Pulivälin ylitys

IhaNainen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
No niin ja sitten meikäläisellä haltaa huomisen jälkeen olla päiviä enemmän takana kuin edessä tätä raskautta, mikäli siis LA pitää kutinsa [:D] Aloitetaanpa siis seuraava ketju niin on jotakin uutta taas!
Aamulla neuvola ja sitten seuraava etappi on parin viikon päästä 25.11. rakenne ultra ja Itsenäisyyspäivän tienoilla saa sitten tilatakin jo äitiyspakkausta!
Toivottavasti kaikki ja kaikilla sujuu nyt loppuodotuskin lutvikkaasti! Tsemppiä kaikille huhtikuisille [:D]

PS. Taitaa tulla oikea pulinapoksi tästä, kun näköjään tuli pieni näppäilyhärö....
 
Täällä myös tuo puoliväli on ylitetty :)
Tänään käyty neuvolassa ja tasan viikon päästä vihdoinkin pääsee rakenneultraan! :)
Kyllä tämä aika onkin mennyt aivan hirmu nopee. Tuntuu kuin olisi ollut eilinen kun käyn tekemässä vessassa raskaustestin ja mies jää vessaan vahtaamaan tulosta ja mä odotan malttamattomana sohvalla :D
 
Täällä tulee torstaina rv 20+0! Sitten vielä kaks viikkoa ja rakenneultra. Kyllähän tässä jo pikkuhiljaa odottaa liikkeitä ja sitä mahaa näkyviin tuolta kaiken massan alta[:D]
 
Nyt on sitten puoliväli, tai puliväli miten vaan [;)] Aamulla oli neuvola ja tajusin että huh se rakenneultrahan on jo viikon päästä! Jotenkin olin siinä ajatuksessa että siihen on vielä kaksi viikkoa aikaa. Tämä aikahan alkaa tosiaan kulkemaan tosi haipakkaa - viikko ultrasta lähden Kiinaan ja sen jälkeen on neuvola ja sitten Joulu, Uusivuosi ja siten onkin enää kaksi kuukautta töitä! Huh! [:D][8|] Ai niin ja talvilomakin "pitää" sovittaa johonkin väliin... Varmaan enen joulua pidän vajaan viikon ja sitten lopun ensivuoden puolella.
 
Täällä ollaan iiiihan just siinä pulivälissä...[;)][:D]

Vähän vaikea käsittää! No tuntui alkuun, että rv4:stä johonkin rv9:n meni aika ihan sika hitaasti, mutta sitten on aika lähtenyt ihan juoksemaan!! Mulla kun oli heti ovulaation jälkeen niin voimakkaat raskausoireet että olin satavarma raskaudestani jo silloin, ja tuntui ihan ikuisuudelta se väli siinä että vois alkaa tekemään sitä raskaustestiä...
Lopulta tein sen testin kolme päivää ennen menkkojen alkamispäivää ja vahva plussa tuli...[:D]

Sitten kävi joka päivä katsomassa täältä, että minkänäkönen möykky se on tänään ja hihkuin ihan innoissaan et jee se on jo 1,5cm kokonen, onpa ISO! [:)]

Mutta nyt se on jo oikeasti iso!
Ja se näyttääkin vauvalta, eikä enää katkaravulta tai muulta alkeis-ameebalta!
Tää loppuaika tulee meneen varmaan kanssa ihan älyttömän nopeasti - ihanaa!
 
Vesimeloni [:)] Samat ihmetykset täällä...Piti oikein senttimitalla katsastaa että kuinka paljon on 15cm ja 21 cm... Aika tuntuu rientävän tässä keskivaiheilla vauhdilla. Saas nähdä sitten kun on RV30+ että kuinka pitkiä ne viimoset viikot odottavalle ovatkaan!!

En tiistaina tämäkin siis siirtyy pulivälijoukkueeseen!!
 
Heips!

Aivan uskomatonta tosiaan miten aika rientää...

