Puolisoni on ihanin koska...

Näitä on ihana lukea. :) Ja itselle ainakin tulee muiden juttuja lukiessa vain lisää mieleen ihanuuksia omasta miehestä. ;)

Sekin on ihan ihanaa loppujen lopuksi, kun tuo oma mies vaan mumisee aina, eikä meinaa saada selvää. Vaikka aina vähän ärsyttääkin. ;) Mutta on se vaan mun mumisija. :D <3

Täälläkin on joskus niin hiljanen yksilö, että kun menee hermo sen jälkeen kun on kysyny että "mitä" sen tuhannen kerran niin karjasee jo että puhu ääneen kun ei kuule :')

Mun mieheni on ihanin, koska
voin luottaa häneen aina.
Hän on rehellinen, ja mulla on todella turvallinen olo hänen kanssaan.
Tunnen, että hän tekisi mitä vain mun ja tyttäremme puolesta.
Hän on samalla aaltopituudella kanssani, ja meidän huumori sopii täydellisesti yhteen. Meillä on hauskaa yhdessä.
Hän tekee kotitöitä jonkin verran, ja on loistava ruuanlaittaja.
Hän ei sanallisesti osaa ilmaista tunteitaan muuten kuin sanomalla "Rakastan sua", mutta hän osoittaa paljolla hellyydellä tunteensa.

Puolisoni on maailman ihanin koska hän...
... haluaa puhua
.... osaa kuunnella
.... tekee enemmän kotitöitä ku osaisin kuvitella
.... on paras isä lapsille uusioperheessä
... huomioi minut ja lapset
.... ei käytä alkoholia muutamaa kertaa vuodessa enempää
... on komein, huumorintajuisin ja ahkerin mies ❤️
...tuo aamukahvin (myös vien hänelle, vuorottain ilman paineita rakkaat)
...saa meidän kodin tuntumaan lepposalta turvasatamalta.

Rakastan puolisoani ja perhettäni ❤️❤️

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

*hän sanoo usein minulle "rakastan sinua"
*halaa ja pussaa paljon
*ei juo eikä polta
*rakastaa kissojani ja kissanikin rakastavat häntä
*hän on luotettava ja turvallinen
*hän uskoo minuun
*kestävä sängyssä ja pitää minua seksikkäänä
*on kehittymishaluinen myös keittiössä
*on kiltti ja hyvä maailmalle
*olemme yhtä "hulluja" ja ymmärrämme näin toisiamme, kun kukaan muu ei
*hyvä musiikkimaku
*hyvännäköinen
*kiinnostunut pitämään huolta itsestään ja muista
*kunnioittaa luontoa

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mieheni on ihana koska: jättää aina söpöjä viestilappuja mun löydettäväksi jos on aamulla lähtenyt ennen kuin herään. Tänään löysin kirjoituksen maitotölkin kyljestä :love2 On myöskin ihmeen kärsivällinen vaikka joutuukin joka kerta tiskaamaan mun pitkittäessä sitä mahdollisimman pitkään. Tykkää kosketella ja silitellä (jalkahierontaa saa silti kerjätä), minkä lisäksi tulee kaikki muut söpöt omituisuudet joiden takia on vain uskomattoman ihana.

Ihania kirjoituksia :Heartred

Omani on mualiman parrain koska...

- Hän on "suklaasilmäinen ja vähän hullunkurinen".
- Pyöritetään arkea yhdessä.
- "Ei niin suurta unelmaa, kunhan kanssas olla saan. Tätä arjen romantiikkaa kokea ja rakastaa" - halaa ja pussaa ohimennessään. nauretaan paljon, jutellaan paljon.
- Äärimmäisen hyvä ruuanlaittaja, on kiinnostunu ruuanlaitosta ja tekeekin sitä siis mielellään.
- Ihana, rakastava isä.
- Tekevä, touhuaa paljon. Näkee omilla silmillään mitä pitää tehä, eikä miun tarvii (aina) naputtaa :wink
- Osaa laulaa :Heartred Yhä edelleen laulaa (miullekin) paljon.. tallista kun karaokelaitteet löytyy...
- Osaa tanssia
- Pitää huolta ulkonäöstään
- On hyvällä tavalla maalaisjuntti, ei kuitenkaan liian jyyrä.
- Saan olla omaitseni, kaikkine vikoineni.

