Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikähän vampyyrikeskittymä täällä on, kun kukaan ei tykkää auringosta.![]()
Onhan @Olive revontuletkin hienoja, mutta niitä näkee niin harvoin. Auringonnousu täällä keskellä talvista metsää, jossa ei katuvaloja ole, on tosi hieno. Ensin alkaa näkyä valon oranssi kajo. Se saattaa pilvettömällä säällä näkyä jo 1,5 tuntia ennen varsinaista auringon nousun ajankohtaa. Sitten alkaa taivas saada muitakin sävyjä. Ja se valon tulo täydelliseen pimeyteen on jotenkin elähdyttävää.![]()
Se harvinaisuus tekeekin niistä hienoja! Mun työhuone on itään päin ja asutaan pienellä mäellä, joten auringonnousut on etenkin talviaikaan tuttu näky työpöydän ääressä - mun mielestä ne ei ole useinkaan niin hienoja kuin esim elokuiset auringonlaskun tai ne revontulet.
Minä taas en herännyt aamulla tarpeeksi aikaisin. Tai en tajunnut heti herätessä alkaa äänestää.Auringonlasku 12 (+1)
Revontulet 6 (-2)
Sori menin nukkumaan. Pääs auringonnousu tippumaan. Mut ääni auringonlaskulle. Ääni siksi noille että ilahduttavat usein. Revontulet on niin harvinaisia vaikka upeita ovatkin
![]()