Rakenne ultra

Napero

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tulee tuosta ultra ketjusta pitkä, joten laitetaan nämä seuraavat ultra kuulumiset ja kuvat tänne.
 
Mulla vielä vajaa 2 kk rakenneultraan :/ Niiiiin pitkä aika , enne ko näkee taas vaavin, mut onneks se on päivän jälkeen mun synttäreitten, että jos sais synttärilahjaks uutiset, että masukki on kunnossa ja voi hyvin ja hyvällä tuurilla sais vielä sukupuolen selville :P
 
Mulla tuli rakenneultra kutsu postissa muutamia viikkoja sitten ja ultra olisi 5.9, jänskättää! :)
 
Meillä aikaistui ultra-aika päivällä, on nyt siis 27.8., kun sain pyytämäni pelkopoli ajan siihen samaan syssyyn. Jänskättää, molemmat jutut...
 
Kerttu, mä haluan kans pelkopolille. Vielä asiasta ei oo ollu puhetta kun viime kerralla neuvolassa oli sijainen eikä asiasta ollu puhetta.. Ens kerralla sitten oman tädin kanssa. Toivottavasti pelkopolista on meille apua.. :)
 
Mulla on kolmas pelkopolikäynti myös 27.8. :) Eka oli kätilön kanssa ja nää kaks seuraavaa lääkärin kanssa. Kannattaa etsiä kirjastosta Kun synnytys pelottaa, minä luin sen ja on ensisynnyttäjälle varmasti hyödyksi :wink

Mulla on rakenneultra syyskuun alussa, tuntuu myös pitkälle ajalle odottaa.. Tänään onneksi tajusin miten saan dopplerilla äänet kuuluviin, niin saa välillä kuunnella edes pientä jumpsutusta :Heartred
 
Rakenneultra 22.8., ja seuraava neuvola 27.8. Kovasti odotan jo molempia, kun nyt tässä odotuksen edetessä oon onnistunu kehittämään jonkunsorttisen synnytyskammon.. Alkaa se edellinen liki 30 tunnin uurastus palautua mieleen, ja päälimmäisenä mielessä on ajatus että täytyyko se sama pystyä tekemään uudelleen.. *jaiks*
Meinaan siis tiedustella pelkopolista tarkemmin, taidan sittenkin tarvita lisätsemppiä jos tämä vauva pitää perinteisesti synnyttää..
 
Nasutikru, Meillä kans samana päivänä :) Toivottavasti 19.9 on hyvä päivä mennä ultraan :wink

Mulla olis ollu neuvola maanantaina, mutta menin ja nukuin sitten sen yli :confused:
Noh neuvola-aika siirty sitten ens kuun puolelle :/
Hyvä minä ! :gen014 :angry1
 
Juuri varasin ajan RUhun ja sain sen 29.8 klo 13.30 :) nyt sitte vaa kovaa odotusta sinne suuntaan, toki neuvola on tässä välissä 8.8, mutta enemmän sitä odottaa ku pääsee näkemään pikku 2 :) varmaankin taas kuvaan koko ultran muistoksi ku esikostakin on video :)
 
Meillä on tasan kahen viikon päästä, jännitän jo tällai hyvissä ajoin :D
 
Käyty. Kaikki oli kohdallaan ja kohdat oli kunnossa. Kooltaan ja pituudeltaan vastasi viikkoja. Likkaa veikkasi. Nt-ultrassa näkyvä laguuna istukassa tarkistettiin ja siinä ei ollut mitään huomautettavaa. Istukka oli ok. Kevyin askelin kohti suurta ponnistusta. :cool:
 
Celina - kuulostaa hyvältä. Itsellä kokemus ensi viikolla edessä ja kovin jännittää. Mikä muuten tuo laguna on?
 
Mäki mietin mikä laguna on, googlettelemallakaan ei oikeen auennu.
Mullakin ens viikolla rakenneultra!! Sitä odotellessa, jännittää :)))
 
Täällä myös jo käyty, kaikinpuolin tervettä pikkuveljeä esikoiselle odotetaan. Laskettu aika siirtyi pari päivää myöhemmäksi mutta se on vaan hyvä uutinen sekin. :)
 
Meillä on ratkaisun hetket maanantaina heti aamulla.Jännittää ihan kamalasti,kunhan kaikki ois vaan hyvin ja sukupuolikin näkyisi.
 
Hei! ja anteeksi, kun huutelen tänne toisesta ryhmästä,mutta ihan piti munkin googlettaa kun mietin mikä tuo laguuna on... Tämmöisen vastauksen sain:

Laguuna on pieni alue istukassa, yleensä kalvojen alla, jossa ei pystytä näkemään verenvirtausta eli "liikkuvaa" verta. Aivan tarkkaan tällaisten laguunoiden "syntymekanismia" ei tiedetä.
Ansa Aitokallio-Tallberg
LKT, naistentautien, synnytysten ja perinatologian erikoislääkäri

Tässä artikkelissa oli tuo kohta: http://verneri.net/yleis/index.php?id=1019&backPID=981&tx_faq_faq=1919
 
Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli niin kuin pitääkin. Laskettu aika ei muuttunut ja kaikki osat löytyivät. Siemenpusseista päätellen poika tulossa. Painoarvio kaverille oli 419 g.
 
Takaisin
Top