VäriSointu
Supliikin supersankari
Keittiövaaka 8 (+1)
Sauvasekoitin 4 (-2)
Sauvasekoitin 4 (-2)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla toi vaakailu on muodostunut rakkaaksi harrastukseksi nii oli pakko puolustaaOli huvittavat kaksi viimeistä kun ensimmäisen tehosekoittimeni ostin vasta pari vuotta sitten ja keittiövakaa en ole omistanut sitten ensimmäisen yhteisen asunnon joskus 13v sitten. Ilmeisen hyvin selviän ilman tärkeimmiksi ajateltuja välineitä![]()
Mulla on kyllä ihan sama, etten viihdy keittiössä, paitsi leivoin yhteen aikaan aina vieraille tai vieraillessa. Mies kokkaa ja pystyy avaamaan jääkaapin ja päättämään minuutissa jonkun gourmet ruuan niistä tuotteista mitä on. Itse menen sekasin jos puuttuu yksi reseptin vaatima ainesosa, ja tarvin tietää hyvissä ajoin etukäteen jos minun pitää tehdä ruoka.Mie en ihan hirveästi meillä keittiössä viihdy. Mutta rehellisesti sanottuna en ole sitten peruskoulun köksäntuntien käyttänyt keittiövaakaa (jos käytin sielläkään, kun taisin keskittyä heittelemään taikinoita viereisiin keittiöihin).
Saan kyllä tehtyä ihan herkullista ruokaa, jos vaan jaksan keskittyä. Usein tosin poltan jotain pohjaan tai unohdan uuniin, koska en vaan jaksaisi vahtia...
Ainoa mitä oikeasti käytän joka päivä, on kahvinkeitin. Itsekseni elelin ilman mikroakin ihan tyytyväisenä ja tänäänkin käytin sitä ensimmäistä kertaa moneen viikkoon. Leipomista ei meillä tehdä kuin juhliin, eikä ole vauvaa jolle tarvitsisi olla jatkuvasti soseuttamassa jotain.
Leivänpaahdin on kyllä ehdoton, kun syön usein pakkasesta leipää sen kautta. Meillä menee tosi vähän leipää niin ei viitsi homehduttaa sitä pöydällä.![]()
Puhuitko jotain kaksoisolennoista joskus?Mulla on kyllä ihan sama, etten viihdy keittiössä, paitsi leivoin yhteen aikaan aina vieraille tai vieraillessa. Mies kokkaa ja pystyy avaamaan jääkaapin ja päättämään minuutissa jonkun gourmet ruuan niistä tuotteista mitä on. Itse menen sekasin jos puuttuu yksi reseptin vaatima ainesosa, ja tarvin tietää hyvissä ajoin etukäteen jos minun pitää tehdä ruoka.
Ja listasta ainut ehdottomaksi kokemani kodinkone on kans tuo leivänpaahdin. Se on ainut mitä ilman hetken olleena on tullut olo että jotain tärkeää puuttuu, muiden kanssa voi säätää. Kyllä mikrokin helpottaa, mutta sitäkin ilman selviää.