RAKENNEULTRA <3

Sain ajan 26.1 :) musta tuntuu että tämä odotus menee tosi nopeasti, kun ru tulee nyt noin äkkiä.. edellisellä kerralla sitä sai odottaa ikuisuuden! :) kohtahan sen äityspakkauksenkin saa jo hakea!
 
Sitten kun raskaus on kestänyt 154 päivää. Antavat silloin neuvolasta raskaustodistuksen joka pitää lähettää Kelaan.
 
Tuntuu todellakin että sitä ensimmäistä ultraa sai odottaa ikuisuuden, mutta nyt ois jo tammikuussa seuraava. Kovasti haluis jo päästä siihen pisteeseen.. tuntuu, että tää raskaus on kestänyt jo tarpeeksi pitkään :grin:grin:grin Johtuu varmaan pahoinvoinnista.
Ei ihmekään että Joulukin tuntuu menevän vauhdilla ohi! :eek:
 
Täällä 26.1.
Jännä ajatella että 3kk jo takana ja enää 6kk edessä :) ennen raskautta 9kk kuulosti pitkälle ajalle, mutta kyllä aika vaan menee nopeesti :) ❤
 
Muokattu viimeksi:
Rakenneultra 4.2. :cat:
Tuntuu taas olevan tosi pitkän ajan päästä, mutta eiköhän se aika mene suht nopeasti.. :)
 
Itsellä rakenneultra 21.1. Odotus on kova :) Kun ois niin kiire nähä tää pirpana uudelleen :Heartred Eilen olin neuvolassa toistamiseen ja oli kyllä huikeeta kuulla sydämensykkeet, siellä se pieni uuden elämän alku kasvaa. Awws. Aloin nyt jaarittelemaan muustakin vauvahöyryissä, mutta kuitenkin.. ultraa odotellaan :)
 
Täälläkin 22.1. ru. Meinaattekos muuten muut kysellä, kumpi siellä masussa asustaa? Me ollaan päätetty, että halutaan tietää. Eri asia sitten on, kerrotaanko muille :wink Tosin olen niin huono pitämään tällaisia salaisuuksia, että voipi olla sen julkistuvan muillekin :grin
 
Meillä rakenneultra 10.2 :) Me aiotaan kysyä. Viimeksi kerrottiin lähipiirille kumpi on tulossa, nyt taidetaan pitää salaisuutena :)
 
Me meinataan myös kysyä. Ei olla päätetty vielä kerrotaanko muille. Mun äiti tosin jo ilmoitti ettei halua tietää, katsotaan pitääkö se loppuun saakka vai tuleeko uteliaaksi :)
 
Me halutaan tietää ja kerrotaan se myös muille! Itse en näe syytä miksi pitäis sitä salailla...
 
Takaisin
Top