Rakenne ultraäänitutkimus. Vaaleanpunaisia vaiko vaaleansinisiä uutisia?

Daniela

Oman äänensä löytänyt
Kävin tänään tuolla rakenne ultrassa. Pikkuisella kaikki hyvin, lääkäri toimi ultraajana ja katsoi huolellisesti kaikki rakenteet. Harmitti kyllä pikkasen, kun ei yhtään kuvaa antanut mukaan [:(]

Heti kun lääkäri alkoi ultraamaan näin pikkuisen pippelin sojoittamassa siellä, sitten lääkäri kysyi haluatko tietää kumpiko hän on, vastasin että kylläpä näin jo [:)]

Ihanaa oli nähdä pieni siellä polskuttelemassa <3

Ihanaa! Onnea pojasta! Tai vähän dorkaahan on sanoa onnea, koska onni se tyttökin on [:)] Onnea sitten siitä, että kaikki oli hyvin!

Voih, ihanaa! Onnea pojasta Daniela. Itse odotan kovasti rakenneuä:tä joka on vasta elokuussa, aarghh!! [:)] Onko muilla semmonen olo, että "tietäisi" kumpi on tulossa? Minulta sukulaiset kyselee että "noooh, mikä olo mulla on,tyttö vai poika?".. Mä EN SIIS TIEDÄ [:D] Jokatoinen päivä varma pojasta jokatoinen tytöstä, eli ei mitään hajua! [:D] 
Helteiset päivän jatkot!

Tää poika vai tyttö -kysymys on meillä aika jännä... Mun sukuun ei ole syntynyt poikaa 88 vuoteen, joten mä en yhtään osaa ajatella, että olisi poika. Jotenkin tuntuu, että meidän sukuun tulee vain tyttöjä. [:D] Toisaalta miehen perheessä on ollut 3 poikaa, joten hyvä vastarinta toki tulee sieltä. Huomaamattani puhunkin välillä kotona, että "taitaa olla kova pimu"... mies yrittää vitsillä pitää yllä pojan asemaa meillä. Ei meille oikeasti ole mitään väliä kumpi tulee. Mutta halutaan ehdottomasti tietää, jos se vain ultrassa näkyy, koska voi olla, että musta tuntuu niin oudolle, jos tuleekin poika, kun en yhtään osaa niin ajatella vielä...

Niin, rakenneultra on meillä vasta 11.8. eli vielä on muutama viikko jännittämistä.

Danielalle onnittelut havainnoista ja siitä, että kaikki taitaa olla hyvin säikähdyksistä huolimatta.

Rakenneultra pitäisi olla tänään, JOS lääkäri näillä viikoilla suostuu vielä tekemään... muuten varataan sitten uusi aika seuraavaksi kerraksi jolloin tuo tulee paikkakunnalle. EN aio kysyä sukupuolta - näkee tuon sitten aikanaan, ja poika se kuitenkin taas on.

Onnea Danielalle! :)

Mulla on just sama kuin *pp*:llä, että ihmiset kysyy tiedänkö kumpi se on, mutta mulla ei oo hajuakaan! :D Mies väittää vaavin olevan tyttö, mulla välillä tulee poikaolo, mutta ei kyllä oikeasti mitään aavistusta..
Malttamattomana odotan rakenneultraa, joka on tasan rv 20 eli ens viikon keskiviikkona 21.7. :) eli viikon päästä, tuntuu niin pitkältä ajalta oottaa! me kyllä aijotaan kysyä kumpi siellä myllertää tyttö vai poika.

Meilläkin on ensi viikolla, mutta vasta perjantaina. Ens viikosta tulee siis pitkä [:D] Ehdottomasti halutaan tietää, kyllä sitä jännitystä riittää ihan muutenkin. Ja voihan arvio mennä vikaankin. Mutta siis itse olen ihan varma, että poika tulee. Saatan tipahtaa tutkimuspöydältä, jos väittää tytöksi [:D]

Täällä rakenneultra ois ens maanantaina enkä millään jaksais odotella:)
Toivottavasti tää näyttäis jalkoväliään,kun on vähän sellainen tapaus että kun jotain pitäis tutkia/mittailla niin pistääkin paikat piiloon,näin kävi np-ultrassa ainakin kun piti mittailla niin mentiinkin sitten katvealueelle:D

Me käytiin tänään ultrassa ja meille on tulossa tyttövauva. Isi oli heti tiedon kuultuaan: "Iskän tyttö!" [:)] Piti heti jo siskoille ja vanhemmille laittaa viestiä, että nisitä on tulossa pikku tytön tätejä/mummi/pappa.
Kunnon kuvaa ei saatu mukaan kun pikkneiti oli koko ajan ihan ihme asennoissa. Kolme profiilikuvaa saatiin, mutta ne on aika epäselviä. Kärsivällisesti kätilö kyllä yritti odottaa ja hytkyttää masua, jotta olis tullut parempi kuva, mutta neiti ei suotunut kääntymään otollisempaan asentoon. Itseppäinen jo mahassa! [:D] - Tullut äitiinsä.
Nyt ensikertaa tää tuntuu todelliselta, vaikka olenhan potkut tuntenut jo melkein kuukauden..

