Potkiiko jo?

Untuvikko90

Näppärä viestien naputtelija
Tammiäidit 2020
Oletteko huomanneet vielä vauvan liikkeitä?

Omalla kohdalla kyseessä ensimmäinen raskaus ja istukkakin on etuseinämässä, niin ei ole ainakaan vielä ollut mitään tuntemuksia. Nyt siis 15. viikko meneillään. En toki varmaan osaa edes erottaa mikä on vauvan liikehdintää ja mikä suoliston mylvintää :hilarious: ehkäpä joskus myöhemmin sitten, kun saa kunnolla nyrkistä tai messevän potkun
 
Esikoinen tulossa ja viimeksi kun katsottiin niin istukka takana. Jotain epämääräisiä hentoja liikkeitä olen tuntenut ehkä 13+ ja ihan potkuiksi erottuvia 15+ ja pari päivää sen jälkeen myös mies alkoi tuntemaan :) Selkeästi on pikkuinen kasvanut ja vahvistunut tässä viikon aikana kun potkut on voimistunut :joyful:
 
Tässäkin raskaudessa istukka takana, esikoisesta tunsin liikkeet viikolta 13 eteenpäin ja tämän uuden tulokkaan kanssa tuntenut ne hipsuttelut jo viikolta 12. Nyt viikko 15 menossa ja tuntuu jo ihan kunnon myllerrystä ja potkuja.
 
Ei mitään haisua potkiiko :facepalm: joskus jotain tuntuu , mut en mie osaa erottaa kokemattomana onko kyse vauvasta vai suolesta :smiley-ashamed008:grin tajuan varmaan vasta siinä vaiheessa liikkeet kun/jos tuntuu et jalkaterä tulee nahasta läpi :hilarious:
 
Ei mitään haisua potkiiko :facepalm: joskus jotain tuntuu , mut en mie osaa erottaa kokemattomana onko kyse vauvasta vai suolesta :smiley-ashamed008:grin tajuan varmaan vasta siinä vaiheessa liikkeet kun/jos tuntuu et jalkaterä tulee nahasta läpi :hilarious:

Sama täällä :grin Ja mää aattelin aluksi, etten tuu ikinä hommaamaan sitä kotidoppleria, kun sillä ei saa kuin paniikin aikaiseksi...mutta sorruin kuitenkin :smiley-angelic006 perustelin sen itselleni sillä, että kun en tuu varmaan niitä liikkeitä huomaamaan piiiiiitkään aikaan ja kun pahoinvointikin on helpottanut, niin välillä sitä pohtii onko siellä vatsassa ketään. Oon saanut sillä dopplerilla sykkeet kuuluviin ja myös liikehdintä/potkut/iskut kuuluu välillä myös, vaan ei vielä tunnu :)
 
Luulen tunteneeni silloin tällöin liikkeitä mutta en ole vielä ihan varma kuitenkaan vaikka tänään alkoi rv 19 :D
Onneksi on doppleri kotona niin voi sillä rauhottaa mieltä :)
 
Joko tuntuu myös mahan ulkopuolelta liikkeet?
Täällä on tuntunu kun vaan sattuu olemaan käsi oikeassa kohdassa oikeaan aikaan. Eilen ihan hätkähdin kun potkaisi.
 
Päikkäreillä maatessani tunsin ku vauva rupes liikuskeleen masussa, laitoin käden vatsan päälle ja tunsin ihan kunnon potkuja kättä vasten :hello2 istukka mulla edessä ja viikkoja ny 19+3:Heartred Masuki on pompsahtanu kunnolla esiin ihan lyhyessä ajassa...närästys on ainoo vaiva tällähetkellä mikä välillä kiusaa...
 
Takaisin
Top