Puntarissa raskauskilot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M.Magia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänne kiloja kertyny 4-5 kg kotipuntarin mukaan.
Ei muistaakseni heittäny neuvolan puntarin kans ku muutaman gramman...
Vähällä on tähän mennessä päästy vaik yhessä välissä olin ehkä jopa huolestunu et kiloja tullu paljoki ku en päässy puntarilla käymään... (patteri loppu ja eihän sellasta muista ikinä kaupasta uutta ostaa) :)

Mulla kans nyt 5-6 kg tullu. Viime viikkoina kyllä maltillisesti eli alle 400g/viikko nruvolan mukaan. Oon mä kyl herkutellutkin, mutta ruoka-ajat taas vähän venyneet niin että oon ihan pinna kiteellä ennen ku saan ruokaa. Täytyis nyt petrata ja syödä säännöllisemmin.

Mun on kyllä pakko laittaa tää mun suklaanhimo kuriin. Painoo tullu nyt vähän reilummin vähä vajaa 2kiloa kuukaudessa ja tiiän et varmaan tällä mun syömisellä joku osa siihen.. Hyi. Ahistaaa ihan.. Et nyt pakko asennoituu vähän uudestaan ja heittää nuo suklaat tuolta kaapista roskiin ja alkaa syödä jotain porkkanaa vaikka. 4,5kiloa nyt tullu 24 viikossa, mut esikoisesta tuli vaan se 6 yhteensä ja en kyl haluis hirveesti enempää kerätä.. tätä painoo oli valmiiksiki tarpeeksi. Viimeks ku ei herkutkaan maistunu ku ihan viimesillään nii ei tullu niitäkää syötyä juuri ollenkaan. Tää poitsu taas saa himoamaan vaikka ja mitä :o

Mulla on paino noussut jo 6kg ja rv nyt 22+6 :confused: Enkä yhtään ihmettele, 2 suklaakonvehtirasiaa oon jo syönyt ja tänään ostin taas uuden kaappiin odottamaan... Tää on jo ihan kamalaa, mutta normaalia toimintaa mulle näin ennen joulua :oops: Syön mieheltä salaa noita :rolleyes::p:wink Pitäis kans tajuta laittaa jo jokin stoppi tähän touhuun!!!

Mulla noussut paino jo 8kg rv 22+1. Hirveältä tuntuu kun noin paljon jo lihonut!

Nyt 25+0 on tullu 6,5kg. Viime viikon punnituksesta itseasiassa laski 300g johtuen hullusta viikosta. Mulla helposti menee niin et joka toinen viikko ei paino nouse yhtään ja joka toinen pompsahtaa kunnolla. Tällä tahdilla se olis reilu 10kg yhteensä.

Torstaina paksahtaa 25 ja näköjään alkupainoon nyt tullut 6,6 kg mut mun aamupainossa ja iltapainossa on väh. kilon ero.
2 litraa vettä
500 grammaa rehua
Ruuat

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä on homma revenny täysin käsistä!! Ruoka maistuu hyvälle ja herkut etenkin suklaa vielä paremmalle!! Lopetin joku aika sitte vuoden alusta alkaneen karkkilakon ja sekös se katkas selkärangan.. 25+2 ja n. 9kg.. :/

Eilen valitin omalle äidilleni tätä mun makean himoa, kun ei mikään riitä. Äiti siihen että onko se nyt niin kamalaa, jos vähän herkuttelee. Sanoin sille et on se, kun jo 10kgtullut lisää. Äiti siihen et hänelle tuli 22kg kun mua odotti, ja 24kg kun odotti mun siskoo. Pitäähän niitä imetys varastoja olla! Niin kai sitte... :)

Aamu- ja iltapainon ero tänään 2,1kg. Ei uskois, että voi olla mahdollista! Eilen oli kyllä kasista paasto sokerirasitukseen.

Uskallankohan edes kirjoittaa tänne... älkää hirttäkö mua, mut mulla on nyt lähtöpainoon verrattuna -2,3 kg. Ja mulla on turvotusta! En tiedä mitä olis lukema jos pääsisin tästä turvotuksesta eroon. Mutta edellisessä raskaudessakin pääsin lähtöpainoon vasta rv34! Mut mulla on kyl sit kans ylipainoa mistä ottaa!

Jos on ylipainoa, niin painon ei ole välttämätöntä nousta ollenkaan koko raskauden aikana, sillä vauva saa tarvitsemansa. Nousu on yksilöllistä, mutta 8kg on nyrkkisääntönä aivan maksimi valmiiksi ylipainoisille. Alipainoisilla taas täysin eri lukemat.

Takaisin