Pulinaketju

Minä kävin tänään verikokeissa ja nt-ultra onkin kesäkuun lopulla. Eilen käytiin pikkutyyppiä moikkaa, kun oli lapsettomuushoitoihin liittyvä varhaisultra, tyyppi oli jo oppinut liikkumaan 😍 Siltikään ei voi uskoa, että tää on totta! Kovasti houkuttaisi Nipt oman iän puolesta, mutta täällä se pitäisi itse maksaa.
Osaatko sanoa missä hinnoissa ne pyörii?
 
Mitkä ns.normi aurinkovoiteista sopii raskaana olevalle? Koitin Prismassa niitä tutkia mutta en mielestäni missään nähnyt mainintaa onko kyseessä fysikaalinen suoja vai mikä,vai saako noita edes Prismasta pitääkö hakea Apteekista? Niveasta oon tykänny meillä ollut sitä 30stä ja joskus 50stäkin,mutta se ei vissiin ole soveltuva..
 
Mitkä ns.normi aurinkovoiteista sopii raskaana olevalle? Koitin Prismassa niitä tutkia mutta en mielestäni missään nähnyt mainintaa onko kyseessä fysikaalinen suoja vai mikä,vai saako noita edes Prismasta pitääkö hakea Apteekista? Niveasta oon tykänny meillä ollut sitä 30stä ja joskus 50stäkin,mutta se ei vissiin ole soveltuva..
Mulla on cittarista ostettu mossan fysikaalinen aurinkorasva, mutta varmasti paremmin löytyy apteekista ja verkkokaupoista. Ite en ainakaan löytänyt muuta ku ton mossan kaupasta..
 
Mitkä ns.normi aurinkovoiteista sopii raskaana olevalle? Koitin Prismassa niitä tutkia mutta en mielestäni missään nähnyt mainintaa onko kyseessä fysikaalinen suoja vai mikä,vai saako noita edes Prismasta pitääkö hakea Apteekista? Niveasta oon tykänny meillä ollut sitä 30stä ja joskus 50stäkin,mutta se ei vissiin ole soveltuva..
Mä en mistään löytänyt vedenkestävää fysikaalista 😒
 
Onko kukaan hommannut kotidoppleria tai onko aikomusta hommata?🤗 mä sain edellisessä raskaudessa äänet kuuluviin 9+ jotain kun ekan kerran kokeilin, mutta nyt luin että joillakin kuulunut jo 7viikolla. Vähän tekis mieli hankkia taas doppler, nyt viikkoja 7+2 niin jokohan sieltä kuuluis ☺️
 
@Niiskuneitinen1 hep! Täällä on doppler tilattu heti positiivisen tuloksen jälkeen. Lupaa ei oo aloittaa ennen varhaisultraa niin en stressaa lisää 😂 siis oma lupa kieltää sen. Niin pienet oireet että ei oo oikeen mitään. Ei mahakipu kuin hetkittäin, ei rintojen arkuutta, etova olo oli yhden päivän ei siis yhtään mitään. Jännityksellä odotellaan perjantaita..
 
Onko kukaan hommannut kotidoppleria tai onko aikomusta hommata?🤗 mä sain edellisessä raskaudessa äänet kuuluviin 9+ jotain kun ekan kerran kokeilin, mutta nyt luin että joillakin kuulunut jo 7viikolla. Vähän tekis mieli hankkia taas doppler, nyt viikkoja 7+2 niin jokohan sieltä kuuluis ☺️
Mä en varmaan uskalla, tulee vaan liian iso huoli jos en joskus niitä saakaan kuulumaan vaikka kaikki ois ok vauvalla 🤔
 
Onko kukaan hommannut kotidoppleria tai onko aikomusta hommata?🤗 mä sain edellisessä raskaudessa äänet kuuluviin 9+ jotain kun ekan kerran kokeilin, mutta nyt luin että joillakin kuulunut jo 7viikolla. Vähän tekis mieli hankkia taas doppler, nyt viikkoja 7+2 niin jokohan sieltä kuuluis ☺️
Tekisi mieli kyllä hankkia mutta samalla tuntuu vähän turhalta.. 🙈
 
