Voi kun ihana lukea teidän kirjoituksia! :) Niin kauniisti ootte miehistänne kirjoittaneet <3
Minun poikaystäväni on ihanin koska
... hän on maailman söpöin.
... hän ajattelee kaikessa aina minua etusijalla ja minun hyvinvointiani. Usein kyllä toivoisin, että hän osaisi ajatella enemmän myös itseään :)
... hän herättää minut JOKA ikinen aamu, en ole tarvinnut koko suhteemme aikana kertaakaan herätyskelloa. Hän hiipii makkariin ennen töihin lähtöään, suukottelee ja odottaa rauhassa, että heräilen ja nousen ennenkuin lähtee. Tätä varten hän joutuu heräämään jo viideltä aamulla, jotta kiireetöntä aikaa herättämiseeni jää aina ja se jos mikä on rakkautta <3
... hän vie usein viikonloppuaamuisin koiramme ulos ja antaa minun jäädä siksi aikaa nukkumaan. Olen hänelle "velkaa" varmaan sata koiranulkoilutuskertaa.
... hän hoiti kotiamme ja koiriamme mukisematta miltei kuukauden, kun lähdin töihin ulkomaille.
... hän pesee aina pyykkimme. Havahdun osallistumaan tähän kotityöhön toisinaan.
... hän ei koskaan juo itseään humalaan ja muutenkin juo todella vähän. Kun tulin raskaaksi, hän päätti luopua alkoholista kokonaan raskausajaksi yhtälailla kuten minä ja juo nyt saunakaljansa alkoholittomana.
... hän muistaa aina kertoa, kuinka kaunis olen, silloinkin kun olen pukeutunut kesäkuussa mökillä pinkkeihin toppakenkiin, laskettelutakkiin ja hänen jättiulkoiluhousuihinsa.
... hän tekee kaikkensa helpottaakseen raskausvaivojani ja odottaa innolla tuntevansa vauvan ensimmäisen potkun.
... hän on tehnyt minusta tämän ihmisen, joka olen nyt ja auttanut minua löytämään itseni vaikeiden vuosien jälkeen. Tavatessamme olin erinäinen kasa rikkinäisiä paloja, mutta hänen avullaan niistä on kutoutunut eheä mosaiikki ja hän on tuonut minusta esiin vahvan ja rohkean naisen entisen aran ja pelokkaan tytön tilalle. Hän rakasti minua alusta asti, vaikka yritin parhaani ajaa hänet pois kertomalla menneisyydestäni kaikki kauheudet.
... hän haluaa mennä kanssani naimisiin ja kosiessaan sanoi tahtovansa olla kanssani yhdessä ikuisesti.