Pudotuspeli (Luonnonilmiöt ym.) - 3 ääntä päivässä / käyttäjä

Onhan @Olive revontuletkin hienoja, mutta niitä näkee niin harvoin. Auringonnousu täällä keskellä talvista metsää, jossa ei katuvaloja ole, on tosi hieno. Ensin alkaa näkyä valon oranssi kajo. Se saattaa pilvettömällä säällä näkyä jo 1,5 tuntia ennen varsinaista auringon nousun ajankohtaa. Sitten alkaa taivas saada muitakin sävyjä. Ja se valon tulo täydelliseen pimeyteen on jotenkin elähdyttävää. 😊

Onhan @Olive revontuletkin hienoja, mutta niitä näkee niin harvoin. Auringonnousu täällä keskellä talvista metsää, jossa ei katuvaloja ole, on tosi hieno. Ensin alkaa näkyä valon oranssi kajo. Se saattaa pilvettömällä säällä näkyä jo 1,5 tuntia ennen varsinaista auringon nousun ajankohtaa. Sitten alkaa taivas saada muitakin sävyjä. Ja se valon tulo täydelliseen pimeyteen on jotenkin elähdyttävää. 😊

Se harvinaisuus tekeekin niistä hienoja! Mun työhuone on itään päin ja asutaan pienellä mäellä, joten auringonnousut on etenkin talviaikaan tuttu näky työpöydän ääressä - mun mielestä ne ei ole useinkaan niin hienoja kuin esim elokuiset auringonlaskun tai ne revontulet.

Se harvinaisuus tekeekin niistä hienoja! Mun työhuone on itään päin ja asutaan pienellä mäellä, joten auringonnousut on etenkin talviaikaan tuttu näky työpöydän ääressä - mun mielestä ne ei ole useinkaan niin hienoja kuin esim elokuiset auringonlaskun tai ne revontulet.

Jokaisella on se oma kokemus, jonka mukaan äänestää. 👍

Auringonlasku 13 (+1)
Revontulet 7 (-2)

Molemmat on toki hienoja, mutta liityn auringonpalvojiin. Rakastan auringonnousuja ja -laskuja erityisesti merenrannalla. 😍

Auringonlasku 12 (+1)
Revontulet 6 (-2)

Sori menin nukkumaan. Pääs auringonnousu tippumaan🤣. Mut ääni auringonlaskulle. Ääni siksi noille että ilahduttavat usein. Revontulet on niin harvinaisia vaikka upeita ovatkin😊

Auringonlasku 14 (+1)
Revontulet 2 (-2)

Ja tämä ääni meni sellaiselle välimerelliselle kesäiselle auringonlaskulle, joka tuo lämpimän yön tullessaan. Ei sille, joka tuo kylmän ja pimeän yön. 😅

Minä en äänestänyt niinkään ilmiön vaikuttavuutta vaan auringonpaiste vaan sinällään on mukavaa ja auringonnousu mahdollistaa sen paisteen. 😄

Muokattu viimeksi:
Takaisin