Pulinaketju

Taittaralla

Satasella mukana keskusteluissa
Tein nyt tällaisen jutteluketjun ihan vaan yleiseen pulinaan.

Aiotteko katsoa euroviisuja? Mua kiinnostaa kovasti, mutta en varmaan jaksa valvoa. Että varmaan katson huomenna. Pitää vältellä uutisia ja somea jotta saa jännittää pistelaskua. 🤭
 
Aion katsoa, jos vaan jaksan valvoa.😁 Kerrankin Suomella on mahis voittaa niin täytyy yrittää pysyä hereillä loppuun asti.😃
 
Mä katson, mutta pelottaa kyllä etten pysy hereillä 😆 viimeset pari viikkoa nukahtanut melkeen joka päivä ennen yhdeksää 🫣
 
Varovaisesti tulen mukaan tammikuisiin. On siis ensimmäinen joka toisella pas siirrolla tarttui mukaan. Koko ajan odottelee että milloin menkat alkaa ja se valuu viemäriin muiden kaveriksi. Varhaisultraa ja muita en vielä ole tilannut kun en uskalla ääneen sanoa asiaa kun pelkään että se katoaa sitten 😂
 
Koksa meinasitte alkaa ostaan äitiysvaatteita? Millähän viikolla alkaa raskaus näkyä ulos päin🙈 itsellä kyllä kauhea turvotus kokoajan varmaan näytän jo siltä et olis isokin maha 😅 nyt siis viiikkoja 8+2
 
Täällä viikkoja niin vähän kasassa, ettei toivottavasti tarvi vielä pitkään aikaan. Puristavia vaatteita ei oo punktion jälkeen voinut pitää (helmi->), niin lörppö legginsseissä jatketaan menoa ☺️
 
Koksa meinasitte alkaa ostaan äitiysvaatteita? Millähän viikolla alkaa raskaus näkyä ulos päin🙈 itsellä kyllä kauhea turvotus kokoajan varmaan näytän jo siltä et olis isokin maha 😅 nyt siis viiikkoja 8+2
Olen joutunut käyttämään 6. viikosta lähtien äitiysleggingsejä, koska turvotus ja kiristävä vyötärö ei ollu hyvä yhdistelmä. 😃
 
No enpä jaksanut katsoa viisuja kuin vähän alusta enkä näköjään oo jaksanut käydä täälläkään. 🥱 Vähän ottaa päähän vieläkin lopputulos. Tuntuu kuin voitto ois varastettu Suomelta. Ruotsin viisu oli ihan pliisukin.

Mulla ei mene mitkään tiukat vaatteet. Turvotustahan se vielä on. Söpö vauvamasu olisi paljon kivempi kuin tää. Koskahan sitä voi alkaa odottaa. 🥰
 
Itse myös ottanut lähinnä löysemmät mekot (ja sukkahousut) käyttöön. Kaikki ns normihousut puristaa aivan liikaa. Tämä alun turvotus on niin jäätävää, että voisi ulkopuolisen silmään jo luulla raskauden olevan pidemmällä. Oon aikaisemmissa ostanut aika vähän raskausajan vaatteita, muutamat äitiyshousut on ollut, mutta jos löytyisi jotain oikeasti kivan näköistä äitiysvaatetta niin voisin jopa tällä kertaa ostaakin.
 
Mullakin käytössä lähinnä vaan kollarit ja muut löysät housut kun turvotus on aivan jäätävää kokoajan. Lisäksi stressaa syöminen kun ei oikeestaan maistu mikään muu kun smoothie, jugurtti ja pasta… Mitähän tästäkin tulee jos koko ensimmäinen kolmannes menee tällä dieetillä 😅 kai tää toivottavasti helpottaa sentään jossain vaiheessa ja alkaa tehdä mieli myös jotain vihreää???
 
Mulla on muutama vaate vielä viime raskaudesta tallella, muutaman ehdin myydä ja olen jo ostanut tilalle yhdet samanlaiset collegehousut mitkä löytyi aikaisemmin (koska tuli vastaan face kirpparilla), ihan parhaat! Taisin ostaa myös parit legginsit ja t-paitaa samalla, en nyt tarkkaan muista 😂
 
Neuvola tyyppi käski odotella varhaisultran rauhassa. Hcg oli noussut normaalin käyrän mukaan ja käski vain rentoutua ja odottaa. Listalle liityn takasin kyllä vasta jos ultrassa syke ja normaali kasvuinen alkio on.

Onko porukassa käsityö ihmisiä oletteko löytäneet jo kivoja ohjeita mitä tehdä vauvalle?
 
Neuvola tyyppi käski odotella varhaisultran rauhassa. Hcg oli noussut normaalin käyrän mukaan ja käski vain rentoutua ja odottaa. Listalle liityn takasin kyllä vasta jos ultrassa syke ja normaali kasvuinen alkio on.

Onko porukassa käsityö ihmisiä oletteko löytäneet jo kivoja ohjeita mitä tehdä vauvalle?
Toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️❤️

Minä neulon, yksi jämälankapeitto (punasävyinen) ja yksi unipussi (pinkki) on varastossa ollut jo kauan odottamassa että joku läheinen saa tyttövauvan 😂 kantoliinasukkia mitä oon muille antanut niin on niitä kehuneet hyviksi niin ainakin muutaman parin ajattelin sellaisia vääntää, varmaan myös villapaitoja teen vauvalle mutta kovin ajoissa en kyllä aloita niitä projekteja 😊
 
Onko muut saaneet ultra aikoja? Meille tuli NT ultra ja rakenne ultra aikakin jo 🫨
Juhannuksen jälkeen Nt ultra,ens viikolla verikokeet.
 
Onko muut saaneet ultra aikoja? Meille tuli NT ultra ja rakenne ultra aikakin jo 🫨
Juhannuksen jälkeen Nt ultra,ens viikolla verikokeet.
Huomenna on eka neuvola (tänään 7+0), ja toivon että saan silloin ajan ainakin ensimmäiseen ultraan, ja tietoa siitä että milloin kannattaa mennä verikokeisiin.
 
Mulla oli eilen vasta neuvola (ja eilen oli 9+6). Tänään tuli jo maisaan et saa varata ajan. Ei ollu kun kaksi päivää varattavissa 😁, niin 27.6 otin ja sillon on 12+5. Niin ja verikokeissa kävin juuri.
 
Onko muut saaneet ultra aikoja? Meille tuli NT ultra ja rakenne ultra aikakin jo 🫨
Juhannuksen jälkeen Nt ultra,ens viikolla verikokeet.
Mä varasin just nt-ultran heinäkuun alkuun! sen jälkeen nipt yms verikokeet 🥰
 
Minä kävin tänään verikokeissa ja nt-ultra onkin kesäkuun lopulla. Eilen käytiin pikkutyyppiä moikkaa, kun oli lapsettomuushoitoihin liittyvä varhaisultra, tyyppi oli jo oppinut liikkumaan 😍 Siltikään ei voi uskoa, että tää on totta! Kovasti houkuttaisi Nipt oman iän puolesta, mutta täällä se pitäisi itse maksaa.
 
Takaisin
Top