Positiivisia testejä

Olisko lima liian suuri tiedosto ts liian laadukas kuva? Silloin mulla ainakin herjailee jos yritän laittaa hdr-tasoista kuvaa.
 
Olisko lima liian suuri tiedosto ts liian laadukas kuva? Silloin mulla ainakin herjailee jos yritän laittaa hdr-tasoista kuvaa.

Juu jotain semmosta herjaa, millähän saa puhelimessa muokattua sitä tiedostoa.
Ja voi luoja nauroin ku en oo ennen edes tajunnu tota mun nimimerkkiä ennenku nyt ku luin sen toisen kirjoittamana!! Eka kirjain on siis iso i eikä Pikku L :facepalm::grin:grin:grin
 
Juu jotain semmosta herjaa, millähän saa puhelimessa muokattua sitä tiedostoa.
Ja voi luoja nauroin ku en oo ennen edes tajunnu tota mun nimimerkkiä ennenku nyt ku luin sen toisen kirjoittamana!! Eka kirjain on siis iso i eikä Pikku L :facepalm::grin:grin:grin
Hhahahajah:grin anteeksi, mutta nyt tuli päivän naurut! Ihana:Heartred :hilarious:
 
Juu jotain semmosta herjaa, millähän saa puhelimessa muokattua sitä tiedostoa.
Ja voi luoja nauroin ku en oo ennen edes tajunnu tota mun nimimerkkiä ennenku nyt ku luin sen toisen kirjoittamana!! Eka kirjain on siis iso i eikä Pikku L :facepalm::grin:grin:grin

Mietin eilen juuri, että onko Lima vai Iima. :D
 
Iima kuvaa rajaamalla saa pienennettyä kokoa. On myös saatavilla sovelluksia, joilla saa kuvan koon muokattua helposti (mulla esim. playkaupasta photo & picture resizer).
 
Juu jotain semmosta herjaa, millähän saa puhelimessa muokattua sitä tiedostoa.
Ja voi luoja nauroin ku en oo ennen edes tajunnu tota mun nimimerkkiä ennenku nyt ku luin sen toisen kirjoittamana!! Eka kirjain on siis iso i eikä Pikku L :facepalm::grin:grin:grin

Ai kauhee! :D Mä taas ajattelin että ihan hyvin vois olla palstan hengen mukaisesti niin vaikka ovis-
 
Mua on vähän ahdistanut kun en saanut noita leffaviivoja mutta selkeän plussan kuitenkin ja on se ihan ekoihin testeihin verrattuna vahvistunu paljonkin. Tosin lopetin kyllä testailun koska se ei välttämättä tarkota ees mitään ja aiheutan sillä itelleni vain stressiä :meh:
 
Jes nyt mäki sain! Mut siis rfsu testit! Ei leffaviivaa nähnykkään ja kaks päivää tämän jälkeen sain digistä 3+
Tän kyseisen testin takia panikoiduin hieman 5+2:grin
 

Liitteet

  • IMG_20180528_152909.jpg
    IMG_20180528_152909.jpg
    829.2 KB · Katsottu: 54
Takaisin
Top