Saria1 Tsemppiä kovasti sulle, että pahoinvointi helpottaisi jo. :) Se on kyllä tympeä, jos on pahoinvointia pitkin päivää sekä pitkän aikaa putkeen. Itselläni oli lievää pahoinvointia alkuraskaudessa, mutta toisella kolmanneksella hävisi kokonaan ja voi nyt hyvin mielin nauttia ruoasta.
Alisa Minulla myös on alkanut tuntumaan, että aika menee nopsaan. Varsinkin nyt kun raskaus näkyy ulospäin ja saa tuntea pikkuisen liikkeitä joka päivä.
Eilen illalla jopa luin kirjaa ääneen periaatteessa itselleni, mutta myös vauvalle. Potkuja tuntui koko sen ajan kun ääneen luin eli kai se pieni jo minut kuulee. Musiikkia olen myös silloin tällöin soittanut kotona kovalla ja vauva tuntuu siitä tykkäävän kun potkuja satelee minkä ehtii. Minulle tuttuni sanoi, että kannattaa joskus huudattaa musiikkia kovalla, niin vauvakin tottuu koviin ääniin ja sitten vauvan synnyttyä voi päiväuni aikaan imuroida ja pestä rauhassa pyykkiä, ilman että vauva heräisi ääniin. Nimittäin minun mielestäni (HOX! Minun mielestäni
) ei ole kiva mennä tutuille kylään, jossa on pieni vauva ja ei saa edes ovikelloa soittaa tai puhua suhteelliseen normaalilla äänellä, ilman että vauva herää. Pitää hulluna varoa päästämästä mitään naurahduksia kahvipöydässä jne. Elämä ainakin kuulostaa varmasti mielestäni helpommalta jos vauva on tottunut hyvin jo ääniin äipän kohdussa. :)
Seuraavaksi toivoisin, että tuo tuleva isimiäs suostuisi myös vaikka lukemaan vauvalle silloin tällöin kun tiedetään, että hän tuolla masussa kuulee. 8D
Mielialan vaihteluista ARGH!!! Siis mielialan vaihtelua on ihan liikaa ainakin minulla. Ei paljon tarvita, että verenpaineeni saa joku asia tai ihminen nousemaan taivaisiin eli v-käyrä räjähtää suurin piirtein. En tiedä ajattelenko asioita nykyään eri tavalla kuin ennen raskautta, mutta joistakin ihmisistä (tutuista/tuttavista) on tullut ihan uskomattoman tyhmiä. xD Ja välillä se naurattaa ja välillää ärsyttää ihan suunnattomasti. Voih ja sitten se, että voin itkeä ihan kaikelle ja myöhemmin nauraa sille asialle mille olen itkenyt. :D
-elwwis&pieni pojan palleroinen 23+2
.-