Rakenneultra / listaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt saatiin yksi tyttö lisää melko poikavoittoiseen listaan! :)
Sisilia // 30.6. // ? // melko varma tyttö

Voi tätä ihanuutta!!!

Voi että onpa mukava kun tullee tyttö[:)] Mä kävin eilen siellä ultrassa. Poika sieltä olis niin kun tulollaan [:D] [:D] [:D]

Meni isukinkin arvaus oikein ja LA olisi 17.11.

ulma_82/ 2.7 / poika/ poika [:)]

rechaka 2.7.2010 veikkaus: poika / ultran mukaan: POIKA :DDD

Meni minun ja miun äitin arvaus oikein.
Ja vaikka miun mies toivoi tyttöä, niin kyllä sille poika kuulemma on ihan yhtä hyvä ja toivottu.
Uskotaan ja toivotaan näin!

Meiän Möykky Möykkynen oli 349g, 18 cm ja kuulemma KAIKKI oikein mallikkaasti paikallaan, ehjänä ja hyvin toiminnassa.
Pikku sydän sykytti 150 :)

voi tätä onnea<2<3<3<3

Kerrotko riia vielä koska sulla rakenneultra aika on, niin saan lisättyä listaan :)

Onnea taas kaikille ultrassa käyneille, ihana että marrasmurut voi ja kasvaa hyvin ?

Onnea kaikille [:)] Juuri katsoin, että mun rakenneultrani on paljo myöhemmi ku muilla [:D] ja vieläki pitäis jaksaa oottaa melkei kaks viikkoa...huh huh

Onnea kaikille muillekin poikien odottajille, ja tietenkin tyttöjenkin!! Ja tsemppiä niille, joiden pitää vielä hetki odottaa! Mulla on mahassa jo aikamoiset menot, mites muilla?

Tänään saatiin tietää, että näille lukuisille marrasprinsseille olisi tulossa seuraksi yksi prinsessa lisää melko varmasti [:D] Ihan 100 % varmuudellahan tuo tieto ei ollut, että pienen pienellä varauksella mennään. Meni oma veikkaus sitten metsään ja miehen oikein, mutta olipa vaan ihana uutinen silti <3 Täällä sitä nyt ihmetellään, miten kahdesta neitokaisesta voi olla niin erilainen raskausolo, siihen kun tuon poikaveikkaukseni perustin alunperin. Nyt ei jaksa odottaa, että saa kaivaa esikoisen pinkit hörhellykset esiin![;)] 

Kaiken kaikkiaan ihana ultrakokemus kyllä, kätilö selitti kaiken hyvin perusteellisesti ja antoi ihailla vauvaa pitkään. Kuviakin saatiin mukaan useasta ei kulmasta. Kokoa kaikin puolin terveen oloisella vauvelilla oli kokonaiset 397 grammaa ja sen perusteella + 4 pv, mutta la:ta ei muutettu kuitenkaan. Kerta kaikkiaan ihana päivä takana [:)] Nyt jaksaa taas hetken odottaa masukkia!

Tänään kävin uudestaan äitipolilla, koska rakenneultrassa ei saatu kunnolla sydäntä tutkittua vauvalta. Selvisi sitten, että mahdollinen sydänvika pojalla on olemassa, jotenka melko kiireellisenä lähete oyksiin. On kyllä niin epätietonen ja hieman surullinenkin olo.. Toivottavasti ei kuitenkaan olis mitään kovin hirveen vakavaa. Ens viikolla se sitten selviää.

Voi ei melela [:(] sormet ristissä että ei ole mikään paha vika.. Voimia sinne!

onpa nyt kurjia juttuja ihan liikaa [:(]
melelalle tsemppiä ja toivotaan, että vauvan sydämessä oleva vika ei oo kovin vakava! ..ja muista, että asutaan kuitenkin maassa, jossa pienten vauvojen sairauksien hoito on ihan huippuluokkaa ja alotetaan varmasti sitten täydellä teholla heti kun pieni syntyy jos tarve vaatii. ?

mun vanhempien kummipojalla ja hänen veljellään oli syntyessään sydänvika.. mä en muista/tiedä minkälainen ja kuinka vakava, mut molemmat viettivät syntymänsä jälkeen kotvasen sairaalassa ja leikattiinkin kai jossakin vaiheessa?? ..nyt kuitenkin terveitä ja hyväkuntoisia poikia molemmat, eikä elämä oo millään tavalla rajottunutta sydämen vuoksi :)

