Rakenne ultraäänitutkimus. Vaaleanpunaisia vaiko vaaleansinisiä uutisia?

 
Tänään käytiiin rakenne ultrassa. Oltais tosi kovasti haluttu tietää kumpi on tulossa, mutta kun pieni ystävämme ei halunnu millään näyttää kumpi on. :D Eli ei siis tiedetä yhtään.. kätilö kyllä koitti katsoa, mutta ei, kaveri piti jalat ja nilkatkin niin ristissä kun olla ja voi! :D mutta kaikki oli hyvin ja kovasti mua mahaan potki ja virtsarakkoon ultran aikana. aivan ihana!<3 ois tarkotus EHKÄ mennä 4D-ultraan, se vaan niiiin kallista lystiä.. :/ toisaalta en voi sietää ajatusta siitä, etten tiedä vasta kun synnytyssalissa kumpi se on. :)
 
Rakenneultra takana ja kaikki oli hyvin. Vastasi jopa ihan päivälleen viikkoja kokonsa puolesta, mikä oli mun mielestä aika hassua. Uskottelen siis itselleni, että toistaiseksi karkin syönnistä ei ole ollut haittaa muuta kuin mulle [:D] Lopetan ton mässäilyn kyllä nyt heti ja palaan takaisin siihen satunnaiseen herkutteluun. Än-yy-tee-NYT! Meemi aika lailla nukkui koko ajan, sai kätilö tehdä rauhassa mittaukset. Välillä vähän aukoi suutaan ja pikkusen heilautti kättään. Painoarvio oli huikea 381g [:D] Äiskälle on kyllä tullu pikkusen enemmän [:-] Ja tittidii. POIKAhan se siellä on [:)] Aavistukset osuivat siis oikeaan. Vähän kyllä lähti käsistä äiskällä vaatekaupassa, mutta nyt olen taas rauhoittunut.
 
Morjens vaan kaikki! Itsellä vaihtui tuo rakenneultran pvmäärä, piti olla 10 pvä ens ti, mutta onkin jo HUOMENNA!!!! [:D] Apua Apua,nyt jännittää onko kaikki hyvin ja näkyykö kumpi meille on tulossa!  ,ehdottomasti siis halutaan tietää! [:D] Vielä en ole pikkuisen potkuja tuntenut (3kertaa jotain outoa kupruilua), mutten siis 100% varmuudella.. mutta kotidopplerin kovat tykytykset kyllä rauhoittavat mielen! [:)] Eli huomenna sitten uutisia tänne kertomaan, kenties ultra ja masukuvan kera [:D]
 
voih, mä joudun odottaan vielä kolme viikkoa...odottavan aika on pitkä [:)]
 
Meillehän siis tosiaan kans poikaa povattiin rakenneultrassa, vaikka olen sitä mieltä omalla kohen mikään ei ole niin varmaa kun epävarma [:D] Jännä sinänsä kun kaikkina niinä vuosina joina olen omasta pikkuisesta haaveillu on ajatuksissa eläny hirmu voimakkaasti tyttö, mut nyt sit kuitenkin kun ollaan tavaroita hommailtu jo näinkin hyvissä ajoin, on mielessä ollu koko ajan tietty ne neutraalit värit, mut ennemmin sininen kun punanen. Ostin esim yhet vaaleen siniset valokuvakehykset alennuksesta, mietin et näähän on oikein nätit, ja sit vasta kotimatkalla välähti mieleen et enhän mä vielä voi tietää [:D] Ihan sama kun kirpparilla pyöriessä vatvoin yksiä keltasia housuja joissa on kukka-kuviointi lahkeissa ja mietin et eihän nää pojalle käy [:D] [:D] Että melko voimakas mun intuitio on taas ollu, kun nämäkin ostokset tuli tehtyy ennen rakenneultraa [;)] [:D] Ja samoin oli kun yhdestä verkkokaupasta löyty hyvällä tarjouksella syöttötuoli pehmusteen kera, valittavana oli sininen tai punanen pehmuste, ni valitsin automaattisesti, miettimättä sen sinisen [:D] Että jollain tapaa olen siis vissiin tienny et poika ois tulollaan, vaikka mielessä onkin niin pitkään se tyttö pyöriny. Mutta, loppujen lopuks, mulle on aivan sama kumpi tulee, pääasia et kaikki menis hyvin... [:)]
 
