! Puoliväli !

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mä77
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JEEEE! Täälläkin saavutettu vihdoin ja viimein puoliväli. Yksi etappi taas takana. Seuraavaksi odotellaankin viikon päästä olevaa rakenneultraa.

Pieniä hipaisuja on alkanut tuntumaan päivättäin ja eilen mieskin tunsi jotain liikehdintää mahassa. Selviä potkuja ei ole vielä tuntunut.

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Jee, puoliväli! Reilun viikon päästä ultraan, on alkanu vähän jännittää... Samoin nää supistukset mietityttää, mut neuvola on onneks perjantaina. Kovasti on liikkeet vahvistunu ja toinen siellä jumppaakin ahkerasti :)

Pikku-Tikru onko sulla jo kivuliaita supistuksia? Toivottavasti hellittää. Ihana tunne ku vauva möyrii niin lujaa vattas että aiva ittiä naurattaa! :D

hento, ei oo kivuliaita, välillä tuntuu melko ikäviltä vaan. Suurin osa taitaa vielä olla sellasia että kohtu kovettuu ja sitä ei huomaa kun kädellä kokeillen. Tiedän että kuuluu asiaan, hirvittää vaan muuttuuko ne kivuliaiks tai saako ne mitää tulosta aikaseks. Aamusta pelkäsin että meneekö se ees levolla ohi! Pitää ehkä ny vaa itekin rentoutua, ottaa rauhallisemmin ja olla miettimättä asiaa :)

Pikku-tikru sekin voi olla että ku vauveli siä pyörii ja liikuskelee että sun kohtu reakoittee siihen ja sen takia kovettuu. Itsellä aika usein kohtu muuttuu yhtäkkiä kovaksi.

Jippii! Täällä myös saavutettu puoliväli. Aivan uskomatonta :) Vielä viisi päivää rakenneultraan, se olisi seuraava odotuksen aihe.

Jes, tänään minäkin saan kirjoittaa tänne, että puoliväli saavutettu! Maanantaina on neuvola ja puolentoista viikon päästä rakenneultra, niitä seuraavaksi odottelemaan :)

Uskomatonta miten pitkälle me kaikki ollaan jo. Aamulla muistelin miten "ihan vasta" oltiin jossain rv 6 ja muistan kuinka "ihan vasta" luettiin miehen kanssa, että vauva on riisinjyvän kokoinen ja nyt ollaan jo näin pitkällä.

Uskomattoman ihanaa myös, että kesä on tulossa. Tänään tulin jopa ilman takkia töihin ja hyvin tarkeni. Vielä kun hetki jaksetaan painaa töitä niin koittaa kesälomat ja sen jälkeen mammalomat ja sittenhän ne pienet alkavat pian syntyä :)

Minä ihan huvikseni lueskelin noita Tammikuu 2014 kommentteja, kun mietin, että nyt raskautuvat menevät jo ensi vuoden puolelle! Tuntuu kyllä huimalta, silloin alussa tämä puolivälikin tuntui olevan piiiiitkän ajan päässä..

Joo, kyllä tässä on pitkä matka jo tultu jokaikinen! :) Tuntuu siitä plussan saamisesta olevan jo aikaa...ainakin on kerinnyt kaikenlaista miettiä sen jälkeen.

Mä oon kans miettinyt tosi paljon tuota ajan yhtäkkistä kulumista. Justhan mä vasta tein positiivisen testin ja odotin innoissani miestä kotiin töistä, että saa kertoa uutisen.. :D Puhuttiinkin ihan pari päivää sitten, että miten voi olla jo kohta puoliväli, mihin aika on menny. Mä en oo edes nosteerannut tätä kevättä samoin kuin ennen. Ekana tulee mieleen, että oon aina joutunut hakata koirien häkeistä jäätä pois keväällä, että häkkien pohjat sulaa nopeempaa. Nyt vaan hoksasin yks aamu, että ai täältä on jäätkin sulanu.. Jotenkin aivot homeessa kulkenut menemään.. :D

Mitään hankintojakaan ei ole vielä. Oon ajatellut, että onhan tässä aikaa, mutta tällä vauhdilla voi tulla kiiruskin.. :D Onneksi ei tartte hommata, ku sänky ja hoitopöytä, kaikki muut löytyy lähipiiristä..

Minusta tuntui että viikoilla 7-12 aika meni kamala hitaasti, ja yhtäkkiä tänään rv 23+0! Mihin se 10 viikkoa hävisi?! :) ja se puolivälikin meni jo monta viikkoa sitten. Mitähän vauhtia loppu etenee... :)

Meillä päästiin puoleen väliin eilen ja tänään 20+1 oli rakenneultra, jossa kaikki hyvin. :) Jännän äkkiä kyllä aika mennyt ja nyt enää muutama hassu kuukausi siihen laskettuun aikaan. Kesä kun tunnetusti menee aina vielä nopeampaa mitä talvi!! :D

Jes!!!! Vihdoin ja viimein meilläkin tämä etappi saavutettu! :) Oikein triplajuhlapäivä siis; puoliväli, äitienpäivä ja suhteemme vuosipäivä! Mutta tuliko aamukahvit sänkyyn? Ehei. Odottiko kukat pöydällä? Ei. Hyvä että huomenta sanottiin. Vähän ärrinmurrin miehen käytöksestä olen mutta en anna sen pilata tätä ilon päivää! :)

Jihuu!! Vihdoin tää viimeinenkin syyskuulainen on puolessavälissä. Kylläpä tätä on odotettukin.. :D Vielä pitää viikko odottaa rakenneultraa.. :confused: Mitähän sitte alkais odottamaan, kun se synnytyskin on vielä kaukana.. :p

Sent from my GT-I9105P using Vau.fi Foorumi mobile app

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Jee, hyvä Marsi!! =) Odotus palkitaan!
Mä täällä jotenkin edelleen kanssa mietin, mikä olisi sopiva odottamisen kohde suraavaksi? No, tietysti odotan keskiviikon tarkistusultraa ja toivon että siellä kaikki olisi kunnossa. Mutta entäs sen jälkeen? Kesäloman ensimmäinen osa alkoi tänään, sitä ei voi odottaa ja seuraavaan pätkään on sitten jo aika monta viikkoa. Kai se on se rv 30 jota seuraavaksi haikaillaan sitten. =)

Oisko seuraava hyvä odotuksen kohde äitiyspakkauksen tuleminen? :) Jos sellaisen siis ottaa. Mullakin on puoliväli jo ylitetty, mutta rakenneultra on ens maanantaina, sitä toki odotan. Ja sitten kesäkuun puolella 10.6. on neuvola, jossa saan ne kelalappuset, jonka jälkeen voi tilata sen äitiyspakkauksen, joten sitäkin ihan kyllä ootan :)

Onko kellään muuten käsitystä milloin pakkaus tulee? Olisi niin ihana pian jo sitä penkomaan vaikka paljon kaikkea tavaraa kotona jo onkin.

Netissä luki kelan sivuilla että kaks viikkoa tilauksesta pitäis pakkaus tulla.. :)

Sent from my GT-I9105P using Vau.fi Foorumi mobile app

Takaisin