Pudotuspeli (Vauvan ikä) - 3 ääntä päivässä / käyttäjä

Tuo vastasyntynythän on kaikista työläin, kun herättelee öisin jatkuvasti ja saa koko ajan olla syöttämässä. Isompi vauva nukkuu jo yönsä ja itse tykkään, kun lapsi jo osaa istua ja kommunikoidakin jotenkin. 7kk ihan vaan sen takia, että meillä sattui siihen aivan valloittava vaihe, kun lapsi rakasti olla mukana kaikkialla ja nukkuikin varsin hyvin. 😄

Tuo vastasyntynythän on kaikista työläin, kun herättelee öisin jatkuvasti ja saa koko ajan olla syöttämässä. Isompi vauva nukkuu jo yönsä ja itse tykkään, kun lapsi jo osaa istua ja kommunikoidakin jotenkin. 7kk ihan vaan sen takia, että meillä sattui siihen aivan valloittava vaihe, kun lapsi rakasti olla mukana kaikkialla ja nukkuikin varsin hyvin. 😄
Nukkuu, jos nukkuu. Isompi siis… 😬
Ja itse asiassa 7-kuisena ei meillä kukaan kolmesta ole edes istunut vielä. Kaksi kolmesta on kyllä jo noussut seisomaan 7-kuisena. 😄 Ja itse olen ainakin kokenut vaiheen n.5-9kk työläimpänä ja myös imetyksen hormonivaikutus jaksamiseen alkaa hiipua. Meillä myös yöunet olleet aika rikkonaisia tuossa välissä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin