Pudotuspeli (salmiakit ja lakritsit) - Ei äänirajoitusta

Minä kyllä tykkään ihan siitäkin, sukulakusta. Lakua en vain enää voi syödä, enkä salmiakkiakaan todennäköisesti, kun tulee äkillinen verenpaineen nousu ja huono olo. Mutta Kouvolan laku on kyllä minun suosikkini.

Kouvolan laku on hyvää, kun se on sellaista oikein tuoretta ja pehmeää. Turkinpippurit olisivat kyllä tästä listasta olleet miun ykkösvalinta. Ja se noitapillien sisus on ihan parasta myös.

Miulla on alhainen verenpaine niin käytän lakua verenpainelääkkeenä. 🤭

Sanoi lapamato.

Sori, miulla on joku iskävitsitauti taas. Auttaisikohan siihen sipsit. 🤔
Ei se mitään, meinasin itse lisätä tuohon omaan kommenttiini tuon, mutta en muistanut tuota sanaa ja ajattelin viimeiseksi, että jospa sinä tulet lisäämään sen. 😄 Eli sama tauti vaivaa täällä. Auttoiko siihen sipsit? Meillä olisikin niitä jo ostettunakin lapsen kaverisynttäreitä varten. 🤔

Muokattu viimeksi:
Ei se mitään, meinasin itse lisätä tuohon omaan kommenttiini tuon, mutta en muistanut tuota sanaa ja ajattelin viimeiseksi, että jospa sinä tulet lisäämään sen. 😄 Eli sama tauti vaivaa täällä. Auttoiko siihen sipsit? Meillä olisikin niitä jo ostettunakin lapsen kaverisynttäreitä varten. 🤔
Täällä on jouluherkut tuhottu jo kaapeista, eikä ole lisää tulossa. 😅 Eli en päässyt kokeilemaan vaikutuksia. 🤪

Hyvällä otannalla vieläpä. 🤭 Kyllä tuosta saisi hyvän aprillipäivän otsikon: "Miljoonarahoitus myönnetty tutkimushankkeelle, jossa selvitetään voiko sipsien syöminen vähentää alttiutta kertoa iskävitsejä"
En sitten tiedä, olisiko se yhtään turhempi, kuin toteutunut tutkimus, josta kuulin radiossa. Siinö tutkittiin vesipisaran muotoa sen tippuessa. 😄

Isivitseistä tuli mieleen että pitäisi antaa miehelle lahjaksi muistikirja, mihin voi kirjoittaa nerokkaat vitsinsä muistiin. Epäilen että lohkaisee niitä ihan nähdäkseen ilmeeni 🫣😬🤔
Minä teen tuota miehelle aina kotona. 😁 Mitä huonompi vitsi, sitä tympääntyneempi ilme. 😅😂

Takaisin