Pudotellaanko painoa?

sormustin

Satasella mukana keskusteluissa
Ajattelin tänne laittaa tälläsen painonpudotustopicin vielä erikseen, kun kova hinku olis painoa pudotella. Musta on kiva, kun pääsee neuvolassa valvovan silmän alla puntarille aina kun vauvan kanssa käy.

Raskauskiloja tuli reippaasti, paino synnytystä edeltävänä päivänä 102kg, nyt 93kg. Ensimmäisen viikon aikana lähti tuo yhdeksän, ja sitten stoppas. Meillä syödään korviketta, joten imetyskään ei ole tukena painonpudotuksessa.

Vertaistukea siis kaipailisin, vinkkejä ja ihan vaikka kuulumisia siitä miten paino putoaa. Ei haittaa vaikka menis mun yksinpuheluks koko ketju, edistymisestä meinasin täällä aina ilmotella :)

Mitään erityistä, karppaamista, diettejä yms. en meinannut kokeilla, ihan vaan jättää herkut vähemmälle ja pienentää annoskokoja. Ja tietysti lisätä liikuntaa. Liikunnan kanssa mulla onkin ongelma, oon uskomattoman hidas kävelijä, juosta en voi huonojen polvien takia, ja ryhmäliikuntoihin en yksinhuoltajana pääse. Crosstreineri muuttaa mun luo parin viikon päästä, josko sillä sais sitten tulosta aikaseksi. Kotiliikunta vinkkejä otetaan vastaan :)

Eli tästä se siis lähtee:
Paino raskauden lopussa: 102kg
Paino ennen raskautta: 86kg
Aloituspaino: 93kg
Tavoitepaino: 70kg
1.Välitavoite: 1.1.2011. 90kg
 
Täällä kans tuskaillaan kilojen kans... Raskauden aikana tuli 28kg [:'(]
Eli synnyttämään lähdössä kiloja oli 81, parin viikon kuluttua oli tippunut 69kg ja siihen se jäi jumittamaan taas pariks viikoks. Sitten aloin katsomaan enemmän syömisiäni, ja paino putosi 65 kiloon. Vähän aikaa kyllä harkitsin erilaisia dieettejä, mutta ei minusta oo sellasiin [:D]

Liikuntaakin on tarkotus lisätä... muttamutta oon laiska [&:] Kovasti kyllä haluaisin mennä johonkin jumppaan tai muuhun vastaavaa, mutta en saa aikaseks :s

Meillä mennään kans korvikkeilla :)

Paino ennen raskautta: 53kg
Paino raskauden lopussa: 81kg
Paino nyt: 69kg
Tavoitepaino: 53kg
 
Joo kova hinku ois saada loppujakin kiloja pois.

Raskauden alussa oli 75kg
Josta ensin tippui, mutta loppujen lopuksi painoa oli 102kg  [:D]
Paljon turvotusta koska pari päivää synnytyksestä painoa "enään" 92kg
Nyt on painoa sellaiset 85kg en tiedä tarkalleen kun en ole punninnu,
mutta tavoitteena olisi n.70-75kg siinä kun pysyis niin olis huomattavasti parempi.

On ollu mieli maassa ettei ole huvittanut tehdä yhtikäs mitään ja aluksi niin huonossa kunnossa ettei pystyny liikkumaan.
Pitäisi saada aikaiseksi lähteä ulos lenkille, kun raitis ilma takuulla piristäisi.
 
Mulla hyvin lähtenyt paino tippumaan. Mikään kiire mulla sen asiankanssa ei ole, mutta sen verran, ettää ennen raskautta olin tosi tiukalla laihutuskuurilla. Sitten kun tulin raskaaksi, niin lopetin laihuttamisen ja huupsansaa ne kilot vieri takaisin mutta mutta... :D

Paino ennen raskautta: 65kg
Viimeinen neuvolakäynti: 93kg
Nyt: 75kg
Tavoite: takasin siihen 65kg ;)

Hiljaa hyvä tulee!
 
Tännekin noita ihania kiloja kertyi ihan riittämiin..

Ennen raskautta 73kg
Raskauden lopussa 95kg
Nyt öö pari viikkoo sitten 83kg
Tavoite 70kg

Mulla olis kauhea innostus lähteä potkunyrkkeilyyn, jumppiin, ratsastaan ym., mutta kun ei ole miestä niin vauvelin vahtia on vähän vaikeampi saada. Voi olla ettei mun polvi enää edes kestäis potkunyrkkeilyä. Just ajattelin, että jos pääsis ens viikolla jumppaan ja isä tulis kattomaan pikkusta, mutta isä kaatu pihalla ja nyt sillä on kylkiluita poikki, ranne ja nenäkin sai omat osumansa, ettei se nyt ainakaan pitkään aikaan pääse. Äitikään ei kauhean usein pääse tänne niin pitkäksi aikaa, siis n. 3tunniksi. Kävelyllä yritetään joka päivä käydä, nyt taas pienellä on flunssaa niin sekin on nyt ollut esteenä. Sitten kun kotona vaan kököttää niin tulee sitä vähän väliä syötyä jotain pientä..
Tuo zumba vois kyllä olla kiva myös:)
Onneks välillä on vaunuilu seuraakin niin viitsii lähteäkin useammin "kunnon" lenkeille:)
 
Mä voisin ilmoittautua kanssa.
Painoin ennen raskautta laihdutettuani 93kg ja laitokselle lähtiessä muistaakseni 107,3kg.
Viimeksi neuvolassa paino oli tippunut ja enää 88,4kg.
Oon viimeksi painanut näin vähän vuonna 2003 :)

Nyt ois hyvä mahdollisuus pyrkiä tavoitepainoon joka vois olla vaikka 77kg.
Maltillisesti kuitenkin, kun vauva on lähes täysimetyksellä. Syön kuitenkin ihan tuhottomasti herkkuja ja liikunta on ollut lähinnä vaunulenkkeilyä silloin tällöin. Mies tosin jo lupas että saan alkaa käydä joogassa 1krt/vko. Aion pyytää lupaa myös hydrobiciin 1krt/vko, kun hänelläkin kahtena iltana harrastus.
 
