Rakenne ultraäänitutkimus. Vaaleanpunaisia vaiko vaaleansinisiä uutisia?

Onneks ei ole kukaan ilmoittanut täällä nyt mitään huonoja uutisia:) Hyvä että kaikkien tytöillä ja pojilla on kaikki hyvin:)

Älä Mystis vielä sano, veikkaan että mä saatan sellaista jo ensi viikolla neuvolan jälkeen sanoa...
nimittäin mitään liikkeitä tai elonmerkkejä ei ole ollut hetkeen.. aika isoonkaan hetkeen. Katosivat ihan yhtäkkiä muutama viikko sitten. [:(]

Äläs nyt vielä tuommoisia puhu:) Jos se nukkuu tavallista enemmän tai on sellaisessa asennossa ettei liikkeitä tunne..

Tottakai se voi niin olla. Itse olen yrittänyt asennoitua pahimpaan vaan siksi ettei tunnu niin pahalta kun se sanoo että hän ei löydä sydänääniä täältä mistään. Se voisi olla melkoisen karmeaa kuultavaa.
Kyllä mä olen ajatellut sitäkin että jos tulee isäänsä ja äitiinsä niin on vaan niin laiska liikkumaan tms [:D]

Ang1 - mä tunsin vauvan liikkeet säännöllisesti tuolta jostain viikolta 15, sitten yks kaks ei mitään ja viikkoja oli jo sen verran, että olisin luullut todellakin tuntevani ne. Jostain syystä en niitä tuntenut ja olin varma, että tämä oli tässä. Mutta siellä hän porskutteli ja porskuttelee. Joskus vauvat voi potkia paikkoihin, ettei vaan yksinkertaisesti tunne niitä, 19 viikkoinen on vielä kuitenkin aika pieni. [:)]

Tsemppiä sinne! [:)]

Ja jos oot tosi tosi huolissaan nyt niin eikö kannattais soitella neuvolaan heti huomenna ja kysyä pääsiskö kuuntelemaan sydänäänet..

Vieläkin nauran viestille minkä laitoin äidilleni ton rakenneultran jälkeen:D
"Ei voi ostaa hello kittyä ku sillä on pippeli:D" Äiti vastas et sit ostetaan spidermania:D

Mietin tuota soittamista mutta tässä on se ongelma etten pääse edes neuvolaan mitenkään vaikka haluaisin. Mies pääsee töistä niin myöhään että se on jo kiinni silloin ja ei ole mulla autoa ja liian pitkä matka käveltäväksi. Ja kesäisin ei täältä kulje linja-autot.
Ens ti on neuvola meillä, sinne mies sai järkättyä vapaan iltapäivän jo onneksi että silloin päästään. Ja muutenkin se haluaa aina mukaan.
Mutta mä jännitän ja elän pelossa ja katsellaan sit ti mitä tapahtuu.

ang1 eiköhän siellä ole kumminki kaikki ihan kunnossa. mullakin oli monta viikkoa etten tuntenut mitään enkä ketään, kyllä sillon huoletti mut tänään sitten ultrassa kaikki oli kunnossa.. :D

voin laittaa tänne kuvan mun pippelimiehen pippelistä. on kyllä niin selvä ettei siitä voi erehtyy.. :D

Ettei vaan olis napanuora [;)]
Ei vaan, vitsinä heitin.
En minä noista tiedä muuta kuin mitä kuullut. Niin monella tutullakin vaan mennyt veikkaukset pieleen, vaikka on kätilö ihan 100% varmaksi sanonut että on luotettava tulos [:D]

Meille näytettiin kuva mis napanuora oli eri kohdassa kyllä kuin pippeli:D Ja meil näky selkeät kaksi palloa ja uloke sekä napanuora paksumpana sit eri kohdassa..No pyydä miestä viemään vaikka päivystykseen ja valita siellä mahakipua niin ne kyl kuuntelee sit sydänäänet:)

heh. Oliski ollu napa nuora. :D no ei, se napanuora on eripaikassa kun tuo pippeli. se näytettiin sieltä erikseen. mutta kätilö sanoi ettei kannata lastenhuonetta ultran perusteella maalata, mut kyllä mä nyt uskon että se poika silti on. :D

No meillä ei ole edes mitään lastenhuonetta:D hyvä ku saadaan sänky ja hoitopöytä tänne makkariin mahtumaan..Enkä muutenkaan aio ostella sinisiä vaatteita vaan vihreitä ja limen vihreitä ja sellasia..Ja ostelisin samanvärisiä kyllä tytöllekin:D

Köh, mulla hyvin hyvin läheinen tyttövauva sanottiin pojaksi. Eli mun kummityttöni. Häpyhuulet ne oli näyttäneet niin joltain muulta ulokkeelta. [:D] Mutta siis en mä halua loukata ketään! Kerron vaan minkä tiedän faktaksi, ja siis tuo mun kummityttö ei ole ainoa tapaus mikä mennyt ihan vituralleen! 

Ja eikös ne kivekset laskeudu vasta myöhemmin, usein vasta lähempänä synnytystä jos silloinkaan? Eli näkyiskö ne vielä niin? En tiedä, olen vaan lukenut noita vau.fi jne artikkeleita.

Joo mulle on ihan sama mitä muut sanoo:D Tiedän kyllä itse paremmin mitä uskon :) En halua tolla loukata ja jokainen saa sanoa omat mielipiteensä asioihin...

Takaisin