! Puoliväli !

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mä77
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
emmu_ma: Niin ootko jo täyttänyt hakemuksen pakkausta varten kelalta? Kun on saanut sen raskaustodistuksen neuvolasta niin kelan sivuilta voi tosiaan täyttää sen pakkaushakemuksen. Ei käsittääkseni pitäisi pitkään mennä postituksessa, hakemuksen käsittelyssä voi tietty kestää.. ;)

Juu kaikki on haettu ja juuri kurkkasin Kelan asiointipalvelusta että pakkaus tilataan tällä viikolla ja saapuu 2 viikon kuluttua! Ihanaa! :) ei siis tartte pitkään odottaa ja pääsee todella valmistautumaan vauvan tuloon kun saadaan muutenkin viimeiset hankinnat kotiin asti :)

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Pyytäisin muuten ettei tänne laiteltaisi kuvia äitiyspakkauksesta. En oo kattonu Kelankaan sivuilta niitä kuvia ja halusin pitää sen sellaisena että näkisin ne vasta kun avaan itse sen pakkauksen :) Kiitos jo etukäteen!

Oho, aika nopeaa palvelua Kela lupaa, jos rahasta olis kiinni niin mitään tapahtuisi kahdessa viikossa! :) Ihanaa, pian pääset hypistelemään! Minäkin taidan päästä perjantain neuvolan jälkeen tilailemaan. Kivaa! Niin ja Eleanora, sovitaan näin! :)

Jaaha. Tässä ei voikaan muuttaa ketjun otsikkoa. Muissa foorumeissa, joissa olen, pystyy.

Ajattelin lisätä tähän, että "JA MUUT ETAPIT!"
Ei kai sitä nyt taas uutta ketjua tarvitse.

Huomenna minulla paukkuu viimeisen kolmanneksen raja. Huomenna alkaa 28 rv! Aivan mielettömän ihanaa! Taas on yksi minun tavoiteestani saavutettu. Jos lapsi tulee nyt ulos, on hänen mahdollisuudet selvitä jo aika hyvät!!! Ja tietysti joka päivä ne vain lisääntyvät.

Seuraavaksi odotan 30 rv:tä, jolloin ennenaikaisen syntymän riskit pienenevät taas roimasti.

Onnea mä77 :)

Meillä tuli eilen täyteen 25 viikkoa. Jostain syystä se tuntuu myös valtavan hienolta :) Ja nyt on kyllä aika mennyt nopeasti, ja on ollut ihan hyvä olokin, mukavaa! Mihin ihmeeseen katosivat viimeiset 5 viikkoa? Enää 15 viikkoa aikaa laskettuun aikaan! Sekin taitaa mennä 5 viikon sykleissä: kohta alkaa kesäloma ja kun se päättyy, on 30 viikkoa täynnä... sitten 5 viikkoa töitä ja sitten 5 viikkoa äitiyslomaa ja sitten LA. Oujee!

• Tykkään
Aivan upeaa, että meidän kaikkien eri virstanpylväät ylittyy.
Sinullakin elenna alkaa vajaan kahden viikon päästä viimeinen kolmannes :)

Kun olen nyt lähes vapaalla ja treffailen pääosin kavereita (olen ollut jo yli kuukauden), niin itse vain laskeskelen, mitkä ovat vauvan selviytymismahdollisuuden ennenaikaisen syntymän osalta. Tuo rauhoittaa vain niin kummasti mieltä. Joka päivä on edistystä, vaikkei minulla tai vauvalla ole tällä hetkellä mitään hätää.

Eilen ajattelin, että olisi niin kiva jo nähdä tyyppi ja tavata ihan kasvotusten, vaikka parempi sen on vielä siellä mahassa olla.

• Tykkään
Täällä kanssa fiilistellään pian viimeisen kolmanneksen alkua :) jännittää, mietityttää ja hymyilyttää ajatella mitä kohta onkaan edessä! Vain 13 viikkoa enää, iik :)

Kesälomalla on ollut aikaa miettiä kaikkea, ja tunnustan, alan olla kärsimätön ja haluaisin jo vauvan syliin <3 mutta hyvä että pysyttelee vielä masussa ja toivottavasti onkin sitten ihan valmis kun syntyy. Kaksi viikkoa on vielä kesälomaa edessä ja sitten se viimeinen kuuden viikon puristus töissä. Sitten vain odotellaan ja ihmetellään :)

• Tykkään
Takaisin