Puolisoni on ihanin koska...

ReginaVeritas

Keskustelun kolmiottelija
Helmikuunmammat 2014
Eli nyt listataan puolisoiden parhaita ominaisuuksia, niitä joiden takia niistä puolisoista niin tykätään. :)

Oma puolisonihan on ihanin koska...

- Saa tytön nauramaan
- Ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu
- On ihan maailman komein ja seksikkäin ;)
- Haluaa olla juuri minun kanssa
- Nauraa 'huumorilleni'
- Jaksaa minua silloinkin, kun kukaan muu ei jaksaisi

Ei välttämättä tarvitse aina kinuta sitä muuten vain sohvalla/sängyllä makailua läheisyyden puutteen/hellyyden kipeyden iskiessä. Usein jopa käskee kanssaan vaan makoilemaan ja sitten aina puhuskellaan kaikkea syvällistä - ja parasta on se, kun silittelee mahaa.

Jos huomaa meikäläisen naamasta, että tänään ei ole se ihan parhain päivä viikosta tai muuten vain vähän kyrsii, niin kysyy useimmiten että mistäs nyt tuulee ja usein inttääkin vastausta siihen asti, että kerron.

Pitäähän näitä ukkoja joskus kehuakin :rolleyes:

åke Osuit asian ytimeen. ;) Sen takia juuri tämän ketjun loin, että jos vähän löytyisi niitä, kun alkaisi miettimään. Harvemmin tosiaan suomalaiset toisiaan kehuu vaikka aihettakin olisi! Ajattelin, että näin voi joku muistaakin taas ne ihanat jutut. :)

Minulla on maailman paras mies :)
:HeartredHän antaa minun nukkua aamuisin pitkään vauvan kanssa, ja hoitaa isompien kaikki aamutoimet
:HeartredVäsymättä kantaa mulle kaupasta suklaata, kun on ollut rankka kiukkupäivä kotona
:HeartredHoitaa pihan (ja kodin pyydettäessä)
:HeartredOn maailman paras isä meidän kekaroille
:HeartredOn (tietenkin) hyvän näköinen ja hyvä kroppainen
:HeartredMuistaa muistaa minua merkkipäivinä
:HeartredOmaa lehmänhermot
Listaa voisin jatkaa loputtomiin :Heartbigred:Heartbigred

Minun mies on ihana, koska toi mulle tän kesän ekoilla helteillä ilmastointikoneen kaupasta, kun just olin päivällä ajatellut sellaista. Nyt taas arvostan sitä, kun se hurisee tuossa :) eli mieheni osaa yllättää mut pienillä jutuilla arjen keskellä. Eilenkin vei mut illalla jätskille italialaiseen jätskipaikkaan, kun sanoin, et oli ollut tylsä päivä. Mies oli töiden jälkeen väsynyt, mut vei silti <3

Ihan itkettää kun miettii sitä miten kamala on miehelle ollut kun on purkanut sille kaikki kiukut ja silti se vaan jaksaa pysyä rauhallisena. Ja aina tekee jos jotain pyydän. Se on maailman ihanin.

Minun mieheni on ihanin, koska se näyttää tunteensa avoimesti. Koska sillä on uskomattomat hermot ja mahtava huumorintaju. Koska se osaa suhtautua ihanasti silloinkin kun minulla on huono päivä. Koska se on loistava isä. Koska mä tiedän voivani luottaa siihen. Koska se innostuu helposti uusista asioista. Koska se on just se, mulle paras omana itsenään. ♥
Ja ennenkaikkea varmaan siksi, että se saa mut tuntemaan itseni rakastetuksi näytin mä miltä tahansa, joka päivä.♥

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Tuossa joku aika sitten mietin, että aloitan ihan just tällaisen ketjun. Paljon purnataan ja valitetaan, mutta pitäisi muistaa kehua! Edes joskus...

Sain osani kännäävistä ja hakkaavista miehistä nuorempana. Onneksi en koskaan halunnut heidän kanssaan naimisiin saati lapsia.. tiesin aina alitajunnassa, että nämä suhteet päättyvät kuitenkin vielä eroon. Niin kävikin.

Oma mieheni on aivan rehellisesti sanottuna täydellinen. Me emme juurikaan riitele, sillä ajatusmaailmamme elämästä kolahtavat niin yksiin. Joskus saatan paapattaa siitä, että hän jättää likaiset sukkansa lattialle ja sit hän vähä urputtaa vastaan.. mutta siinä on meidän riidat. Eikä noitakaan voi riidoiksi sanoa.

Minun rakkaani on todellinen helmi. Hän ei juo, ei polta, ei rilluttele ja hillu kylillä ja notku aina kavereilla tai vaan tietokoneella. Hän auttaa minua pojan kanssa, hän maksaa laskut ja pitää meistä huolta. Hän tulee aina kotiin tai jos haluaakin käydä kavereiden kanssa pelaamassa vaik säbää, niin muistaa kyllä ilmoittaa ja kysyykin vielä, että onhan ok. Hän pussaa, halaa, kertoo rakastavansa ja joka päivä! Hän on kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Me rakastamme molemmat luontoa ja siellä kulkemista. Me marjastamme, sienestämme, kalastamme tai muuten vain reippailemme luonnossa yhdessä. Hän on kiltti, avulias, ystävällinen, hauska, KOMEA ja purrrnauu.. seksikäs. :D

Hän on enemmän, kuin mitä minä mielestäni ansaitsen.

Pakko vielä mainita, että ihanin koska puhuu ja pussaa. Vaikka väittävät, että suomalaiset miehet ois huonoja tässä.
Tosin joskus ei meinaa puhetta irrota mielipiteen merkeissä, mutta muuten on varsin suulas yksilö. Ja joskus kun itsellä sen yhden pusun antaminen on tiukassa, niin oikein tulee ja ottaa pään käsiinsä ja pakottaa pussaamaan - minkä jälkeen tietysti vain naurattaa, jos on ollut hieman mökötyspäällä. ;)

Nauraa mun jutuille, välillä katketakseen.

Vie innolla harrastamaan erilaisia liikuntajuttuja joissa on itse hyvä, eikä odota että osaisin tai jaksaisin kuten hän, vaan saan olla hidas ja huono. Kehuu, kun kehityn.

Siivoaa ainakin oman osansa. Ylikin.

On harvoin huonolla tuulella ja pystyy puhumaan asioista.

Ei juurikaan käy poikien kanssa ulkona, juo muutenkin melko vähän.

Halukas kokeilemaan erilaisia terveellisiä ruokia mutta nauttii täysillä myös epäterveemmistä ruoista joiden tekemiseen on käytetty aikaa ja rakkautta, ja muistaa kehua ruokaa.

Tekee itsekin ruokaa, vaikka valikoima on suppeahko. Välillä yllättää esim. smoothiella tai pannarilla.

Takaisin