Pudotuspeli (Vauvan ikä) - 3 ääntä päivässä / käyttäjä

Nukkuu, jos nukkuu. Isompi siis… 😬
Ja itse asiassa 7-kuisena ei meillä kukaan kolmesta ole edes istunut vielä. Kaksi kolmesta on kyllä jo noussut seisomaan 7-kuisena. 😄 Ja itse olen ainakin kokenut vaiheen n.5-9kk työläimpänä ja myös imetyksen hormonivaikutus jaksamiseen alkaa hiipua. Meillä myös yöunet olleet aika rikkonaisia tuossa välissä.
Niin ne ovat erilaisia. Meillä jo vierotti itsensä tissistä niin sain välillä nukkua ihan rauhassa(jos vaan itse muuten sain nukuttua). 😄 ja konttaamista harjoitteleva (mutta ei niin nopeasti joka paikkaan ehtivä) lapsi viihdytti itseään sillä liikkumisen harjoittelulla. Tyttö halusi pienestä asti olla aina pystyasennossa niin oli kai keskivartalon tuki kehittynyt siinä ja oppi istumaan tosi aikaisin. Konttaamisessa meni vähän pidempään. Ei kunnolla oikein ryöminyt missään välissä vaan reenasi sitä konttausasentoa ja istuskeli. Liikkui käytännössä kierien ennen konttaamista. 😅 Mutta meillä tosiaan osui sellainen seesteinen ja mukava vaihe tuohon kohtaan. Alkoi se pahin väsymys helpottamaan, kun vauva nukkui paremmin ja ei tarvinnut olla pitämässä koko ajan sylissä (sitterit tms ei kelvanneet kuin hetken kerrallaan 🥴).

Takaisin