Nyt on rakenteessa käyty, huih kun jännitti! [:)] Kaikki on pienellämme hyvin ja hän vastaa viikkoja <3 Kätilö kysyi meiltä halutaanko tietää sukupuoli ja tottahan me haluttiin, totesipa siihen sitten että ei täällä pojan vehkeitä näy vaikka kuinka pyörittelisi [:D] Eli siis TYTTÖÄ lupaili! Itkuhan siinä tuli liikutuksesta! IHANAAAAA!!!!! <3
 
Tyttöä meillekkin lupailtiin :) reilu 400grammaa oli painoa että ei mikään heiveröinen :D
 
Me käytiin ultrassa tänään. Kyllä jo eilisestä lähtien niin paljon jännitti!!
Kaikki näytti olevan kunnossa ja kätilö sai hyvin mittailtua ja katteltua kaikki tarpeelliset. [:)]
Arvailut osuivat meilläkin oikeaan: POIKA olisi tulossa. [:D] Painoarvio 407g.
Harmitti vaan tosi paljon kun siellä oli jotain vikaa kuvien tulostuksessa joten emme saaneet yhtään kuvaa mukaan...[:(]
Mutta olemme varailleet 4d ultran viikolle 26. Josko sieltä sitten saisi dvd:n ja kuvia.
 
Choco mulle kävi ihan samoin, ei yhtään kuvaa saatu otettua. Teillä oli koneessa vika mutta meillä oli näkyvyys jotenkin niin huono, vauva oli jotenkin niin hankalassa asennossa tms. En tiedä mutta harmitti kovasti kyllä! [:(]
Meillä 4D parin viikon päästä.
 
Minulla huomenna rakenneultra ja jännittää kauheasti, kaikki sanoo mahan muodon perusteella, että ois poika..... saa nyt nähdä haluaako pikku kaveri näyttää meille kumpiko hän on [:D]
 
Täällä palattiin ultrasta onnellinen kestohymy kasvoilla. [:)] Kaikki näytti olevan hyvin. Meemi vain oli niin kippurassa, että oli vaikea saada tutkittua. Se oli melkein koko ajan kaksinkerroin. TYTTÖä meille epäiltiin. Haaroihin oli hyvä näkymä ja ei ainakaan näkynyt mitään ulokkeita. Eli meidän suvun 90 vuotta jatkunut "tyttölumous" jatkuu edelleen. Voi, pikku tyttö. [:)] Pääasia kuitenkin, että kaikki näytti olevan ok. Mitoiltaan vastasi viikkoja 20+2, eli aikalailla 1. ultran mukainen.

Istukka mulla oli edessä ja alhaalla. Sen takia mä kuulemma tunnen potkut huonommin. Istukka kuulemma kuitenkin todennäköisesti nousee kohdun kasvaessa.
 
Oikein paljon onnea kaikille omista lupauksista [:)] Taitaa tämä meidän joulukuiset olla melko tyttö voittonen! Mulla kans oli tyttö olo pitkään, mutta selvä poika tulossa ja enää en osaa kuvitella meidän pientä ku poikana.. Kuulostipa jotenkin oudolta. Mutta kun ei ole lapsi syntynyt ja kaiken kuvittelee omassa päässä niin kuvitelmat niin elää [:D] Ei varmaan kukaan ymmärtänyt. [8D]
 
oi onnea meemi tyttösestä [:)] Meillä on sitten istukoitten kans ihan samat sävelet.
 
Kaikki oli hyvin ultrassa ja painoarvio pienelle oli eilen 360g [:)].
Ja poikaa lupailivat [:)]
 
Takaisin
Top