Melela pienenä lohdutuksen sanana haluan kertoa, että olen itsekin syntynyt sydänvikaisena ( 2 reikää ja falskaava läppä), mutta minut on jo yli 20 vuotta sitten leikattu erittäin hyvin tuloksin OYKS:issa, joten nykylääketieteelle tuo on varmasti vieläkin helpompaa. Ja Oulussa on todella etevät kardiologit, jotka hoitavat näitä juttuja päivittäin. Ymmärrän kyllä surumielesi, mutta häntä pystyyn: sydänvika ei loppujen lopuksi ole siitä pahimmasta päästä (vaikka siltä saattaa kuulostaakin)[:)].Ja pienet viat voivat toki olla sellaisiakin, että eivät vaadi korjausta lainkaan, esim. useasti reiät sulkeutuvat itsestään ajan kanssa. Mutta voimia ja jaksamisia sinne joka tapauksessa!

Unna My/20.7./arvaus poika/tavoite pitää jännitys yllä loppuun saakka [:)]

Tarunen täällä siis toinen "myöhäinen" tuon rakenneultran kanssa. Meillä se on vielä odottamista! Mulla odottaminen käy kuitenkin nopsaa, sillä olen lomalla: nyt koti-kotona Lapissa ja tästä siirryn vielä ensi viikoksi Tamperelle siskon ja veljen hoiteisiin. Ja tuon sukupuolen kanssa, uteliaisuutta kyllä piisaisi kysymään kumpi tulokas on, mutta olisi se kuitenkin niin ihana saada tietää vasta synnytyksessä. Toivoa sopii, ettei ultraajalta tule "vahinkomöläytystä", kuten muutaman kaverin kohdalla on käynyt..

Plussa arvaus poika/ selviää parin viikon päästä toivottavasti

Unna Myy ja Tarunen mä oon kanssa tälllänen "myöhänen" rakenneultraaja eli vielä pari viikkoa pitäis jännitellä ennen ultraa ja lisäks oon myöhänen liikkeiden tunnistaja kun en vieläkään oo tunnistanut niitä. Jotain mongerrusta mahassa on, mutten ole varma onko vauva vai ilma [:)] Kävin extra-käynnillä neuvolassa kuunteleen sydänääniä ja hyvin ne siellä laukkas eli ilmeisesti kaikki hyvin.

melelalle paljon voimia ja jaksamista! Toivottavasti siellä selviää kaikki ja onneksi täällä osataan hoitaa hyvin. Itsekin tunnen yhden lapsen, jolla oli erittäin paha sydänvika ja heti synnytyksen jälkeen se leikattiin ekan kerran. Ilmeisesti leikkauksia oli lopulta kolme, mutta nyt sydän on permpi kuin uusi [:)]

Unna My ja plussa, onneksi en ole ainut joka saa odotella tuonne saakka [:)] minä taas olen ihan innoissani, että saisin tietää sukupuolen. Pääsis sitte vähä shoppailee lisää vauvavaatteita ja tarvikkeita, ku tietäis ettei hukuta poikaa pinkkiin ja mekkoihin.

Eilen katsoin lokukuisten puolelta, että TuuliEnkeli oli jo saanu omansa hätäsektiolla ja mulle tuli kauhea paniikki taas noide vauvan tarvikkeiden kanssa. Oli ihan pakko päästä ostelemaan lisää vaatteita ja kiersinki kirppareita ahkerasti. Pinkkiä tuli taas ostettua vaikka millä mitalle.... Yritin ittelleni uskotella, että kyllä se poikaki voi näitä käyttää, ku täs on ruskeitakin raitoja [:D]

Melelalle paljon voimia! Toivotaan,että saatte kunnon tietoa! Suomessa on onneksi ensiluokkaista apua saatavissa!

Oma rakenneultra maanantaina 12.7. ja aika lailla jo jännittää...Kädet on ristissä,että kaikki olisi hyvin... Poikaa veikkaa meille kaikki,saas nähdä,kuinka osuu kohdilleen!

Takaisin