Meillä käydään potalla yleensä unilta herätessä ja silloin harvoin, jos huomaan riittävän ajoissa, että kakka on tulossa. Pitäisi ehkä ruveta ruokailunkin jälkeen istuttamaan, niin tulisi jonkinlainen "rutiini" (en voi uskoa, että tällaisiakin tulee kyseltyä, mutta onko teillä muilla pottarutiinia?). Toisaalta olen koittanut olla vähän varovainen, koska unien päälle potalla istuminen ei ole miellyttänyt, poika haluaisi olla mieluummin sylissä heräilemässä ja rupeaa usein itkemään, kun lasken hänet potalle. Ja mua jännittää, että teen potasta jotenkin traumatisoivan kokemuksen Anyway, olen antanut pojalle hoitotarvikelaatikkonsa tutkittavaksi, yleensä sen kanssa hän on jaksanut istua hetken aikaa ja usein pissakin ehtii tulla. Jos ei ja poika nousee omia aikojaan, niin sitten vaan vaipat takaisin päälle ja muihin puuhiin. Eli pojan ehdoilla pitkälti, en missään tapauksessa halua häntä pakottaa potalla istumiseen.
Sen sanottuani, välillä toinen on kyllä ihan riemuissaan, kun onnistuu potalla päästämään mojovan pierun
Sen sanottuani, välillä toinen on kyllä ihan riemuissaan, kun onnistuu potalla päästämään mojovan pierun