Pudotuspeli (mäenlaskuvälineet)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on häntäluu edelleen kipeä pulkalla lentämisestä 😆
Auts! Se muuten sattuu. Mä oon kaksi kertaa onnistunut häntiksen murtamaan, tosin en urheillessa. Älä koskaan leiki nukkuvaa krokotiiliä leikki-ikäisen kanssa!
Niin pulkassa ei oo jarruja, kuten siinä rattiksessa oli. Kiitos jarrutuksen kelkka kääntyi ja tömps! kun kädellä yritin estää törmäystä...

Pulkka 6(+)
Rattikelkka 0(-2)

Höh, yhäkin pakko oli kelkka kumota, mutta jätin lisäpisteen pulkalle antamatta lohduttaakseni edes vähän Pilkki24 pulkkatraumaa!
Toivottavasti en saa nyt ohjerikosta ulkoliikuntakieltoa 🤫

Pulkka 6(+)
Rattikelkka 0(-2)

Höh, yhäkin pakko oli kelkka kumota, mutta jätin lisäpisteen pulkalle antamatta lohduttaakseni edes vähän Pilkki24 pulkkatraumaa!
Toivottavasti en saa nyt ohjerikosta ulkoliikuntakieltoa 🤫
Pulkat on ihan kivoja, mut jos noista kahesta pitää valita niin rattikelkka 😁 Lohduttaudun sillä, että toiset meistä sentään on osannu ajaa sillä 🤪

Pulkat on ihan kivoja, mut jos noista kahesta pitää valita niin rattikelkka 😁 Lohduttaudun sillä, että toiset meistä sentään on osannu ajaa sillä 🤪
Hyvin sanottu, etenkin kun tälläiselle joka on murtsikkasukset saanut poikki 30cm kärkipäästä järvenjäällä niillä liikkuessa! Oisittepa nähneet vanhempien ilmeet kun niin totesin uusille, viikon vanhoille kilpasuksilleni käyneen. Tärkeintä oppi tuolloin oli oppia ajoittamaan negatiivisten viestien kertominen 😁
(Ei kerrota kellekkään että eno hinasi meitä muksuja vuorotellen traktorin perässä narun avulla...ei ollut nähnyt lumen alla ollutta railon aiheuttamaa jääröykkiötä johon mun suksi jäi kiinni) Miksiköhän eno oli tuolloin(kin) hajonneesta suksesta kahvipöydässä kertoessani ihan hiljaa? -mä vaan hiihdin niin kovaa ja .. sitten se vaan takertui ja katkesi kun kaaduin. Velipoika, jollakin enon toimesta hiljaiseksi lahjottu/ uhkailtu nyökytteli kuulemaansa..." Joo, me kaikki vaan hiihdettiin siellä niiden jäiden seassa ja vain toi kaatu".

Muokattu viimeksi:
Takaisin