RAKENNEULTRA <3

Meillä ru vasta 12.2.! Huh tuntuu että sinne vielä ikuisuus.. Silloin rv 20+2.

Onnittelut kaikille jo ihanista ultrakuulumisista! :Heartred
 
No niin, nyt on täälläkin rakenneultra onnellisesti takana :happy: Tärkeimpänä, kaikki oli hyvin, rakenteet normaalit ja kasvanut niin kuin kuuluu. Ei ollut kovin yhteistyöhaluinen näyttämään profiiliaan, piti vähän heilutella. Kokoarvioksi annettiin 360g. Ja poika on meille tulossa :Heartblue Mekin saatiin tästä todistusaineistoa mukaan :grin Kuulemma sopii tulla näyttämään, millainen tyttö on, jos vielä tuosta muuttuu :grin Mies oli kyllä ihan onnessaan, hyvä ettei heti lähtenyt polkutraktoria ostamaan.

Mulla oli istukka nt-ultrassa vielä edessä, mutta nyt oli siirtynyt takaseinään. Sen takia ilmeisesti liikkeet tuntuu jo aika voimaakkaastikin. Ja meillä kyllä kehotettiin käymään vessassa ennen ultraa, jos tarvitsee. Vatsan päältä tehtiin muuten, mutta alakautta tarkasteltiin lopuksi istukan paikkaa, tuleeko kohdunsuulle.

Nyt voi sitten aika turvallisin mielin pojalle rueta ostelemaan!
 
Meillä myös oli tänään rakenneultra :Heartred Pienellä kaikki hyvin, vilkas kaveri :Heartred Meille tulossa pieni poika :Heartblue:)

Ihania kuvia saatiin myös me mukaan, oli ihana nähdä pieni jälleen :love7



Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :smug::) !
 
Heips! Viimein kerkee tänne päivittelemään perjantaina oli kauan ja jännityksellä odotettu ultra :)

Näyttää olevan poikia tulossa meille on kans poika tulossa:Heartblue Olin kyllä niin väärillä jäljillä tän raskauden suhteen vahvoista tyttöoloista huolimatta poika laughing6 saatiin pippelistä oikein kaks kuvaakin mukaan :D kun kuva sitten pysähty jalkoväliin ni lääkäri sanoi meille että tiiättekös mikä se tämä täällä on? no ei ollu enää epäselvää että mikäs se siellä oli sen verran selkee tappi :D
Ihanaa kun kaikki näytti pienellä olevan kunnossa ja se on kaikista tärkeintä:Heartbigred
 
Olipa kivaa nähdä pikkuinen.. joka tosin ei ollut niin pikkuinen kuin viimeksi, vaan jo noin 345g. Näytti niin isolta jo, mutta ei tunnu vielä miltään!:p Ultrassa näkyi että istukka on tosiaan ihan siinä edessä, joten ei ihmekään ettei liikkeet tunnu vielä missään, vaikka pikkuinen liikkuikin hyvin.

Kävimme aamulla siis ja pikkuinen oli vielä ihan unenpöpperössä; venytteli kovasti ja haukotteli, ojenteli pitkiä koipiaan.. ei silleen ettenkö itsekin ollut ihan vielä jossain toisessa maailmassa. Pitkästä aikaa olin itsekin nukkunut hyvin. Onneksi oli mies mukana, niin edes joku puhui ja vaikutti innostuneelta :grin Vasta nyt alan itsekin pikkuhiljaa tajuamaan mitä kaikkea tuli nähtyä ja koettua, mutta siinä tilanteessa en voinut muuta kuin vain tuijottaa pikkuista ja olla tyytyväinen. :happy: Kuulemma olin näyttänyt hyvin hyvin hepottuneelta :grin:grin

Oli niin ihmeellistä nähdä niin tarkkaa kuvaa kaikesta! Sydän erottui tosi hyvin (kammiot jne.), suurimmat verisuonet, samoin aivojen alueet ja muut sisäelimet, selkäranka tietysti.. jne. Ja kun mitattiin pikkuisen reisi, niin se melkein hehkui valkoisena :grin ei ollut vaikeaa erottaa :grin Todella mielenkiintoinen reissu :) Ja kätilö oli muuten sama kuin viime kerrallakin! Muisti meidät, vaikka siitä on jo aikaa :happy: Hän kysyikin sitten, että halutaanko me tietää vauvan sukupuoli, mutta me haluttiin pitää se itsellemme vieläkin yllätyksenä :happy::Heartred

:Heartred:Heartred En malta odottaa, tahtoisin jo pikkuisen syliimme :Heartred :Heartred
 
Tiedätkö Karolina onko tapana kaikille joilla on jo lapsia niin tehdä tuo syntymäpaino arvio rakenneultrassa?
 
Kurmeliini: En osaa sanoa, ihmettelin itsekin arviota! Mutta koska pojankin tiedot ovat tuolla niin lääkäri varmaan vertasi kokoa niihin..luulen :)
 
Mä sanoisin ettei näillä viikoilla voi vielä antaa mitään arvioita. Rv 20 paikkeilla vauvat ovan kaikki hyvin saman kokoisia. Yksilöllinen kasvu alkaa näkyä vasta siinä Rv 26 paikkeillä ja sen jälkeen. Mä oon saanut 4 lapsesta syntymäpaino arvion 4D ultrassa n rv 26-28 ja ne on mennyt hyvin liki oikeaa. Sitten taas sielä rv 34 eteenpäin on tosi vaikea ultralla lääkärin arvioida syntymäpainoa kun vauva alkaa ollaa niin iso ja mahd alhaalla että kokonaiskuvaa vaikea saada.
 
Takaisin
Top