Potkiiko jo?

Keskustelun 'Tammikuiset 2020' aloitti Untuvikko90, 31 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Untuvikko90 Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Oletteko huomanneet vielä vauvan liikkeitä?

Omalla kohdalla kyseessä ensimmäinen raskaus ja istukkakin on etuseinämässä, niin ei ole ainakaan vielä ollut mitään tuntemuksia. Nyt siis 15. viikko meneillään. En toki varmaan osaa edes erottaa mikä on vauvan liikehdintää ja mikä suoliston mylvintää :hilarious: ehkäpä joskus myöhemmin sitten, kun saa kunnolla nyrkistä tai messevän potkun
  2. Bluebubbles Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Täällä toinen raskaus ja takana istukka. Olen jo monta viikkoa tuntenut liikkeet :facepalm: nyt rv 18 meneillään. Eilen illalla oli paljon ressiä ja hommaa niin pieni piti kunnon potku tuokion. Koitti varmaan vinkata että äiti nyt rauhoitu :stop:
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Freyja86 Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Syyskuiset 2021

Mäkin oon jo jonkin verran tuntenut liikkeitä mut en kyl ihan joka päivä. Enkä oo onneks ehtiny stressaamaan jos ei heti liikkeet tunnu.
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. Beebi Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Esikoinen tulossa ja viimeksi kun katsottiin niin istukka takana. Jotain epämääräisiä hentoja liikkeitä olen tuntenut ehkä 13+ ja ihan potkuiksi erottuvia 15+ ja pari päivää sen jälkeen myös mies alkoi tuntemaan :) Selkeästi on pikkuinen kasvanut ja vahvistunut tässä viikon aikana kun potkut on voimistunut :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. Motto78 Ihastunut foorumiin Tammiäidit 2020

Tuntuu vaihtelevasti 15+ eteenpäin, nyt 16+2. Välillä erottuu hyvinkin selkeästi, välillä tosi heikosti.

Mies ei vielä ole tuntenut liikkeitä, mutta dopplerilla kuuluu hyvin minkälainen meno siellä on. Tyyppi monottelee anturia ihan koko ajan. :grin
    • Tykkää Tykkää x 4
  6. Vilmis Aloittelija Tammiäidit 2020

Mä tunnen välillä jotain mutta en osaa sanoa ovatko potkuja vai jotain ilmaa vatsassa :D Istukka oli takaseinässä vklla 13. Nyt 17+1
    • Tykkää Tykkää x 3
  7. lillimaaria Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020 Elomammat 2017

Täällä alkanut pientä kutittelua mahan sisäpuolelta tuntua, mutta ei noista kaikista osaa varmaksi vielä sanoa. Viikkoja 15+1, pitää varmaan vielä hetki malttaa odotella varmoja liikkeitä.
    • Tykkää Tykkää x 3
  8. Mamma72017 Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Tässäkin raskaudessa istukka takana, esikoisesta tunsin liikkeet viikolta 13 eteenpäin ja tämän uuden tulokkaan kanssa tuntenut ne hipsuttelut jo viikolta 12. Nyt viikko 15 menossa ja tuntuu jo ihan kunnon myllerrystä ja potkuja.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Bluebubbles Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

On se hurja kuinka potkujen voima on muuttunut tässä viikossa! Itse oikein säpsähtää välillä siihen monotteluun mitä tuntee. Siellä se pirpana vaan kasvaa ja vahvistuu :hello2
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Kattiska Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021 Tammiäidit 2020

Ei mitään haisua potkiiko :facepalm: joskus jotain tuntuu , mut en mie osaa erottaa kokemattomana onko kyse vauvasta vai suolesta :smiley-ashamed008:grin tajuan varmaan vasta siinä vaiheessa liikkeet kun/jos tuntuu et jalkaterä tulee nahasta läpi :hilarious:
  11. Untuvikko90 Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Sama täällä :grin Ja mää aattelin aluksi, etten tuu ikinä hommaamaan sitä kotidoppleria, kun sillä ei saa kuin paniikin aikaiseksi...mutta sorruin kuitenkin :smiley-angelic006 perustelin sen itselleni sillä, että kun en tuu varmaan niitä liikkeitä huomaamaan piiiiiitkään aikaan ja kun pahoinvointikin on helpottanut, niin välillä sitä pohtii onko siellä vatsassa ketään. Oon saanut sillä dopplerilla sykkeet kuuluviin ja myös liikehdintä/potkut/iskut kuuluu välillä myös, vaan ei vielä tunnu :)
  12. Santrah Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

16+6 Eilen olin viimeinkin varma siitä, että tunnen masukaverin liikkeet. Sitä jatkui kauan. :) oli sen verran ihmeellistä, että nukkumisesta ei tullut mitään ku piti ihmetellä sitä vauhdin ja tuntemusten määrää mitä koin. Niin onnellinen olo!
    • Tykkää Tykkää x 9
  13. Kattiska Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021 Tammiäidit 2020

Nyt mie uskon tunteneeni liikkeitä useampana iltana! :happy093
    • Tykkää Tykkää x 8
  14. Appelsiini84 Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Luulen tunteneeni silloin tällöin liikkeitä mutta en ole vielä ihan varma kuitenkaan vaikka tänään alkoi rv 19 :D
    Onneksi on doppleri kotona niin voi sillä rauhottaa mieltä :)
  15. Marmani Tuttu foorumilla Elokuiset 2021 Tammiäidit 2020

Nyt on sen verran usein vatsatuntemuksia että uskon niiden tosiaan olevan vauvan potkuja :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
  16. Kattiska Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021 Tammiäidit 2020

Täällä alkaa nykysi iltasin ”iltavillit” :Heartred päivisin ei kerkeä niin ajatella vatsan tuntemuksia , mut parina päivänä olen ne ehtiny havaitsemaan , ihan parasta tuntea liikkeitä ! :love7
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  17. Marmani Tuttu foorumilla Elokuiset 2021 Tammiäidit 2020

Iltavillit on täälläkin ollut aina siitä asti kun aloin tuntemaan liikkeet! :grin Ihanaa kun tuntee jo potkut päivittäin, konkretisoituu tämä raskaus nyt ihan kunnolla ja sydän pakahtuu:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  18. Kilpetti Aloittelija

Joko tuntuu myös mahan ulkopuolelta liikkeet?
    Täällä on tuntunu kun vaan sattuu olemaan käsi oikeassa kohdassa oikeaan aikaan. Eilen ihan hätkähdin kun potkaisi.
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Kattiska Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021 Tammiäidit 2020

Mie en oo tuntenu ulkopuolelta vielä.
  20. Christine Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Päikkäreillä maatessani tunsin ku vauva rupes liikuskeleen masussa, laitoin käden vatsan päälle ja tunsin ihan kunnon potkuja kättä vasten :hello2 istukka mulla edessä ja viikkoja ny 19+3:Heartred Masuki on pompsahtanu kunnolla esiin ihan lyhyessä ajassa...närästys on ainoo vaiva tällähetkellä mikä välillä kiusaa...
    • Tykkää Tykkää x 5

Jaa tämä sivu