

Meriy, niin sullahan se tyttö ennuste jo onkin... :-D tule ihmeessä kertomaan rakenneultran jälkeen pitikö mummin ennuste paikkaansa. :-)
 
tyttölupaus täälläkin =)

kaikki oli hyvin, about viikkoa ennustettua LAta pienempi mutta näin mä vähän itsekkin laskeskelin että aiemmat LAt oli vähän etuajassa =)

mikä siinä onkin että sitä ultraa jännäilee aina niin hirveesti vaikka todennäköisestihän kaikki on ihan hyvin =)

perjantaina oli ultra ja launtaina mentiin naimisiin, hurjaa!
Rouva, vaimo ja kohta äiti! Kyllä tähän alkaa jo uskoa =)
 
Onnea kaikille hyvin sujuneista ultrista! Ja jo niin monta tyttöä!! Mäkii haluan tytön, toivottavasti "kiintiö" ei oo kohta täys, heh ;) !!
Ei mut ois niin ihana saada pikku prinsessa kun poika jo on.. No, kahden viikon päästä (tasan) se selviää, toivottavasti!!
 
Onnea mama-J naimisiinmenosta ja tyttöennusteesta :)

Kylläpä meillä on paljon tyttöjä tulossa  Mä olin kyllä alusta asti ihan varma, että masuasukki on tyttö. Vaikka molemmat olis yhtä tervetulleita, niin olis ollu aika vaikea asennoitua ajatukseen pojasta...
 
Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin pienellä :) oli vähä isomman kokonen, 3päivää vastas suurempaa mut ei lähetty laskettua aikaa muuttamaan :) tänne on kans pikkunen tyttö tulossa<3
 

Hyvä että kaikilla ultrat menny hyvin, onpas meile tyttö täytteinen porukka tulossa.

Mun yks työkaveri povas mulle tyttöä, sama arvasi Janikakin sukupuolen oikein. Ens ti ois ultra että saa nähä suostuuko masu-asukki näyttämään kriittiset alueensa :)
 
Onnea kaikille teille tyttölupauksista ja hyvistä ultrakuulumisista :)

Mulla itsellä on tasan 2 viikon päästä rakenneultra ja mulla on niin varma poikaolo että ei oo toista :D Mutta 2 viikon päästähän sen ehkä jo toivottavasti näkis kumpi tuloillaan, vaikka periaatteessa ihan sama kumpi kunhan on terve mutta jännittää meidän neidinkin puolesta että kumman se saa, pikkuveljen vai pikkusiskon :)
 
Tänään oli ultra ja huh mikä jännnitys...kaikki onneksi hyvin; rakenteet ja koko kuten pitääkin viikkoihin nähden <3 täällä ensimmäinen POIKA-epäily, kyllä isää hymyilytti <3 enempää ultria ei sitten olekkaan kuulemma..! entä muilla? .sniif...et seuraavan kerran nähdään pienokainen facetoface :D ellei ala 4D himottamaan!
 
Mäki olin just tulossa perustamaan tänne rakenneultra-ketjun vaan olipahan joku nopeempi :) vaan samahan se on kuka on perustaja, kunhan vaan uutiset leviää ja saa hymyn aihetta :)

Itellä rakenneultraan kaks viikkoa ja yks päivä (miten niin odotan malttamattomana?). Toivon todella että pienen sukupuoli näkyy, mutta on kyllä niin vahvasti tyttöolo että taidan liittyä sitten tässä ketjussa enemmistöön :D Mies kovasti povailee poikaa. Olen joutunut hänelle useampaan otteeseen sanoa että alkaa vaan totutella siihen ajatukseen että sieltä pieni prinsessa tulee.. En tiedä olisiko miehelle pettymys jos tosiaan on tyttö tulossa, mutta kovasti poikaa toivoo, kun kuulemma olisi hienoa kun olisi kaksi pientä poikaa talossa :D Itsestä olisi vaan hienoa jos aviomiehen, kahden kollikissan ja esikoispojan miesvaltasen lauman jatkoksi tulisi joku tomera pikkuneiti :) Vaan pitäisi vielä kaksi viikkoa jaksaa odottaa... Miten senkin jaksaa?! Jos rahaa olisi, painelisin samantien yksityiselle ultraan, niin kärsimätön alan olemaan...
 
Mulla rakenneultra keskiviikkona ja tuntuu etten pysy enään housuissa ja et en saa nukuttua nyttenkään kun jännään jo nyt sitä IIIIK töissäkin on ihan et kokoajan tuijottaa vaan kelloo :D nyt vaan paaaaljon tekemistä että aika kuluis ja nyt siis suihkuun ja nukkuun huomenna vielä työpäivä 
 

Noniin rakenne ultra takana ja kaikki oli hyvin. Hienosti killuttimetkin roikkui haaroissa eli poika olis tulossa <3  Ei meinannut millän pysyä paikallaan että sai kätilö kyllä kunnolla etsiä, pääkin oli niin korkealla että ei meinannut saada kunnon kulmasta kuvaa siitä.
 
Inxu ihanaa!! Olikos tuo nyt toinen poika ennuste täällä`?

Täällä jännitetään ja parin tunnin päästä pääsee suuntaamaan sinne ultran suuntaan! :))
 
Takaisin
Top