Samaa ajan kulumisen hitautta juuri päivittelin!! 125 päivää laskettuun aikaan, siihenhän on ikuisuus!

Palaisi edes nuo kauniit kesäilmat, nii pääsisi niistä nauttimaan iltaisin töitten jälkeen. Voisi aika kulua nopeammin :)
Minäkin olin eilen neuvolassa, kaikki oikein mainiosti, paino vain ei nouse, tällä hetkellä ollaan seitsemän kiloa miinuksella ennen raskautta-painosta. Puolitoista viikkoa selvisin kokonaan oksentamatta, mutta nyt taas ämpäristä on tullut aamuisin ystävä. Ei kiva! Tuntuu uskomattamalta, että kaikki se herkuttelu, jota sitten harrastan (kotiruuan ohessa) aina iltaisin, kun olo on hyvä, ei sitten kerrytä yhtään kiloja

Masentaa vaan, kun kaikki työllä hankitut lihakset ovat suorastaan sulaneet pois.
Mutta eipä auta, pääasia, että meidän poju kasvaa normaalisti ja sitten lokakuussa täytyy taas nauttia, kun olo on parempi ja ämpärinkin saa heivata kaapin perälle. Tammikuusta olen luvannut palata taas liikunnanohjaushommiin, jos en joudu/vauva ei joudu suurempiin toimenpiteisiin. Ja toinen asia, joka nyt motivoi kestämään tätä kamalaa oloa, on, että lupasin itselleni, etten osta raskausaikana enää yhden yhtä vaatetta. Vain henkkamaukalta ostin alkuraskaudesta pari perus t-paitaa mama-osastolta, mutta muuten olen pysynyt poissa kaupoista ja ennen kaikkea nettikaupoista. Tässä on nyt sitten perustettu äitin hemmottelutili, jonne laitan aina palkasta hiukan rahaa ja verottajan muistaessa joulukuussa isolla summalla, siirrän siitäkin sitten kolmasosan samaiselle tilille ja lähdemme koko perhe yhdessä sen verran ostoksille, että tämä mamma saa hiukan uusia vaatteita. Uskon, että pieni hemmottelu on siinä vaiheessa todella paikallaan!