Pienen tytön onnellinen äiti

Voi, onnea Nuunnulle ja Danielalle ja kaikille muillekin, jotka ovat saaneet uutisia ultrasta! [:)]

Kiitokset kaikille onnittelijoille [:)]

Minullapa oli ihan tyttö olo kokoajan, mutta niinpä siellä masussa olikin poika :)

Onnea muillekkin ultriin meneville ja käyneille [:)]

Ihanaa! Onnea jo tietäville! [:)]

Meillä mies on päättänyt että sieltä tulee poika ja mun sisko on päättäny että tyttö. Tapelkoot keskenään, kun mulle on IHAN sama, eikä mullakaan oo mitään poika/tyttö-oloa, että vois niinku väittää, että tietäisin kumpi tulee. Mulla on kans rakenneultra ens tiistaina, 20.7. eli tasan viikon päästä nyt, enkä kyllä millään jaksais oottaa!!

Onneksi sentään pääsen kaverin kans käymään Tukholmassa viikonloppuna, niin kuluu sit aika vähän nopeemmin. [:)]

Täällä on rakenneultra vasta heinäkuun viimeisempinä päivinä. Enkä tosiaan tiedä, että kumpi on tulossa. Alkuraskaudesta ajattelin, että tyttö, mutta aika nopeasti fiilis kääntyi pojan puolelle ja nyt ei enää oikein tiedä... Toivon, että rakenneultrassa se sitten selviäisi ja että muutenkin olisi kaikki kunnossa. Sitä toivon myös kaikille muille, jotka vielä odottelee rakenneultraan pääsyä. :) 

pystyyköhän tänne mitenkään lisätä sellasen gallupin että kumpi tulee meillä joulumammoilla enemmän.. Tyttöjä vai poikia..

Moikka *PP* [:)] Täälläkin odotellaan kovasti elokuun alkua jolloin pääsee rakenneultraan ihmettelemään! Kaikki ovat mulle sanoneet että tyttö tulee. Ainoastaan mulla itselläni on "varma" tunne pojasta !! Jokatapauksessa ja tietenkin olipa kumpi vain niin itken kuin putous siitä tiedosta tuleeko sieltä herra vai rouva [:)] <3333 Monet on sanoneet että on tylsää ottaa selville sukupuoli. Ei kuulema jää mitään jännitettävää. PPöh, eikös tää koko juttu nyt oo vaa niin pirun jännittävää [:D]!! Nähtäväksi jää!

Perjantaihin pitäs vielä kärvistellä [:D] Mulla on jotenkin vahva tunne pojasta, mutta loppupeleissä aivan sama kumpi tulee. Hassu vaan se tunne, joka on. Saas nähdä mitä ultraaja sanoo [;)]

Käääääk!!!
Mulla on vasta 21.7. rakenne.. Millään jaksais odottaa! Ja kyllä, tahdomme saada selville kumpi sieltä tällä kertaa tulee [:)].

Toissa yönä näin ihanan tyttöunen .. kolmas tyttö tähän perheeseen [:D], ihana ajatus!

Olenko minä ainoa, joka EI kysynyt rakenneultrassa sukupuolta? Poika se kuitenkin on (niin on selkäni suuressa viisaudessaan sanonut). Lääkäri sanoi kyllä, että jos muutan mieleni niin hän voi ensi kerralla sanoa, kun se silloin näkyykin paremmin.

Niin tehtiinkö tättärä se rakenneultra nyt vai vasta sitten ensi kerralla?

Oon kans sitä mieltä, että jännitettävää riittää kyllä muutenkin [:D] Ihan jo niissä muissakin ulkoisissa asioissa, kuten koossa, ulkonäössä ja ihan kaikessa! Kyllä nyt yhen asian voi etukäteen tietää [:)] Viikko ja yksi päivä vielä... Sen jälkeen taidankin mennä vaateostoksille [:)] Ja nyt teidän todistajien läsnäollessa, lupaan olla suuttumatta, jos kätilön veikkaus meneekin pieleen [:D]

Kyllä rakenneultra tehtiin nyt. Etukäteen epäili, mahtaako kaikkea vielä nähdä, mutta ei ainakaan puhunut mitään, että jotain olisi epäselväksi jäänyt (paitsi siitä sukupuoliasiasta en ole varma näkikö tuo vielä...). Mutta minulla näitä ultria nyt tulee olemaan muutama ylimääräinen kohdunsuuntilanteen takia, niin samalla sitten aina vilkaisee vauvaakin...

Onhan sitä jännitettävää tosiaan vaikka yhden asian tietäisikin, ja vaikka luulisi tietävänsä niin silti voi yllttyä - naapurille aikanaan lääkäri lupaili poikaa ylimääräisessä ultrassa joskus 6-7kk:lla, mutta jotenkin oli muuttunut tytöksi syntymään mennessä. Eli jos ei 4D-ultrasta ole kyse niin epävarmoja ne veikkaukset ovat.

Takaisin