Rakenne ultra

Rakenneultrassa käyty, kaikki kunnossa ja kuulema ihan varmasti poika :)
 
Eilen käytiin rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin. Vastasi täysin viikkoja eli 20+5. Näkyi myös pikku-pippeli :wink
 
Kyselin tuolla toisessakin topicissa et miten teillä vauvelit on liikkuneet rakenneultrassa? Oliko kova vipellys menossa vai rauhallisempaa chillailua? :)
 
Jihuu!! Mulla on tiistaina ultra ja jännittää niin että ihan kutkuttaa :happy093 Vielä ei olla päätetty kysytäänkö kumpi tulee, mutta luulen että uteliaisuus voittaa :happy090 Mä veikkaan tyttöä.
 
Rakenneultrassa käyty tänä aamuna. Jännitti ihan hirmuisesti, kun tuo maha ja paino ym. niin vähäisesti tullut, että voiko siellä masussa ihan normaalin kokoinen kaveri olla matkassa! Kaikki oli kunnossa ja kooltaan vastasi viikkoja 21+3, kun neuvolan mukaan nyt siis 21+1. Tuli niin huojentunut olo, että kaikki hyvin. :Heartred Nyrkit oli pikkuisella pystyssä, välillä ojenteli sormia ja näytti peukkua. :D Muuten aika maltillisesti pötkötteli, eikä suostunut "poseeraamaan" kuvia varten, joten tuli vähän hurjan näköiset kuvat suoraan kohti tuijottavasta pikku ihmisestä. :) Melko varma tyttö hän on, kun ei miehisiä vehkeitä jalkovälistä löytynyt.
 
Muumiina, mun on pitänyt jo pitkään vastata tohon liikkumiseen, huomasin kanssa paljon rauhallisemman hepun vattassa nyt rakenneultrassa kun silloin 12-viikolla. Varmaan tilanpuute rajoittaa sellasta vallatonta pyörimistä, mutta sen verran kivuliaita potkuja tulee pitkin päivää, että en oo huolissani.
 
Täälläkin on rakenneultra takana, ja kaikki hyvin. Kaksi pienokaista siellä melko rauhallisina istuskeli. Potkuja ja pientä liikehdintää havaittavissa, mutta ei mitään kovin liikkuvia ollu kumpikaan, molemmat vaan haukotteli. Oon kyl huomannu et potkuja tuntuu eniten just nukkumaan käydessä, ja luullu et ne on yhden ja saman vauvan, mut nyt kun tiedän miten ne masussa majailee, niin osaan tunnistaa eri vauvaksi.
Sukupuolet on selvillä, mutta meinasin pitää toistaiseksi salaisuutena
 
Se varmistuu seuraavassa ultrassa, mutta todennäköisesti on. Olis ollu niiiiin ihanaa saada sekä tyttö että poika, mutta kaikkea ei voi saada :)
 
Heleia, kiitos kommentista :) Tässä vaan taitaa olla mieli niin herkässä että kaikesta miettii onko kaikki hyvin.

Amalia, se on varmasti mieletöntä nähdä kaksi lapsukaista :Heartred
 
Onhan se upeeta :) varsinkin kun on monta viikkoa elänyt epätietoisessa olotilassa, että vieläkö ne molemmat on mukana.
nyt sitten pääseekin vähän useammin niitä katselemaan :)
 
Noista vauvan liikkeistä vielä, että on ihan normaalia että vaikuttaa muuvit hidastuneen sillä alussa liikkeet on tahdosta riippumatonta sätkimistä ja kun aivot kasvavat niin liikkeistä tulee hallitumpia. Että ei huolta, kuuluu asiaan.
 
Neljä yötä pitää vielä jännittää ja odottaa että pääsee taas näkemään pikku Nyypän.:happy093
 
Meillä oli tänään rakenneultra. Kaikki näytti olevan kunnossa. Sydän tarkistetaan vielä ensi viikolla lääkärin kanssa mutta nyt ainakin näytti että olis kunnossa :) Sukupuoli kun vielä selviäis niin auttais suhteen luomisessa lapsukaiseen. Istukka olikin muodostunut eteen niin se on liikkeitä vaimentanut. Oonkin ihmetellyt kun alussa tuntui liikkeitä mutta enää ei oo tuntunut kuin satunnaisesti.
 
Mulla myös istukka on edessä alhaalla, kuulemma ihan hyvässä kohdassa, mutta oon kans miettiny kun liikkeitä tuntuu vaan kyljissä, että miten pikkanen tuolla majailee. Selvisi sitten ettei istukan takia potkut eteen taida tuntua.
 
Meidän Nyyppä mennä vipelsi anturia pakoon :-D. Mitat vastasi viikkoja ja laskettu aika aikaistui yhdellä päivällä eli nyt 30.1.2014. Saatiin tosi huonot ja surkealaatuiset kuvat mukaan ja sukupuolikaan ei selvinnyt. Varasin ajan 3/4D kuvaukseen niin josko saataisiin hiukan parempaa kuvaa Nyypästä isosiskoilleen ja ehkä jopa sukupuolikin selviäisi.
 
Poika tulossa. Ei jäänyt asiasta epäselvyyttä enää kenellekään :-D. Ihan on Isin komeat piirteetkin vielä. Kaikki on mitä olen toivonutkin :Heartred Nyt pääsee valkkaamaan seinämaalia ja sinivihreille vaateostoksille :happy093
 
Onnea Nasutikru pojasta :)
Vaihdettiinko sulla myös äitiyskorttiin laskettu aika ku eroa yks päivä? :eek: Mulla vauva on kaikissa kolmessa (varhais-, nt- ja rakenneultrassa) vastannu 5-4 päivää pienempää mut LA on silti aina se menkoista laskettu.
Se jotenki ärsyttää ku olin just lopettanu pillerit eikä kierto todellakaan ollu 28päivää!
 
Ei vaihdettu laskettua, pysyi neuvolakortissa siinä samassa 31.1.2014. Suosittelen kyllä NIIN lämpimästi kaikille kenellä mahdollisuus mennä Kaarinaan Varsinais-Suomen lääkäripalveluun Jussi Savonlahdelle ultraan!!!! Mukava lääkäri ja uusin mahdollinen laite Suomessa. Hinta lähes puolet muista eli 180€. Dvd tulee koko kuvauksesta mukaan, saa kysyä sukupuolen ja minulla oli sekä mies että hänen tyttäret mukana ja siihen suhtauduttiin todella positiivisesti. Oli hieno kokemus koko perheelle.
 
Takaisin
Top