Aaltokukka
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Tammikuiset 2025
Helmikuiset 2025
Pulkka 14(+1)
Rattikelkka 7(-2)
Rattikelkka 7(-2)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On vaan pakko yrittää äänestää rattikelkkaa pois, kun törmäsin sellaisella aikoinaan puuhun ja oli tosi pitkään kipeä.Pulkka 8(+1)
Rattikelkka 1(-2)
Mulla on häntäluu edelleen kipeä pulkalla lentämisestäOn vaan pakko yrittää äänestää rattikelkkaa pois, kun törmäsin sellaisella aikoinaan puuhun ja oli tosi pitkään kipeä.
Auts! Se muuten sattuu. Mä oon kaksi kertaa onnistunut häntiksen murtamaan, tosin en urheillessa. Älä koskaan leiki nukkuvaa krokotiiliä leikki-ikäisen kanssa!Mulla on häntäluu edelleen kipeä pulkalla lentämisestä
Pulkat on ihan kivoja, mut jos noista kahesta pitää valita niin rattikelkka Lohduttaudun sillä, että toiset meistä sentään on osannu ajaa silläPulkka 6(+)
Rattikelkka 0(-2)
Höh, yhäkin pakko oli kelkka kumota, mutta jätin lisäpisteen pulkalle antamatta lohduttaakseni edes vähän Pilkki24 pulkkatraumaa!
Toivottavasti en saa nyt ohjerikosta ulkoliikuntakieltoa
Hyvin sanottu, etenkin kun tälläiselle joka on murtsikkasukset saanut poikki 30cm kärkipäästä järvenjäällä niillä liikkuessa! Oisittepa nähneet vanhempien ilmeet kun niin totesin uusille, viikon vanhoille kilpasuksilleni käyneen. Tärkeintä oppi tuolloin oli oppia ajoittamaan negatiivisten viestien kertominenPulkat on ihan kivoja, mut jos noista kahesta pitää valita niin rattikelkka Lohduttaudun sillä, että toiset meistä sentään on osannu ajaa sillä