Potutusketju!

Meillä taas oma perhe ei osaa kommunikoida, ja kaikesta keskustellessa muistetaan sanoa että älä nyt sille sano että sanoin näin.. Huoh.. Yritä sit muistaa mitä sai sanoa kenelle.. Lopulta tilanne on se että kaikki tietää asiasta mutta kukaan ei voi keskustella siitä keskenään.

Päätinki yks päivä että en oikeesti jaksa enää, jos joku miulle jotain kertoo niin mie siitä puhun, sama se vetääkö joku siitä herneen nenään. Kasvakoot aikuisiksi.. :sour:
 
Täälläkin valitettavaa kommunikoinnista. Poika oli lakkopäivinä yökylässä äitini ja hänen miehensä luona. Kun äitini mies toi lapsen takaisin hän pisti vain viestin että tuo nyt. Ei siis jäänyt odottamaan vastausta tai edes katsonut onko viesti tullut perille. Entä jos ei oltaisikaan oltu kotona? Mielestäni lasta tuodessa pitää varmistaa että lapsi ollaan vastaanottamassa ellei ole sovittu mihin aikaan tuodaan. Jos ei voi soittaa niin sitten ainakin odotetaan vastaus. :mad:
 
Luin vuosia sitten tapauksesta, jossa huoltaja oli palauttanut kolmivuotiaan lapsen tapansa mukaan työntämällä sovittuun aikaan lapsen toisen huoltajan ovesta sisään... tyhjään taloon. Toinen huoltaja oli tullut kotiin ja löytänyt sieltä paniikissa itkevän lapsen. En muista mitä tuosta seurasi, mutta kaikille pitäisi aina teroittaa se, että aina kun lapsesta vastuussa oleva aikuinen vaihtuu hetkeksikin, pitää aikuisten olla naamakkain, ettei tällaista tapahdu. Meidän päiväkodissakin on sääntö, että aina kun lapsi tulee tai lähtee päiväkodista, lapsi kättelee opettajaa huoltajan nähden, ja siinä kohtaa vastuu siirtyy.
 
Kävin pitkästä aikaa yksin kaupungilla hoitamassa noin miljoona ja yksi asiaa. Oikeasti meni koko päivä ja koko reissun päätteeksi kävin vielä ruokakaupassa. Oli lista joo ja whatsapp täynnä "tuo vielä sisätätäjatota" -viestejä.

Mä unohdin Hornet -paketin.
Ihan oikeasti se luki listassa ja lukee siinä edelleen mut silmät vaan jotenkin hypänny just sen rivin yli.

No tämän unohduksen takia mies ei ole puhunut mulle tänä iltana sanaakaan.
Jee.
 
Luin vuosia sitten tapauksesta, jossa huoltaja oli palauttanut kolmivuotiaan lapsen tapansa mukaan työntämällä sovittuun aikaan lapsen toisen huoltajan ovesta sisään... tyhjään taloon. Toinen huoltaja oli tullut kotiin ja löytänyt sieltä paniikissa itkevän lapsen. En muista mitä tuosta seurasi, mutta kaikille pitäisi aina teroittaa se, että aina kun lapsesta vastuussa oleva aikuinen vaihtuu hetkeksikin, pitää aikuisten olla naamakkain, ettei tällaista tapahdu. Meidän päiväkodissakin on sääntö, että aina kun lapsi tulee tai lähtee päiväkodista, lapsi kättelee opettajaa huoltajan nähden, ja siinä kohtaa vastuu siirtyy.

Jep meilläkään ei päiväkodista lähdetä minnekään ennen kun vanhempi ja hoitaja/lto on kohdanneet. Lapsi leimataan ulos ja kerrotaan päivän kuulumiset. Parasta tässä vielä se kun ihmeteltiin heille että mitäs kun näin toimittiin ja toivottiin että jatkossa joko odotetaan meiltä vastaus viestiin tai soitetaan ennen kun lapsi tuodaan, siitä loukkaannuttiin. Ollaan me vaan ilkeitä, kun toivotaan että jatkossa toimittaisi normaalien käytöstapojen mukaisesti. :sour: Eihän muutenkaan kenellekään noin vaan mennä omilla avaimilla ilman että siitä tiedetään.
 
Kiva kuulla ettei olla yksin tän "sukulaiset ei osaa viestiä" ongelman kanssa. :banghead: Tämä "posti" meni nyt lakkoon. En välitä enää ainuttakaan viestiä kenellekään. Jos joku pyytää sanomaan jollekin jotain käsken sanomaan itse. Jos mulle soitetaan kun mies yrittää hoitaa jotain asiaa joko en vastaa tai kehotan jatkamaan asian käsittelyä miehen kanssa.
 
Mä unohdin Hornet -paketin.
Ihan oikeasti se luki listassa ja lukee siinä edelleen mut silmät vaan jotenkin hypänny just sen rivin yli.

No tämän unohduksen takia mies ei ole puhunut mulle tänä iltana sanaakaan.
Jee.

Mun piti tähän jo aiemmin kommentoida, mutta ajatus varmaan katkesi. Onpa ikävää että noin pienen asian takia pidetään mykkäkoulua. Unohduksia sattuu kaikille. Tsemppiä! :Heartred
 
En saanut nukuttua yhtään ja niin vaan on mentävä uusia henkkareita hakemaan kun aikakin varattu:mad:
 
Takaisin
Top