RAKENNEULTRA <3

Mekin kyllä kerrotaan muille jos saadaan tietää, koska kaikki haluaa kuitenkin ostaa lahjoja, niin ei tule sitten "vääränlaisia" vaatteita yms. lahjaksi :) Mun äiti oli jo katsellut vauvan mekkoja kaupassa, koska on sitä mieltä, että tyttö tulee. Äidille on siis pakko kertoa ainakin, ettei ostele sitten pojalle prinsessavaatteita :grin
 
Toki halutaan tietää ja kerrotaan se kaikille ketä kiinnostaa. Ei salailla edes nimeä mikä annetaan, joten miksi tätäkään.
 
Mulla on 19.1. rakenneultra. Odottavan aika on pitkä juu, varsinkin ilman oireita :happy: Mekin halutaan tietää sukupuoli, oma äitini varmaa jännää loppuun asti :D
 
Me ollaan ajateltu jännittää loppuun asti, että kumpi sieltä tulee :grin :p Ihan jo vain senkin takia, että se on meille hauskempaa :grin Emme aio tehdä hirveästi hankintojakaan ennen lapsen syntymää, enkä usko että kukaan meille mitään prinsessamekkoja on hommaamassa. Emme niitä kaipaakaan. Kaikki muut lahjat mitä joku haluaa antaa saavat tulla antajiensa näköisinä, eikä meitä haittaa värit tms. kunhan ovat fiksuja tarvikkeita/vaatteita/mitä ikinä.

Saamme jännittää itsekin niitä nimiäkin sitten (voin rauhassa jahkailla synnytykseen saakka, ja sittenkin vielä todennäköisesti muutan mieleni) :joyful: Eikä tarvitse salailla tms. jos ei kaikille haluakaan kertoa a) sukupuolta b) nimivaihtoehtoja. Itse pidän sitä hyväksyttävämpänä niin, että jos tietää jo mikä sukupuoli on tulossa niin sitten se kerrotaan ja jos ollaan mietitty nimiä, niin sekin kerrotaan (jos joku kysyy siis). Muuten minusta on älyttömän rasittavaa tahallinen salailu. Turhaa ja ärsyttävää.
 
22.1 :)
Kysymys teille joilla on jo lapsia:
Onko kellään käynyt niin että olisitte halunneet tietää kumpi tulee, mutta ultraaja ei suostunut kertomaan?
Entäs niinpäin että ette olisi halunneet tietää mutta ultraaja kertoi?

Tuli vaan mieleen kun tuolla vau-sovelluksessa sanottiin jotenkin näin että: "Ultrassa selvitetään rakenteita, sukupuoli saattaa vilahtaa ruudulla, mutta sitä ei vartavasten selvitetä"
Onkohan tää jotain vanhaa tietoa, kun kuitenkin tuntuu että se on just se mitä ne äidit eniten odottaa, että onko se tyttö vai poika?
 
Miulta kätilö kysyi, halutaanko tietää. Sanottiin et jos näyttää selvästi. Sit kätilö etsi.. Muuten kun neiti ei suostunu näyttää. Oon kuullu myös et kätilö on möläyttänyt sukupuolen vaikka ei olis haluttu tietää. Joten kannattaa ehkä mainita asiasta. Nykyisin niin moni kuitenkin haluaa tietää sukupuolen. Mutta, sekään ei ole 100% varmaa tietoa. Se on vaan arvio. :)
 
Pojat meillä on kyllä näkynyt ruudulta niin selkeästi ettei oo tarvinnut kysyä edes kumpia on :)
 
Meillä ru 26.1. ja yritetään olla näkemättä sukupuolta. Lisää jännitystä kesäkuulle.
 
Pakko toukokuisista huudella. Millä viikoilla teillä on ru? Mulla on aika 19.1 ja sillon viikkoja on jo 21+2.
 
Onkohan mun ajan kanssa mennyt jokin pieleen, kun on noin myöhään?
 
Takaisin
Top