@Niiskuneitinen1 hep! Täällä on doppler tilattu heti positiivisen tuloksen jälkeen. Lupaa ei oo aloittaa ennen varhaisultraa niin en stressaa lisää 😂 siis oma lupa kieltää sen. Niin pienet oireet että ei oo oikeen mitään. Ei mahakipu kuin hetkittäin, ei rintojen arkuutta, etova olo oli yhden päivän ei siis yhtään mitään. Jännityksellä odotellaan perjantaita..
Toivottavasti saat hyviä uutisia ultrasta perjantaina❤️
 
Oon kyllä muiden kanssa samaa mieltä että doppler on vähän turha ja sillä saa helposti itelleen stressin aikaiseksi mutta niin vaan silti hommasin sen🤷‍♀️😂 en vaan malttanut olla ostamatta ja sainkin heti tänään 7+3 sydänäänet kuuluviin🥹❤️ jos nyt malttais pitää näpit erossa tuosta ainakin pari viikkoa ettei tulis sitä paniikkia jos ei saakkaan ääniä uudestaan kuuluviin..
 
Saa nähdä kauan malttaa olla vielä kuuntelematta. Tuntuu ettei doppleria viitsi painaa liikaa, ettei vain vahingoita/häiritse pientä :)
 
Saa nähdä kauan malttaa olla vielä kuuntelematta. Tuntuu ettei doppleria viitsi painaa liikaa, ettei vain vahingoita/häiritse pientä :)
Hän on kyllä siellä hyvin suojassa, ei ihan pienestä hätkähdä vaikka ei tietenkään tahallaan kannata mitään iskuja ottaa vastaan 😅 Meillä esikoinen on välillä vähän kovakourainen, jalat menee sinne tänne ja tyttö kiipeilee päällä jos istuu tai makaa, kyllä vatsakin on saanut muutaman pienen potkun 😬 Mutta ei se silleen huoleta, yritän tietenkin suojata jonkun verran mutta aina ei ehdi 🙈
 
Mitenkäs te muut ootte selvinneet helteiden kanssa? Itsellä tekee helteet aina tiukkaa ilman raskauttakin ja nyt raskaana on kyllä moninkertaisesti kamalampaa 🤢🥵 Viime yönä heräsin parin tunnin välein pissalle ja juomaa vettä ja nyt aamulla on ollut kaikesta juomisesta huolimatta ihan nestehukkainen olo, joka paikkaa kolottaa, verenpaine on matalalla, sydän jyskyttää kovaa ja oksettaa. Kohta pitäisi lähteä ensimmäisiin labroihin ja yritän nyt parhaani mukaan tankkaa jotain kanalientä, etten pökrää matkalle 😵‍💫
 
Hän on kyllä siellä hyvin suojassa, ei ihan pienestä hätkähdä vaikka ei tietenkään tahallaan kannata mitään iskuja ottaa vastaan 😅 Meillä esikoinen on välillä vähän kovakourainen, jalat menee sinne tänne ja tyttö kiipeilee päällä jos istuu tai makaa, kyllä vatsakin on saanut muutaman pienen potkun 😬 Mutta ei se silleen huoleta, yritän tietenkin suojata jonkun verran mutta aina ei ehdi 🙈
Mun koira päätti yks ilta hypätä lattialta koko painollaan mun mahan päälle, kun makoilin sohvalla 😬 Ei tuntunu kovin kivalta, mutta ilmeisen yleisiä on tämmöiset eläinten tai lasten aiheuttamat tölväykset… onneksi on vaan 10kg koira! 😅
 
Onks kaikki siirtyny salaiseen ryhmään vai kesälomille, kun tuntuu että ihan hiljentynyt koko tammikuiset yhtäkkiä? 😆
 
Takaisin
Top