Jaahas, totuuden hetki, jälkitarkastus edessä, mä luulen et painoo on tullu jo lisää, ku imetys on loppunu, mut syöminen jatkunu samaan tahtiin. Mulla on ihan järkyttävä makeannälkä. Oon yrittäny lievittää sitä light colalla, jota muuten kuluu... Eli 93kg oli viime punnituksella, saas nähdä mitä nyt näyttää...
 
Mullakin on kauhea makeannälkä ja todella usein. Raskauden aikana rouskutin jääpaloja aina kun tuntu että pitäis saada karkkia. Aattelinkin että vaikka onki talvi ja kylmä niin pakko se on koittaa ottaa takaisin tavaksi.
Jääpaloissa ei ole kaloreita ja ne maistuu aivan taivaalliselle!

(parhaillaan tässä mussutan suklaapatukkaa [8|])
 
Mulla paino pyöriny nyt pari päivää 63kg [:)]  eli 6 kiloa tippunu muutamassa päivässä :O
Toivottavasti ei lähtis nouseen... Vielä 10 kiloa ku sais pois :)
 
Täällä oli:

Raskauden lopussa: 118kg (viimeisen viikon aikana +12kg!!!!)
Ennen raskautta: 93kg
Nyt: 90kg
Ja tavoitteena on: 80-85kg.

Kaipa tää tästä siitenku papu pääsee kotiin :) <3
 
Ennen raskautta 56kg

Raskauden lopussa 68kg

Nyt 59kg ja tavoite olis päästä taas 56kg.
 
tarut: meillä melkein samat luvut!

ennen: 53 kg
synnärille lähdettäessä: 68 kg
kotiutuesssa: 61,5 kg
nyt: 59 kg
tavoite: 56 kg (en aio tehdä asialle mitään kun paino putoaa näköjään itsestään vaikka karkkiakin menee päivittäin)

Eli ainut asia mikä ulkonäössä tällä hetkellä mietityttää on tuo linea negra joka edelleen kulkee tuolta rintojen alta koko matkan halkaisten lähes entiselleen kutistuneen, mutta väriltään tumman masun. Lähteeköhän se pois? Navan kohdalla viiva on sentin leveä!
 
Paino ennen raskautta: 60kg
Viimeisessä neuvolassa: 69,4kg
3vk synnytyksestä: 56kg
Tavoite: 52 kg kuulostas ihanteelliselta, tosin oon painanu sen verran viimeks varmaan yläasteella [:D]

Mulle ei onneks raskauden aikana tullu juurikaan ylimäärästä, ja painoo on tosiaan tähän mennessä tippunu enemmän kun mitä tuli mutta kiinteytyksen tarpeessa oisin kyllä ja mietinkin et missäköhän vaiheessa voi alkaa treenaamaan vatsalihaksia?

Annelse, mulla jäi kans tumma viiva masuun eikä se ainakaan vielä näytä mitään vaalenemisen merkkejä... Raskausarpia ei onneks tullu ollenkaan et pitäs varmaan olla ihan tyytyväinen mut ei tuo masua halkova viiva mikään superseksikäs oo..[:'(]
 
Mulla kans toi linea negra näkyy tosi tummana vielä [&:] Raskausarpia ei oo mahassa ollenkaan! Mutta reisissä sitte senki puolesta [:'(]
 
Annelse niinpäs näkyy olevan :)

Mä olen ainakin treenannut vatsoja täällä ja lenkkeillyt ihan normaalisti. Kokeilin juoksemista vaunujen kanssa mutta se oli tässä talvikelissä vähän hankalaa kun oli koirakin mukana. Kesällä sitten uudestaan kun saa tytön juoksurattaiden kyytiin :)
 
Ostin eilen vaa'an, joten ajattelin päivitellä tilannetta oman vaa'an mukaan, kun niissä on aina heittoja.

Eli aamupaino tänään 89.9kg, tavoitteeseen matkaa 19.9kg.

Onko muuten muilla ollu vielä turvotuksia? Musta tuntuu että mulla on tyynyn kuva poskessa vielä tunti heräämisen jälkeen.

Vaunuilua saa muuten hyvin tehostettua nilkkapainoilla, mulla on ennen raskautta ollu lähes jatkuvassa käytössä, kun mulla on niin polvet niin huonossa kunnossa, et pakko pitää ne kasassa hyvillä jalkalihaksilla:) Mut oikeesti, jotku parin kilon nilkkapainot tekee jo ihmeitä verrattuna peruskävelyyn. Ja mua muuten ärsyttää, ettei voi työntää vaunuja ja käyttää kävelysauvoja samaan aikaan :)
 
moro!

Mä painoin 57kg ja n.20kg tuli painoa. tavoite olisi päästä takaisin.
 
Eilen vaaka näytti 54,5 kg eli ohi mentiin ihan vaan imettämällä ja hyötyliikunnalla kun tavoite oli 56 kg.
 
Takaisin
Top