Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vielä ei ole löytynyt.
Toivossa on hyvä elää.Vielä ei ole löytynyt.Ainakaan yhtä herkullista.
![]()
Sanoi lapamato.Toivossa on hyvä elää.![]()
Ei se mitään, meinasin itse lisätä tuohon omaan kommenttiini tuon, mutta en muistanut tuota sanaa ja ajattelin viimeiseksi, että jospa sinä tulet lisäämään sen.Sanoi lapamato.
Sori, miulla on joku iskävitsitauti taas. Auttaisikohan siihen sipsit.![]()
Täällä on jouluherkut tuhottu jo kaapeista, eikä ole lisää tulossa.Ei se mitään, meinasin itse lisätä tuohon omaan kommenttiini tuon, mutta en muistanut tuota sanaa ja ajattelin viimeiseksi, että jospa sinä tulet lisäämään sen.Eli sama tauti vaivaa täällä. Auttoiko siihen sipsit? Meillä olisikin niitä jo ostettunakin lapsen kaverisynttäreitä varten.
![]()
Siinä meillä meni nyt uraauurtava tutkimus sivu suun.Täällä on jouluherkut tuhottu jo kaapeista, eikä ole lisää tulossa.Eli en päässyt kokeilemaan vaikutuksia.
![]()
Hyvällä otannalla vieläpä.Siinä meillä meni nyt uraauurtava tutkimus sivu suun.![]()
En sitten tiedä, olisiko se yhtään turhempi, kuin toteutunut tutkimus, josta kuulin radiossa. Siinö tutkittiin vesipisaran muotoa sen tippuessa.Hyvällä otannalla vieläpä.Kyllä tuosta saisi hyvän aprillipäivän otsikon: "Miljoonarahoitus myönnetty tutkimushankkeelle, jossa selvitetään voiko sipsien syöminen vähentää alttiutta kertoa iskävitsejä"
Minä teen tuota miehelle aina kotona.Isivitseistä tuli mieleen että pitäisi antaa miehelle lahjaksi muistikirja, mihin voi kirjoittaa nerokkaat vitsinsä muistiin. Epäilen että lohkaisee niitä ihan nähdäkseen ilmeeni![]()