Täällä ollaan maanantaina puolivälissä ja tiistaina on rakenneultra :)

- hippu76
 
Miten tää aika onkaan mennyt näin nopsasti ihan ensimmäiset viikot meni päiviä laskien,
nyt tuntuu kun joku kysyy että millä viikolla on niin pitää hetken miettiä että"niin milläs viikolla sitä jo ollaankaan" [:)]
 
Tosiaan ihanaa olla jo puolenvälin paremmalla puolella! Olen tässä parikertaa yllättänyt itseni höpöttämästä masulle jotakin äiti juttuja [:D] Jännittää se rakenneultra torstaina. Onneksi enää muutama päivä niin saadaannähdä mitä tuolla masussa möngertää! Toivottavasti Papulla kaikki kunnossa.
 
Nyt täälläkin on puoliväli virallisesti ylitetty.

IhaNainen: Täällä sama ilmiö.. Mutta pitäähän sille jutella "vauvakielellä" tai siis silleen, miten sille juttelee sitten kun se on syntynyt, niin se tunnistaa puhetyylin...[:D]

Täälläkin keskiviikkona se rakenneultra. Eilen tosiaan tuli paperiin verta pyyhkäistessä pariin otteeseen ja vähän oli tiputellu siinä välilläkin, mut näyttäis ettei tänään enää tullu. Mitä lie, mut en nyt jaksa olla kovin huolissani koska eilen tunsin kovastikin jumppausliikkeitä.

Oon nyt siis kanssa noin viikon ajan tuntenut niitä liikkeitä. Se on vänkä tunne, niin kuin jotain pientä muljahtaisi tuolla... Ja yhtänä iltana se tuntui oikein monottavan sarjaa tohon yhteen kohtaan...
Mieskin alkoi melkein itkeä kun mä sanoin sille että nyt taidan tuntee et se liikkuu tuolla, sit me vaan maattiin ihan hiljaa paikoillaan ja kuvailin aina miltä tuntuu ja missä. [;)]

On nää niin jänniä aikoja. [:)][:)]

Jos sen sukupuolen näkis parin päivän päästä, niin sais uuden inspiksen nimen kehittelyyn.. Meillä kun on ollut hieman erityylisiä ehdotuksia..... Tai et toisen mielestä joku nimi joka on ihan huippu, on toisen mielestä "nääh...no menettelee, mutta....."
Kyllä sen nimen pitää jotenki iskee molemmille.
 
On tää kyllä maailman mainiointa kun se tuolla masussa naputtelee! Oon tuntenut pitkin päivää..
Eilen illalla se ei meinannu antaa mun alkaa nukkumaan - mietin et miten sit loppuvaiheessa kun nyt jo näin selvästi tuntuu ne liikkeet.. Sain jostain käsityksen et kun ne liikkeet alkaa tuntuu niin ne on hentoja - hitot nää mitään hentoja oo vaan ihan kunnon pikku monotusta...[:D]
 
joo meillä kans ku monottaa niin monottaa kunnolla [:D] oottelin sellasta hentoa kutinaa eikä kuulunu ja ihmettelin jo ku ei mitään tunnu kunnes hoksasin että olin ihan erilaisia tuntemuksia ootellu, eli pitempään ne on tuntunu mu vasta joku viikko sitte hokasin ne kunnolla. Ja ei tää tyyppi tosiaan hiplaa vaan kyllä kunnon muljautuksia tuntuu [:D] äitin muru <3
 
Joo, ihan kunnon monotuksia masuss aharrastetaaan. Pikkuhilplauksista ja kuplan poksauksista voisi ehkä puhua silloin vkolla 16 kun ne alkoi tuntua, mut jo seuraavalla viikolla nää on ollut ihan kunnon kenkimisiä. Näkyy jo ajoittain mahan päällekin [:D]
 
pisces, voi täälläkin odotetaan niin innolla et isäkin sais tuntee potkuja!
Voi voi kun oon niin täpinöissä ton ultran jälkeen. En taas mahtanu mitään et alkoi vaan kyyneleet valuun siellä silmistä, mut niin tais isilläkin.. Haluisin vaan huutaa koko maailmalle että meille tulee pieni poika!!! [:)]

Olin ihan äimän käkenä siitä vehkeestä jalkojen välissä kun on ollu niin vahva tyttöfiilis, mutta se ei siis haitannu yhtään. Olin vaan yllättynyt ja olen kyllä ihan sairaan onnellinen tulee sieltä sit tyttö tai poika!
Nyt voi alkaa ajatteleen maailmaa pienen pojan näkökulmasta. [:)][:)]
 
Takaisin
Top