Totta, itsellekin tulee mieleen lisää kaikkea omasta miehestä muiden juttuja lukiessa. On se :) <3

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

-Tykkää huolehtia kotitöistä
- Kysyy säännöllisin väliajoin olenko muistanut hemmotella itseäni
- Tuo mukavia yllätyslahjoja
- On lempeä ja kärsivällinen lasten ja eläinten kanssa
- Voi viettää vaikka koko illan tyttökavereideni kanssa osallistuen ihan oikeasti keskusteluihin

Mun mieheni on ihanin, koska se on täysin epäitsekäs, haluaa aina auttaa muita. Lohduttaa jos mulla on paha mieli. Hoitaa kotitöitä. Mikä parasta, antaa mulle omaa aikaa ottaen vauvan mukaan omiin juttuihinsa. Ei pelkää yhtään hoitaa yksin vauvaa ja hoitaa ihan oma-alotteisesti. On ihan mielettömän hyvä isä ja aviomies ja ystävä. Mies johon voin luottaa 100% <3

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Voi kun ihana lukea teidän kirjoituksia! :) Niin kauniisti ootte miehistänne kirjoittaneet <3

Minun poikaystäväni on ihanin koska
... hän on maailman söpöin.
... hän ajattelee kaikessa aina minua etusijalla ja minun hyvinvointiani. Usein kyllä toivoisin, että hän osaisi ajatella enemmän myös itseään :)
... hän herättää minut JOKA ikinen aamu, en ole tarvinnut koko suhteemme aikana kertaakaan herätyskelloa. Hän hiipii makkariin ennen töihin lähtöään, suukottelee ja odottaa rauhassa, että heräilen ja nousen ennenkuin lähtee. Tätä varten hän joutuu heräämään jo viideltä aamulla, jotta kiireetöntä aikaa herättämiseeni jää aina ja se jos mikä on rakkautta <3
... hän vie usein viikonloppuaamuisin koiramme ulos ja antaa minun jäädä siksi aikaa nukkumaan. Olen hänelle "velkaa" varmaan sata koiranulkoilutuskertaa.
... hän hoiti kotiamme ja koiriamme mukisematta miltei kuukauden, kun lähdin töihin ulkomaille.
... hän pesee aina pyykkimme. Havahdun osallistumaan tähän kotityöhön toisinaan.
... hän ei koskaan juo itseään humalaan ja muutenkin juo todella vähän. Kun tulin raskaaksi, hän päätti luopua alkoholista kokonaan raskausajaksi yhtälailla kuten minä ja juo nyt saunakaljansa alkoholittomana.
... hän muistaa aina kertoa, kuinka kaunis olen, silloinkin kun olen pukeutunut kesäkuussa mökillä pinkkeihin toppakenkiin, laskettelutakkiin ja hänen jättiulkoiluhousuihinsa.
... hän tekee kaikkensa helpottaakseen raskausvaivojani ja odottaa innolla tuntevansa vauvan ensimmäisen potkun.
... hän on tehnyt minusta tämän ihmisen, joka olen nyt ja auttanut minua löytämään itseni vaikeiden vuosien jälkeen. Tavatessamme olin erinäinen kasa rikkinäisiä paloja, mutta hänen avullaan niistä on kutoutunut eheä mosaiikki ja hän on tuonut minusta esiin vahvan ja rohkean naisen entisen aran ja pelokkaan tytön tilalle. Hän rakasti minua alusta asti, vaikka yritin parhaani ajaa hänet pois kertomalla menneisyydestäni kaikki kauheudet.
... hän haluaa mennä kanssani naimisiin ja kosiessaan sanoi tahtovansa olla kanssani yhdessä ikuisesti.

Oma puoliso on ihanin koska..

- saa minut hymyilemään
- on suomalaiseksi mieheksi todella avoin asioille
- on positiivinen
- meillä on samanlainen huumorintaju
- osaa potkia perseelle kun itte käyttäydyn kun kakara
- pitää huolta
- kohtelee kun prinsessaa
- on komea ja suloinen
- ymmärtää ja tukee
- halii ja suukottelee
- pitää hyvänä.

+ paljon muuta! :)

...hän tekee aina kaikkensa meidän tyttöjen eteen! :)

Isi hoitaa niin äidin kuin pikkuisetkin jos niin meinaa.
Tulee lasten kanssa mahtavasti toimeen ja jaksaa temmeltää vielä rankan työpäivänkin jälkeen!
On hellä ja ymmärtäväinen ja osaa kuunnella. Huomio arjessa pienillä eleillä.
Käy kaupassa ja tietää mistä pidän.
Omanlaisensa huumori, mikä natsaa omani kanssa yhteen!

...eli siis koska hän on luotu minulle ja meidän perheen "pääksi" :)

Takaisin