Rakenneultra / listaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonih, lista päivitetty!
Onnea melena, nobody ja Carina79 pojista! ?

Tää marraskuu näyttäis kyllä olevan aikamoinen poikakuukausi :D
..jospa tää loppupää sit oliskin niitä tyttöasukkeja? ;) Eiks nii Tarunen? ;)

äh, sori! :D
jotenkin mun pääni kääntää ton sun nimimerkin aina meleNaks, vaikka siis luen sen kyllä aina ihan niinku tossa onkii :D

aika hyvin muutes omat ennustukset ja tyttö-ja poikaolot osunut oikeaan kun kattelee tota listaa. :)

tosiaan, hyvin on arvaukset osuneet kohilleen! ja poikia on paljon!!!!! ehkä loppukuusta sit syntyy tyttöjä?!

tänään se sitten selviää :) jännittää ja ilostuttaa, itkettää ja kaikki mahdolliset tunteet siihen väliin :) [;)]

Oi että, onnea kaikille jo selville saaneille ja teille jotka ette viel ole halunneet saada selvää. On tuolla yhdelle tytöllä nyt valinnanvaraa ku jo kymmenestä pojasta saa sitte kattella [:D]

satu, ja muut, olisko kiva jos laittais myös tohon lapsen pituus ja painoarvio? vois vähän vertailla niitäkin. jos vaan jaksat päivittää listaa.

se sitten selkis että saamme pikku prinsessan [:)] varmaksi ei sitä sanonut mutta käydään vielä luultavimmin yhdessä ultrassa ei tätä näkemättömyyttä 20 viikkoa enää kestä :) 

Poikaolo oli ja pieni poikahan siellä masussa asustelee. Ultrassa siis käyty ja kaikki hyvin pikkuisella pojalla:) Heti piti käydä vaaleansiniset muumilakanat murulle ostamassa:)

Noniin, saatiinhan me toinen tyttökin tänne poikien joukkoon :)

Mulle ainakin sopii, että laitellaan paino-/pituusarvioita myöskin, voin tonne perään sitten lisäillä niille jotka haluavat laittaa :)

Terve ja hyvää kesää kaikille!
Meille varmistui tänään pikkupoika, jota siis olin odotellutkin.

Mulla vielä reilu kaks viikkoa! ..sit näkee taas pitkästä aikaa maha möngertäjää! :) ?
..mulla alko nyt kesäloma, rakenneultra on kesäloman viimeisenä päivänä ja koska siis lomathan tunnetusti menee nopeesti, niin se ultra-aikakin on varmasti edessä nopeemmin kun ehtii huomata [:D]

Nii siis sulla Säde oli nyt tänään rakenneultra vai?
listassa oli vaan merkattu 28. heinäkuuta, mut korjailinpa sen sitten sinne :)

Saatiin taas yks uus poju melko varmasti siis lisää :) ?

Mua itseäni on ruvennut häiritsemään että ultra on vasta kun viikkoja on 21+3. Perustelivat että silloin näkee varmemmin onko asiat reilassa, mutta mietityttää itseä se että jos sieltä löytyisikin jotain perustavanlaatuista vikaa, jää päätöksenteolle keskeyttämisestä ja keskeytyksen mahdolliselle toteuttamiselle hirveän vähän aikaa, samoin jos jotain näkyisi, ei taida enää ehtiä saamaan esim. lapsivesipunktion vastauksia tuota päätöstä tukemaan.

No mutta joka tapauksessa, 6.7 rakenneultraan, ihan varma olen että poika on tulossa kun tää raskaus on niin erilainen kun esikoista odottaessa.

Takaisin