Pulivälin ylitys

Tää tunsi potkut!!! Viikkoja 20+6 ja ekaa kertaa voin varmasti sanoa että nyt se on tänään liikkunut! Ihan selvästi pari sellasta hentoa tökkäystä ja ku painaen hieroin kohdasta niin tökkäs pari kertaa uudestaan![:D]
Sit lopetti ja nyt illalla uusiks kun koneella istuin! Vitsi tää on mahtavaa! Ollu pelko et onko siellä enää ketään, kun ei oo tuntenu mitään mutta on siellä! JEEE!
Toivottavasti meidän pikku isi pääsee myös pian tuntemaan potkut, onhan tuota jo herra odottanutkin, jo pari kuukautta sitten! Ihanaa mahtavaa!
 
Tänään on joku pikkuinen vetänyt sellasta biletystä tuolla alakerrassa että voi jessös! Pikku isi ei oo ihan varma tunsiko liikkeitä, koira häiritsi meidän kokeilu yritystä päästämällä sellasen pierun että mun kadoksissa olleet vatsalihakset ainakin löytyi![:D]
Mut näillä kikeillä ei mee kauaa varmasti että mieskin tuntee.[:)]
 
ALKUPERÄINEN: pikkuenkeli67

20 + 1 tänään. Miten tää aika onki menny näin nopeesti sen odotetun rv 12 virstanpylvään jälkeen??!!


OHHOH pikkuenkeliä... [8D] pienenpieni laskuvirhe... nyt on menossa rv 19+6 [:D][:D] Taidan oottaa aika innokkaasti puolivälin etappia!
 
No sehän on sitten virallisesti huomenna, mutta voi se oikeasti olla jo tänäänkin [:D] Ei voi tietää!
 
Täällä on tainnut pikkuveijari kääntyä nyt toisinpäin (oli rakenneultrassa naama mun selkäruotoon päin ja vielä etuseinämässä olevan istukan takana turvassa) koska aiemmin tuntuneet "kutittavat kuplat" on muuttuneet sellaisiksi kunnon muljahduksiksi.
Huomaan, että aikalailla sen jälkeen kun olen syönyt (verensokerit nousee?) alkaa mahassa melkoinen mekastus [;)] ja jumppaaminen. Viime yönä tosin heräsin myös mahan "omaan elämään". Aika mielenkiintoista... Jos noin pieni parikymmensenttinen sintti saa tällaisia tuntemuksia aikaan niin mitä se ~50cm viimeisten viikkojen potkujen sarja sitten onkaan!! 
 
HipHei! Täälläkin nyt sitten vähemmän viikkoja edessä kuin takana.. Ellei sit veny synnytys jonnekin 42 viikon paikkeille :D 
 Mutta nyt jotenkin uskaltaa taas enemmän luottaa että pikkukaveri mukana pysyy ja ensi keväänä meitä onkin kahden sijaan kolme <3 
 
20+0 <3 Uskomatonta miten aika on mennyt nopeesti.

Tiistaina 7.12 rakenneultraan! :)
 
Voi kuinka nuo potkut onkin nyt ihanin asia maailmassa, tietää että pikkuinen on vielä matkassa! <3
Tuntispa isikin ne vielä.
 
Täällä kans puoliväli ylitetty 20+2, tänään käytiin rakenneultrassa. Jonkun verran tuntuu jo liikeitäkin, ainakin oletan niidenolevan niitä emoticon
 
Muutaman päivän ajan on jo tuntunut että on jotenkin "heikossa hapessa" ja eilen tajusin että mulla on ekaa kertaa elämässäni mustat renkaat silmien alla :(

Sain puhuttua työpaikalta itselleni pikapika verikokeet ja tänään hb 116, kuukaus sitten oli vielä 130... Jotain lisärautaa alettava popsimaan, eihän tässä muuten jaksa kohta muuta kuin nukkua!?
 
Puoliväli täälläkin vihdoin saavutettu! Tänään 20+0 ja mahassa kova mylläys menossa emoticon  Ihanaa!

Oon muuten huomannu herkistyneeni ihan viime aikoina kaikista vauvoihin liittyvistä jutuista. Pari päivää sitten oli aamun lehdessä juttua keskosesta ja kyyneleet silmissä sitä luin -vaikka vauvalla oli kaikki hyvin! Sama juttu noiden vauvaohjelmien kanssa ja sen jonkun Liberon (vai minkä se nyt oli?) -mainoksen kanssa missä lauletaan Happy Birthdayta ja näytetään vauvojen kuvia. Ei vaan pysty katsoo herkistymättä... Hassua kun en ole ennen mitenkään kauheesti edes pitänyt vauvoja söpöinä... Äitiyteen kasvamista kai se on tämäkin ja hormonien tekosia.
 
Mullakin tuo herkkyys alkaa vain esiintymään koko ajan enemmän..
Itkeskellyt kun on katsonut vauva ohjelmia emoticon

Eilen itkin kotiin ajaessa kun tuttava perhe yrittää kolmatta lasta eikä vieläkään ole onnistunut, harmittaa niin lujaa heidän puolestaan.

Itku meinaa tulla myös jostain mitä mies sanoo, hyvää tai huonoa.
Heti on silmät vesikaljamalla.. :)
 
Tunnustan: Olen pessyt ekan koneellisen vauvanvaatteita! Taitaa mennä vähän jo liian pitkälle, mutta kun ne nyt oli tossa lattialla sopivasti niin tuuppasin koneeseen. Aika kiva niitä oli ripustella.
 
IhaNainen kirjoitti:
Tunnustan: Olen pessyt ekan koneellisen vauvanvaatteita! Taitaa mennä vähän jo liian pitkälle, mutta kun ne nyt oli tossa lattialla sopivasti niin tuuppasin koneeseen. Aika kiva niitä oli ripustella.


emoticon

Tunnustan: ekat bodyt ja yöpuvut nyt ostetttu, vaikka piti odottaa huomista 4Dultraa ja aloittaa vaatehankinnot sen jälkeen...
 
Takaisin
Top