! Rakenne ultra !

Mulla alunperin varattiin aika 20+1 mutta kun la muuttui niin nyt se on 19+3. Mullekin sanottiin että mieluiten vasta alkaen 20 viikolla mutta ei sitä nyt lähdetty muuttamaan. Ja husilla siis.

Mulla vaihtui rakenneultra vähän aikaisemmaksi työjuttujen takia, nyt siis aika varattu 16.6. Tuolloin meillä tasan 20+0, HUS-alueella tehdään kuulemma mieluiten viikoilla 20+0 - 20+6. Just tuohon osutaan siis. Millä viikoilla teillä muilla on RU? :)

Mulla samana päivänä ja viikot 20+0 :)

Mulla 20+4 ja Hus on alue :) varhaisultran, nt-ultran ja ovisplussan mukaan olis kylläkin vasta silloin 19+6 tai 20+0. Aika hyvin osuu siis tohon tavoilteltuun aikaan :)

21+2 viikolla vasta, Hämeenlinnassa rakenneultra tehdään vasta viikoilla 21-21+6, en ymmärrä miksi noin myöhäisillä viikoilla...

Rakenneultra mulla 20+0, ja tasan kuukausi vielä odotettava. Meinaako täällä joku mennä 4D-ultraan?

Rakenneultra 13.7. Varasin kuitenkin yksityiselle 19.6.. malttamaton sukupuolesta, kaksoset tulossa ja haluaisin jo ostaa vaatteita jne. Oulussa halpa yksityinen ultraaja :)

Meillä otetaan tavallisen ultran lisäksi 4D, joten en mene enää erikseen sellaiseen. Tuskin olisin muutenkaan mennyt, niille rahoille tulee pian paljon muuta käyttöä. :happy:

Meillä kans on 4d laitteet rakenne ultrassa niin saa sieltä jo kivat kuvat etten kyllä maksa siitä erikseen.. :)

Mulla on rakenneultra Heinäkuun lopulla HUS alueella myöskin RV 20+4 ja mietin, et pakko kertoo töissä sitä ennen pomolle (työkaveri kyllä jo tietää kenen kanssa päivittäin teen töitä) ku oon yksin hommissa ja tarvii saada tuuraaja jostain siksi aikaa että ylipäätään aamusta pääsen sinne ultraan....

Meillä on rakenneultra 19.7. ja silloin viikkoja ois tasan 21. :happy:

RU 19.6 Huomisesta enää 1 vko. Huiii! Sillon 20+1.

Sukupuolta oon toivonu tietoon aikasemmin, mutta nyt kun uä lähenee, en pidä sitä lainkaan niin merkittävänä asiana. Kun pienellä vaan olisi kaikki kunnossa! ❤

Takaisin